Test Ride || BMW CE 04: Εντυπωσιακό σε όλα του! [βίντεο]

Δοκιμάζουμε το 2ο ηλεκτρικό scooter το BMW CE 04 και δηλώνουμε εντυπωσιασμένοι από τη δύναμη και την αυτονομία του.

Ακούστε το άρθρο

Όπως προαναφέραμε το BMW CE 04 είναι το δεύτερο ηλεκτρικό scooter της μάρκας. Ξεχωρίζει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του, αλλά και τις επιδόσεις του. Τόσο από άποψη ιπποδύναμης, όσο και αυτονομίας.

BMW M4: Competition Sport με 543 ίππους!

Κάνει πολλά κεφάλια να γυρίζουν

Σίγουρα με το BMW CE-04 δεν θα κινηθείς ινκόγκνιτο. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι δυναμική και κάνει πολλά κεφάλια να γυρίσουν για να το παρατηρήσουν. Ακόμα και εκείνα που είναι αδιάφορα για τα 2κυκλα τεκταινόμενα. Με την πρώτη ματιά σε εντυπωσιάζει με το χαμηλό και μακρύ παρουσιαστικό του. Επιπλέον το βλέμμα θα καρφωθεί στις ζάντες χωρίς ακτίνες, στην επίπεδη σέλα, αλλά και στο πίσω μέρος, που απλά είναι ανύπαρκτο. Για την ακρίβεια είναι όμοιο με το Concept Link που είχαμε γνωρίσει μερικά χρόνια πριν. Το εμπρόσθιο μέρος είναι αρκετά πιο ήπιο με τον κεντρικό LED προβολέα να κυριαρχεί, με τα προαιρετικά φώτα στροφής να είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Πίσω τώρα δεν υπάρχει συμβατικό φανάρι. Όπως και στις μοτοσυκλέτες της BMW τον ρόλο του τελευταίου παίζουν τα φλας που κοκκινίζουν στο φρενάρισμα.

Από ποιότητα & άνεση τι λέει;

Ξεκινώντας με την ποιότητα κατασκευής, αυτή φυσικά είναι κορυφαία και το BMW CE 04 αναβλύζει πολυτέλεια που σίγουρα δεν συναντάς σε scooter. Τώρα σε ότι αφορά τη θέση οδήγησης, και αυτή διαφέρει από τα συνηθισμένα. Βλέπετε η επίπεδη σέλα, καθώς βρίσκεται χαμηλά σε σχέση με το τιμόνι (780 χιλ από το έδαφος). Αυτή η διάταξη δημιουργεί ένα εργονομικό τρίγωνο αρκετά κοντά στην κατηγορία των GT. Το κεκλιμένο πάτωμα προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια, με τη σέλα να είναι όσο άνετη περιμένεις από ένα scooter. Επιπλέον, το μικρό της πλάτος επιτρέπει να πατήσεις εύκολα και τα δύο πόδια στο έδαφος. Ιδανικό για την κίνηση στον αστικό ιστό.

BMW M5: η επόμενη γενιά θα έχει 70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία!

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια TFT οθόνη 10,25 ιντσών με δυνατότητα διαιρούμενης προβολής. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό ο αναβάτης μπορεί με μια ματιά να πληροφορηθεί για την ταχύτητα, την αυτονομία, το ποσοστό φόρτισης και για αρκετά ακόμα. Μάλιστα μέσω του BMW Motorrad Connectivity υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης του smartphone (τοποθετείται μέσα σε αδιάβροχη-αεριζόμενη θήκη και φορτίζει από τη θύρα USB-C) για κλήσεις ή για το GPS. Τέλος, πολύ καλή είναι και η πρακτικότητα, μιας και στο πλάι υπάρχει θήκη που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος ή τον φορτιστή του scooter.

«Πυροβόλο» ο ηλεκτροκινητήρας του BMW CE 04

Το φουτουριστικό CE 04 κινεί ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, 42 ίππων και 62 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά προσφέρουν επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7 δλ. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με ιμάντα, ενώ την τροφοδοσία με ρεύμα αναλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8.9 kWh. Η φόρτιση της τελευταίας απαιτεί 4,5 ώρες σε οικιακή πρίζα, ενώ με το προαιρετικό καλώδιο Mode 3 μπορείς να φορτίσεις και σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Επιπλέον με τον προαιρετικό φορτιστή (6,9kW αντί για 2,3kW) ο χρόνος για την πλήρη φόρτιση μειώνεται στη 1 ώρα και 40 λεπτά. Και μην ανησυχείτε, μιας και η μπαταρία έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για 40.000χλμ ή για 5 χρόνια.

Ο ηλεκτροκινητήρας διαθέτει 3 mode λειτουργίας (eco, rain, road) με διαφορετική απόκριση στο γκάζι, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASC (Automatic Stability Control). Κάθε mode διαθέτει και διαφορετικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας που μεταβάλει ανάλογα την αυτονομία. Προαιρετικά υπάρχει η επιλογή για το πακέτο Dynamic το οποίο προσφέρει ακόμη ένα mode με πιο άμεση απόκριση καθώς και το πιο προηγμένο DTC (dynamic traction control).

Test Ride || SEAT MO eScooter 125: Ο Βασιλιάς της πόλης!

Χαίρεσαι τη συμβίωση μαζί του

Σίγουρα η καθημερινότητα με το CE 04 είναι μια ξεχωριστή εμπειρία. Αρχικά όπου και να πας σε κοιτάνε όλοι και γουρλώνουν μάλιστα τα μάτια, όταν βάζεις όπισθεν και ξεπαρκάρεις. Ναι, το BMW CE 04 διαθέτει και όπισθεν και έτσι τα 231 κιλά βάρους απλά τα ξεχνάς. Εντός των τειχών της πόλης ο οδηγός απολαμβάνει την οικονομία κίνησης που προσφέρει το γερμανικό scooter. Οι αναρτήσεις απορροφούν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, το τιμόνι κόβει αρκετά και το CE 04 ελίσσεται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Μάλιστα, η απόκριση του γκαζιού είναι εξαιρετική σε όλα τα riding modes. Ειδικά στο Dynamic mode η επιτάχυνση είναι πανίσχυρη και μειώνεται μετά τα 100χλμ/ώρα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 128 χλμ./ώρα. Τέλος, σε δρόμο με στροφές τα 231 κιλά του δεν κρύβονται. Όμως το χαμηλό κέντρο βάρους και η σωστή λειτουργία των αναρτήσεων το κάνουν ευχάριστο σε κάθε διαδρομή.

Το μέλλον της αστικής μετακίνησης;

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να είναι υπό ανάπτυξη, όμως το CE 04 δείχνει ξεκάθαρα πως θα είναι το μέλλον. Φουτουριστική εμφάνιση, δύναμη και ικανή αυτονομία για να γίνεις ο άρχοντας της πόλης. Βέβαια όλα τα καλά πληρώνονται και έτσι το BMW CE 04 ξεκινάει από τα 13.300 ευρώ.

abb_img