Abarth Performance Creators: Οι φίλοι της Abarth επιλέγουν χρώμα

Η Abarth ζήτησε για δεύτερη φορά τη βοήθεια των φίλων της, μέσω του προγράμματος «Abarth Performance Creators».

Ακούστε το άρθρο

Η Abarth κάλεσε τους φίλους της να αποφασίσουν την διαμόρφωση του μελλοντικών μοντέλων της μάρκας μέσω του προγράμματος «Abarth Performance Creators». Φυσικά, η ανταπόκριση ήταν μεγάλη. Με τους φίλους της φίρμας να συμμετέχουν με ιδιαίτερη χαρά στην πρωτοβουλία της φίρμας.

Πρώτα ο ήχος

Abarth Performance Creators: Οι φίλοι της Abarth επιλέγουν χρώμα

Στην πρώτη φάση περισσότεροι από 120.000 «Abarthisti» επέλεξαν τον ήχο, ο οποίος κατά τη γνώμη τους είναι ο καταλληλότερος για τη σύνθεση του AVAS. Δηλαδή, του ηχητικού συστήματος προειδοποίησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ενώ τώρα ήρθε και η σειρά των χρωμάτων για τους «Σκορπιούς» του μέλλοντος.

Abarth 500e: Ένας «Σκορπιός» που… ηλεκτρίζει!

Δύο πολύ δυναμικές αποχρώσεις που εκφράζουν το αγωνιστικό πνεύμα της μάρκας παλεύουν για την επικράτηση. Υπεύθυνο για αυτές είναι το Abarth Style Center. Κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι αντανακλούν την προσωπικότητα της μάρκας και των φανατικών της φίλων.

Οι νέες αποχρώσεις του Abarth έχουν… προσωπικότητα

Το πρώτο είναι το κίτρινο «Acid Yellow», ένα χρώμα του οποίου η βάση βρίσκεται στο DNA της μάρκας αποτελώντας τη βάση του σήματος της. Παράλληλα, οι σχεδιαστές το δημιούργησαν ώστε να τονίζει ακόμα περισσότερο την παρουσία ενός συμπαγούς σπορ αυτοκινήτου. Το οποίο θα μαγνητίζει τα βλέμματα στην πόλη ή στις γεμάτες στροφές διαδρομές των επαρχιακών δρόμων.

Το δεύτερο χρώμα, το μπλε «Poison Blue» έχει επίσης στη βάση του την αγωνιστική ιστορία της μάρκας και συγκεκριμένα το θρυλικό 131 Rally. Το οποίο πέρα από τον έκδηλο δυναμισμό, εκφράζει και τη μετάβαση στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της αυτοκίνησης.

Η Share Now πέρασε στα… «χέρια» της Stellantis!

Περισσότερα από 160.000 μέλη

Δύο ήταν τα ξεχωριστά χρώματα με έντονο χαρακτήρα. Εκ των οποίων μόνο το ένα θα επικρατήσει μετά από την ψηφοφορία των φίλων της μάρκας, μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης της Abarth.

Stellantis: 4 νέα ηλεκτρικά στο ιταλικό εργοστάσιο του Melfi

Μέχρι στιγμής περισσότερα από 160.000 μέλη ανήκουν στην κοινότητα «Scorpionship». Όπου μπορεί κανείς να γίνει μέλος δωρεάν. Ενώ σε παγκόσμια κλίμακα υπάρχουν περισσότερα από 90 επίσημα club φίλων της μάρκας σε 22 χώρες και 4 Ηπείρους.

Τέλος, αργότερα το πρόγραμμα «Abarth Performance Creators» θα επεκταθεί και σε περισσότερα χαρακτηριστικά που θα καθορίσουν τα Abarth του μέλλοντος.

abb_img