Και στο βάθος η ηλεκτρική έκδοση του Caterham Seven!

Η βρετανική Caterham βαδίζει προς μονοπάτια ηλεκτρικά, σχεδιάζοντας να εξηλεκτρίσει το εμβληματικό μοντέλο Seven.

Ακούστε το άρθρο

Το πλάνο της Caterham για το 2030 και μετά είναι σαφές και περιλαμβάνει το πρώτο ηλεκτρικό της όχημα. Η βρετανική μάρκα ενδίδει στην ηλεκτροκίνηση και προσαρμόζει τον στόλο της στην εποχή του εξηλεκτρισμού, ετοιμάζοντας την ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού Caterham Seven.

Πιο αναλυτικά, τα σχέδια της εταιρείας για την μετά το 2030 εποχή προβλέπουν τα εξής:

  • Διατήρηση του Caterham Seven στη γραμμή παραγωγής και μετά το 2030, για τουλάχιστον μία δεκαετία ακόμα
  • Δημιουργία μίας ηλεκτρικής έκδοσης του εν λόγω μοντέλου

McLaren: Στα σκαριά αμιγώς ηλεκτρικό SUV για οικογενειάρχες!

Ένα ηλεκτρικό roadster είναι στα σκαριά;

Επιπλέον, ένα ηλεκτρικό roadster είναι υπό σκέψη, όπως ανέφερε μάλιστα σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Caterham, Bob Laishley. Πιο συγκεκριμένα, αυτό θα είναι ένα νέο σπορ διθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο με κλειστή οροφή. Προς το παρόν είναι μόνο στα πλάνα της εταιρείας, ενώ αν λάβει έγκριση θα βασίζεται σε μία νέα πισωκίνητη πλατφόρμα.

Ειδικότερα, ο Bob Laishley δήλωσε:

«Σίγουρα δε θα μοιάζει με το Seven. Αλλά θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν σήμερα τα μοντέλα της εταιρείας: χαμηλό βάρος, απλότητα, ευκινησία και απόδοση. Ακριβώς όπως το Seven, θα έχει ατσάλινο σκελετό (διαφορετικό όμως), καθώς είναι ιδιαίτερα εύκολο στην τροποποίηση κατά την παραγωγή. Το αμάξωμα θα είναι από αλουμίνιο ή ανθρακόνημα και θα έχει έξι μέρη.

Θα είναι πιο όμορφο και μοντέρνο από το Seven –αυτή θα είναι η μεγάλη διαφορά– και ίσως να έχει και οροφή. Το σχεδιάζουμε ως ένα πλήρες ηλεκτρικό όχημα από την αρχή, με την κίνηση να βρίσκεται αποκλειστικά στο πίσω μέρος, και θα είναι καταχωρημένο υπό τους κανονισμούς SVA».

Η πρώτη ηλεκτρική Bugatti  μετά το 2030

Ηλεκτρικό Caterham στην επόμενη δεκαετία

Περνάμε στην ηλεκτρική εκδοχή του Seven, το οποίο είναι πιστό στη στρατηγική 20-15-20, σύμφωνα με τον CEO της Caterham. Αυτό σημαίνει δηλαδή, ότι ο ιδιοκτήτης του θα μπορεί να το οδηγεί για 20 λεπτά σε πίστα, να το φορτίζει σε 15 λεπτά και να επαναλάβει. Το βάρος του θα είναι περίπου 700 κιλά, ενώ δεν θα υπάρξει υβριδικό σύστημα κίνησης για να παρα-μείνει σε αυτά τα κιλά.

Τέλος, η βρετανική φίρμα στοχεύει στην κατασκευή 200 μονάδων ετησίως, ενώ το ηλεκτρικό Seven θα αργήσει να έρθει. Ο λόγος είναι ότι προς το παρόν δίνουν έμφαση στην δημιουργία και εξέλιξη του ηλεκτρικού roadster, το οποίο έχει προτεραιότητα. Σύμφωνα με τον Laishley, η παραγωγή του ηλεκτρικού Seven θα ξεκινήσει μετά το 2030. Μέχρι τότε… καλή υπομονή!

abb_img