Πλησιάζει (;) ηλεκτρική έκδοση του Caterham EV Seven!

Το πρωτότυπο Caterham EV Seven κάνει την αρχή και ανοίγει το δρόμο στη βρετανική εταιρεία για την είσοδό της στην ηλεκτροκίνηση.

Ήταν τον περασμένο Νοέμβριο όταν κυκλοφόρησαν οι φήμες για μία πιθανή ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού Caterham Seven. Οι φήμες πήραν σάρκα και οστά και η βρετανική εταιρεία Caterham παρουσίασε το πρωτότυπο μοντέλο EV Seven. Με βάση αυτό, η εταιρεία θα κατασκευάσει μελλοντικά το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής.

Το εν λόγω μοντέλο θα είναι πιστό στο DNA της Caterham. Δηλαδή, θα είναι ένα ελαφρύ, fun-to-drive μοντέλο, εστιασμένο στον οδηγό. Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο CEO της εταιρείας, Bob Laishley.

Και στο βάθος η ηλεκτρική έκδοση του Caterham Seven!

Και στο βάθος η ηλεκτρική έκδοση του Caterham EV Seven!

Ισχύς 240 «ηλεκτρικών» ίππων

Για τη δημιουργία του EV Seven, Caterham σύναψε συνεργασία με την εταιρεία Swindon Powertrain και είχαν ως βάση το μεγαλύτερο πλαίσιο που διαθέτει το Seven. Συνεπώς, το ηλεκτρικό πρωτότυπο έχει μήκος 3,35 μέτρα, πλάτος 1,68 μέτρα και ύψος 1,11 μέτρα. Σχετικά με το βάρος του, αυτό αγγίζει τα 700 κιλά, δηλαδή 70 κιλά πιο βαρύ από την τρέχουσα έκδοση Seven 485.

Η συμβολή της Swindon Powertrain έχει να κάνει με τον ηλεκτρικό κινητήρα του μοντέλου, καθώς και με τα εξαρτήματά του. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 240 ίππους και 250 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 51 kWh.

Ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.

Το πρωτότυπο Alpine A290_β μας αποκαλύπτεται!

Σχετικά με τη μπαταρία του πρωτότυπου

Σε ότι αφορά τη μπαταρία, αυτή χρησιμοποιεί για την ψύξη της διηλεκτρικό υγρό, το οποίο προσφέρει η εταιρεία Motul. Το υγρό είναι σε άμεση επαφή με τις κυψέλες της μπαταρίας και επιτρέπει την καλύτερη θερμική διαχείριση, όσο η μπαταρία φορτίζει ή ξεφορτίζει.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη δίπλα στον κινητήρα και στο τούνελ μετάδοσης κίνησης, ενώ έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με DC ταχυφορτιστή μέχρι και 152 kW.

To Nio Eden φέρνει κοντά τον άνθρωπο με τη φύση

Και στο βάθος η ηλεκτρική έκδοση του Caterham EV Seven!

Επιπλέον, το ηλεκτρικό μοντέλο επωφελείται από αναβαθμίσεις που πραγματοποίησε η εταιρεία στο Seven 420 Cup. Αυτές περιλαμβάνουν ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Επιπλέον καινοτομίες για το ηλεκτρικό Seven, είναι οι δαγκάνες πέδησης με ανάκτηση και οι τετραπίστονες δαγκάνες φρένων.

Και το όνομα αυτού… Cupra Raval!

Το Caterham EV Seven θα κάνει πρεμιέρα στο GoodWood

Τέλος, το EV Seven έχει δυνατότητα οδήγησης στην πίστα για 20 λεπτά. Με επαναφόρτιση διάρκειας 15 λεπτών έχει αρκετή ενέργεια για άλλα 20 λεπτά. Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο θα κάνει ντεμπούτο τον Ιούλιο, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ του Goodwood. Μάλιστα, η βρετανική εταιρεία θα αποκαλύψει αργότερα ένα ακόμη ηλεκτρικό concept.

Όπως όλα δείχνουν, η Caterham έχει κάνει είσοδο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης για τα καλά.

abb_img
spot_img