Στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων, συχνά γίνεται λόγος για τη «γνησιότητα» των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Όμως μετά από μια εμπειρία πίσω από το τιμόνι της ηλεκτρικής Porsche 911 restomod της Everrati, όλα αυτά φαίνονται… παρελθόν.
Η σύγχρονη τεχνολογία, δείχνει πώς μπορεί να αναβαθμιστεί η απόλαυση της οδήγησης, χωρίς να χαθεί η ψυχή του σπορ αυτοκινήτου.
Είναι γνωστό πως τα EVs πολλές φορές κατηγορούνται για την «αναισθησία» στην οδήγηση. Αλλά η σύγκριση ενός τετρακίνητου, βαρέως SUV με ένα γνήσιο ειδικά τροποποιημένο πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο, απλώς δεν είναι δίκαιη.
Γι’ αυτό και η ηλεκτρική μετατροπή μιας Porsche 911 (964) RSR από την Everrati, είναι η απόδειξη πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να διατηρήσει, ακόμα και να απογειώσει, την αυθεντικότητα της σπορ οδήγησης.
Η Everrati, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, εξειδικεύεται σε restomods, μετατρέποντας εμβληματικά μοντέλα όπως η 911, η Pagoda, το Land Rover Series IIA και το Ford GT40, σε ηλεκτρικά. Η συγκεκριμένη 911 που οδηγήθηκε στην Καλιφόρνια, ήταν προσαρμοσμένη κατά παραγγελία, ενώ ακόμα και η θέση της θύρας φόρτισης επιλέχθηκε από τον πελάτη.
Το αποτέλεσμα; Ένα αυτοκίνητο με carbon panels, ελαφρύτερο από το 964 turbo, με τέλεια κατανομή βάρους και αίσθηση κλασικής Porsche. Διαθέτει 500 ίππους, χωρίς τις υπερβολές της επιτάχυνσης που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα EVs, μια επιστροφή στη γραμμικότητα και την αίσθηση του ελέγχου.
Με αυτονομία περίπου 322 χλμ από μπαταρία μια 62 kWh και φόρτιση έως 70 kW, προσφέρει καθημερινή λειτουργικότητα. Το τιμόνι, με ελαφριά υποβοήθηση, προσφέρει εξαιρετική επικοινωνία, ενώ η σχεδίαση με τον ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, διατηρεί τη μοναδική «911» αίσθηση.
Αν και η τιμή είναι… αστρονομική, περίπου $450.000 χωρίς το κόστος της δωρηθείσας Porsche, η εμπειρία οδήγησης είναι ανεκτίμητη. Δεν πρόκειται απλώς για ένα γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η ψυχή της σπορ οδήγησης, επανεφευρεμένη για την ηλεκτρική εποχή.
Αν η Porsche δεν κατασκευάζει ακόμα ηλεκτρική 911, η Everrati έχει ήδη το όραμα και την ικανότητα, να γεφυρώσει το παρελθόν με το μέλλον.
Πηγή: electrek.co