Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει μια σημαντική ενημέρωση για το hatchback της και κάποιες λεπτομέρειες φαίνονται ήδη σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες των πρωτοτύπων. Το μοντέλο Citroen C4 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004 ως hatchback με τρεις ή πέντε πόρτες. Η δεύτερη γενιά, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2010, πρόσθεσε επίσης ένα σεντάν.
Σήμερα η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου βρίσκεται στη γραμμή συναρμολόγησης, η οποία έκανε πρεμιέρα το καλοκαίρι του 2020. Αρχικά προσφέρθηκε ως cross-hatchback, αλλά τρία χρόνια αργότερα συνοδευόταν από ένα cross-sedan με το πρόθεμα X. Τώρα η Citroen ετοιμάζει μια ανανέωση του μοντέλου και τα πρωτότυπα του cross-hatchback, έχουν ήδη εντοπιστεί από φωτογραφικούς κατασκόπους.
Αν κρίνουμε από τις διαθέσιμες φωτογραφίες, το C4 θα αλλάξει αρκετά σημαντικά στην εμφάνιση. Πρώτα απ ‘όλα, θα λάβει ένα εντελώς νέο μπροστινό μέρος, το οποίο θα κατασκευαστεί στο νέο, πιο γωνιακό στυλ της εταιρείας, που είχε δοκιμαστεί στο παρελθόν στο νεότερο hatchback C3.
Τα καμουφλαρισμένα δείγματα δοκιμής έχουν νέους προβολείς ασυνήθιστης διαμόρφωσης με διπλές οριζόντιες λωρίδες LED, πιο κοντά στο κέντρο και μονές λωρίδες ακριβώς κάτω και κατά μήκος των άκρων του προφυλακτήρα. Το αυτοκίνητο πιθανότατα θα λάβει ένα νέο οβάλ λογότυπο της εταιρείας, όπως στο ίδιο C3.
Η αναδιαμόρφωση θα επηρεάσει και το πίσω μέρος, τα χαρακτηριστικά των νέων φώτων είναι ήδη ορατά, τα οποία θα γίνουν πιο αυστηρά σε σχήμα και θα χάσουν τα θεαματικά «χτυπήματα» που εκτείνονται στην αεροτομή της πίσω πόρτας. Επιπλέον, το cross-hatchback που φαίνεται στο rendering, έχει εκσυγχρονισμένο πίσω προφυλακτήρα.
Το Citroen C4 τρίτης γενιάς είναι χτισμένο στη σπονδυλωτή πλατφόρμα CMP της Groupe PSA (Peugeot Société Anonyme). Την ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιεί, για παράδειγμα, το αδελφό crossover Opel Mokka τελευταίας γενιάς . Όσον αφορά τις διαστάσεις, το C4 (μήκος 4360 χλστ., μεταξόνιο 2670 χλστ.) είναι πολύ κοντά στο cross-hatchback Kia XCeed που πουλούσε στο παρελθόν επίσημα στη ρωσική αγορά (μήκος 4395 χλστ., μεταξόνιο 2650 χλστ.).
Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, πιθανότατα δεν θα αλλάξει σημαντικά. Το C4 μπορεί να εξοπλιστεί τόσο με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με πλήρως ηλεκτρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Ένα χαρακτηριστικό της πλατφόρμας SMR, είναι αποκλειστικά η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Η πρεμιέρα του ανανεωμένου Citroen C4 ενδέχεται να γίνει ήδη από τον επόμενο μήνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Πηγή:kolesa.ru