Αποκάλυψη για το νέο Renault Scenic E-Tech στο Μόναχο

Η Renault παρουσίασε την νέα γενιά του Scenic, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο ανήκει πλέον στην κατηγορία των SUV.

Ακούστε το άρθρο

Πιστή στο ραντεβού της είναι και η Renault, η οποία παρουσίασε το νέο Scenic στην Έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Ένα μοντέλο το οποίο άλλαξε κατηγορία, αφήνοντας πίσω του των πολυμορφικό του χαρακτήρα. Τώρα, το νέο Renault Scenic είναι ένα εντυπωσιακό SUV, το οποίο μας παρουσιάζει την νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής φίρμας. Επιπλέον, διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης E-Tech και αποτελεί το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, μετά το Megane E-Tech.

Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.470 χιλιοστά, πλάτος 1.864 χιλιοστά και ύψος 1.571 χιλιοστά, με το μεταξόνιο του να φτάνει τα 2.785 χιλιοστά. Επιπλέον, αρκετά ευρύχωρος για μία οικογένεια είναι και ο χώρος αποσκευών του, ο οποίος «αγγίζει» τα 545 λίτρα. Στο εμπρός τμήμα του ξεχωρίζει η κυψελοειδής μάσκα, καθώς και τα κάθετα φωτιστικά σώματα για τα φώτα ημέρας, τεχνολογίας LED.

Το νέο Renault Scenic E-Tech βρίσκεται προ των πυλών

Τον περιπετειώδη χαρακτήρα του νέου ηλεκτρικού Scenic E-Tech, τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Επιπλέον, οι φουτουριστικές ζάντες ελαφρού κράματος των 20 ιντσών, του προσδίδουν μία ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.

Στο πίσω μέρος συναντάμε οριζόντια φωτιστικά σώματα, τα οποία σχεδιαστικά θυμίζουν το γράμμα «Y». Σύμφωνα με την μάρκα, το νέο Scenic E-Tech θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης το πρώτο 6μηνο του 2024.

Test Drive || Renault Austral 1.3 TCe 160 X-Tronic: Γαλλική επανάσταση!

Σύγχρονο και άνετο το εσωτερικό του Renault Scenic E-Tech

Το εσωτερικό του νέου Scenic εκτός από σύγχρονο, είναι και αρκετά πρακτικό για τους επιβάτες του. Πιο συγκεκριμένα, το σύνολο των μικροαποθηκευτικών χώρων που διαθέτει φθάνει σε χωρητικότητα τα 38,7 λίτρα. Στην πρακτικότητα συμβάλλει και το επίπεδο πάτωμα, καθώς και το πίσω υποβραχιόνιο με βάσεις smartphone και 2 θύρες φόρτισης.

Στο ταμπλό συναντάμε μία αρκετά hi-tech εικόνα, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την έγχρωμη οθόνη αφής του infotainment. Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος είναι οριζόντιος και έχει διάσταση 12,3 ίντσες, ενώ η κάθετη οθόνη στο κέντρο φτάνει τις 12 ίντσες.

Προφανώς, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ενσωματώνει τεχνολογία OpenR Link, χρησιμοποιώντας λογισμικό Android. Επιπλέον, προσφέρει δυνατότητα φωνητικού ελέγχου, καθώς και σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay.

Το Renault Rafale… απογειώθηκε!

Το νέο Renault Scenic E-Tech αποκαλύφθηκε στο Μόναχο

Η λίστα εξοπλισμού του νέου Renault Scenic περιλαμβάνει έως και 30 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. Παράλληλα, διαθέσιμο είναι και το σύστημα Multi-Sense με 4 ρυθμίσεις (Comfort, Sport, Eco και Perso).

Ειδικότερα, κάθε ρύθμιση συνδυάζει με διαφορετικό τρόπο τα εσωτερικά φώτα, την άνεση του καθίσματος του οδηγού, τη θερμοκρασία του εσωτερικού, το χρώμα της οθόνης και τις αισθήσεις οδήγησης (αντίσταση τιμονιού, βαθμονόμηση του συστήματος κίνησης και απόκριση των πεντάλ).

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Το νέο Renault Scenic E-Tech αποκαλύφθηκε στο Μόναχο

Διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις με έως και 220 ίππους

Το αμιγώς ηλεκτρικό Renault Scenic E-Tech θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, οι οποίες αφορούν την ισχύ του συστήματος κίνησης. Ειδικότερα, αρχικά η έκδοση Standard διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στους εμπρός τροχούς, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 280 Nm ροπής.

Ενέργεια στο σύστημα δίνει μία μπαταρία με χωρητικότητα 60 kWh, προσφέροντας αυτονομία 420 χιλιομέτρων κατά WLTP. Επιπλέον, το ηλεκτρικό σύστημα προσφέρει δυνατότητα φόρτισης σε φορτιστή DC με ισχύ έως και 130 kW. Στον τομέα των επιδόσεων, το «βασικό» Scenic επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δευτερόλεπτα, έχοντας 150 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Οδηγούμε το νέο Renault Austral με… έδρα το «Γ. Καραϊσκάκης»

Το νέο Renault Scenic E-Tech αποκαλύφθηκε στο Μόναχο

Για τους πιο απαιτητικούς, η Renault θα προσφέρει την ισχυρότερη έκδοση High, με επίσης μονό ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, το εν λόγω ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδει 220 ίππους και 300 Nm ροπής.

Διαθέσιμη σε αυτή την έκδοση είναι και μία μεγαλύτερη μπαταρία των 87 kWh, προσφέροντας αυτονομία 620 χιλιομέτρων (WLTP) με μία φόρτιση. Το Renault Scenic E-Tech High range επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα του γαλλικού ηλεκτρικού μοντέλου σταματά στα 170 χλμ./ώρα.

abb_img