Το σύστημα HybriGen Power and Propulsion της BAE έχει σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιεί τις εκπομπές ρύπων βελτιώνοντας την ηλεκτρική απόδοση και την εμβέλεια ενός σκάφους, αυξάνοντας την ισχύ πρόωσης και απλοποιώντας την διαδικασία της εγκατάστασης του.
Το σύστημα χρησιμοποιεί εξαρτήματα που είναι μικρότερα και ελαφρύτερα από τους προκατόχους τους.
Το αρθρωτό σύστημα τροφοδοσίας αξεσουάρ (MAPS) και το αρθρωτό σύστημα ελέγχου ισχύος (MPCS) επιτρέπουν μια επεκτάσιμη σχεδίαση. Βάσει αυτής μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει στις απαιτήσεις ισχύος και πρόωσης μιας σειράς πλοίων. Από ιστιοπλοϊκά έως ρυμουλκά έως επιβατηγά οχηματαγωγά.
«Η επένδυσή μας σε αυτήν την τεχνολογία επόμενης γενιάς θα προσφέρει στους θαλάσσιους χειριστές δυνατότητες αιχμής για τη δημιουργία ενός πλαισίου καθαρών μεταφορών», δήλωσε ο Steve Trichka, Αντιπρόεδρος της BAE Systems.
«Χρησιμοποιώντας έναν αρθρωτό σχεδιασμό, μπορούμε να προσαρμόσουμε τη λύση μας ώστε να ανταποκρίνεται στις ακριβείς ανάγκες κάθε πελάτη, απλοποιώντας την εγκατάσταση και βελτιώνοντας την αξιοπιστία του συστήματος. Η αυξημένη ισχύς πρόωσης και η ηλεκτρική απόδοση σημαίνουν ότι οι πελάτες μας μπορούν τώρα να επιταχύνουν τα ταξίδια τους και μάλιστα με μηδενικές εκπομπές ρύπων».
Tο πιο πρόσφατο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικό σκάφος
Μάλιστα πρόσφατα, το ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικό σκάφος, κατέρριψε ένα σκάφος Vision Marine Technologies Bruce 22 εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα E-Motion 180eστο πλαίσιο των αγώνων Lake of the Ozarks Shootout στις ΗΠΑ.
Οι αγώνες Lake of the Ozarks Shootout είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγωνιστικά events των ΗΠΑ. Και φέτος τον Αύγουστο διεξήχθησαν στο Captain Ron’s Bar & Grill in Sunrise Beach.
Εκεί τέθηκε το νέο ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρικό σκάφος, το οποίο είναι 78 χλμ./ώρα. Μάλιστα, αυτό το ρεκόρ επετεύχθη με την τρίτη και τελική προσπάθεια.
Φέτος, ήταν η τρίτη χρονιά στην οποία έτρεξαν ηλεκτρικά σκάφη στο Shootout. Ταυτόχρονα, ήταν η τρίτη χρονιά που η Vision Marine Technologies έτρεξε, κερδίζοντας την πρώτη θέση.
SILENT-60: Το νέο ηλιακό καταμαράν της Silent Yachts
Η ιστορία των ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικών σκαφών
Η αρχή έγινε το 2018. Τότε ο Randy Vance, δημοσιογράφος του περιοδικού Boating έθεσε το πρώτο ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορίαOzarks e-boat στα 39 χλμ./ώρα με ένα Torqeedo της Calypso.
Στη συνέχεια, το 2019 ο Randy έτρεξε με ένα Volt 180 με ηλεκτροκινητήρα Torqeedo Deep Blue 80 και μπαταρία 30kW από μία BMWi3. Ανεβάζοντας τον πήχη στα 48 χλμ./ώρα.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας 180E που έθεσε το νέο ρεκόρ ταχύτητας
Τον Νοέμβριο του 2020 η εταιρείαCanadian Electric Boat Company άλλαξε όνομα. Πλέον αυτό είναι Vision Marine Technologies και μπήκε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Επιπλέον, εκείνη την περίοδο ανακοίνωσε πως θα κατασκεύαζε τις δικές της ηλεκτρικές εξωλέμβιες μηχανές!
Φέτος, η e-Motion 180E μπήκε επάνω σε ένα Bruce 22. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον διπλασιασμό του ρεκόρ ταχύτητας στο νερό για ηλεκτρικό σκάφος!
Αυτό από μόνο του δείχνει πόσο γρήγορα προχωρά η τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση των θαλασσίων σκαφών.