Η BMW iX1 είναι μια ανάσα πριν την κυκλοφορία της. Η γερμανική μάρκα έδωσε φωτογραφίες με το καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο από τις απαραίτητες χειμερινές δοκιμές λίγο καιρό πριν βγει στην αγορά.
Το επερχόμενο μοντέλο πραγματοποίησε λοιπόν τις προβλεπόμενες δοκιμές στις παγωμένες πίστες της πόλης Arjeplog, στη Σουηδία. Περνώντας με επιτυχία τόσο τα τελικά τεστ δυναμικής οδήγησης. Όσο και τις δοκιμές για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης.
Η BMW θέλει να «εκθρονίσει» την Tesla!
Οι δοκιμές στις πολικές συνθήκες περιλάμβαναν τη διαχείριση του συστήματος θερμότητας της μπαταρίας. Καθώς επίσης και το πως επηρεάζεται άλλες λειτουργίες όπως η διεύθυνση, η πέδηση και η ανάρτηση.
Επιθετική εμφάνιση, με…ηλεκτρικές λεπτομέρειες
Εξωτερικά, το νέο SUV έχει επιβλητική εμφάνιση. Σε αυτό παίζουν ρόλο τόσο η μεγαλύτερη γρίλια, όσο και τα πιο επιθετικά φώτα LED που φέρει στο εμπρός μέρος. Οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι, ενώ η γρίλια είναι κλειστού τύπου με τις μπλε λεπτομέρειες να τονίζουν τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες η BMW iX1
Η BMW iX1 φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Η ηλεκτρική της αυτονομία είναι από 413 έως 438 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
BMW: Η υπηρεσία eDrive Zones διαθέσιμη και στην Αθήνα
Επιπλέον, χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών και την έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της θερμότητας, χάρη στην πέμπτη γενιά eDrive. Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνει συντομότερους χρόνους φόρτισης και μεγάλη αυτονομία στις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες.
Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέρουν απόλυτα ακριβή κατανομή ισχύος, βελτιστοποιώντας την πρόσφυση και τη δυναμική απόδοση. Προφανώς συνδυαστικά με την άμεση αντίδραση της τεχνολογίας περιορισμού της ολίσθησης των τροχών, η οποία υπάρχει στη μονάδα ελέγχου των κινητήρων. Έτσι το νέο μοντέλο προσφέρει σταθερή οδήγηση σε κάθε συνθήκη.
BMW iX M60: Στην Ελλάδα με 619 ίππους!
Η νέα BMW iX1 θα κάνει την εμφάνισή της στην αγορά το φθινόπωρο του 2022, σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής φίρμας. Ενώ θα είναι διαθέσιμη με συμβατικούς κινητήρες, αλλά και ως plug-in υβριδική, πέρα από την ηλεκτρική της έκδοση.