BMW iX1 eDrive20: Προσιτή και ηλεκτρική πολυτέλεια

Η BMW παρουσίασε την νέα πιο προσιτή έκδοση eDrive20 της iX1, με 204 ίππους και υπερπλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης.

Ακούστε το άρθρο

Ακόμη ένα δημοφιλές μοντέλο, το οποίο αποκτά μία πιο προσιτή και «βασική» εκδοχή είναι και η BMW iX1, με την έκδοση eDrive20. Ωστόσο, μόνο βασική δεν μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς, μιας και διαθέτει όλα όσα περιμένει κανείς σε ένα σύγχρονο μοντέλο των Βαυαρών. Σκοπός της γερμανικής φίρμας με αυτή την έκδοση, είναι να προσελκύσει ολοένα και περισσότερους υποψήφιους αγοραστές, προς την ηλεκτρική γκάμα της.

Η νέα BMW iX1 eDrive20 συμπληρώνει την γκάμα του μοντέλου, μετά την 4κίνητη έκδοση με διπλό ηλεκτροκινητήρα, iX1 xDrive30. Ωστόσο, για ακόμη μία φορά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό, παραμένοντας ποιοτική και πολυτελής. Βασική διαφορά στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε σχέση με την ισχυρότερη έκδοση, είναι η ύπαρξη μονού ηλεκτροκινητήρα. Ωστόσο, το ηλεκτρικό μοτέρ παρουσιάζει υψηλή σχετικά απόδοση, καθώς και μικρότερη κατανάλωση ενέργειας.

Test Drive || BMW 330e: Ηλεκτρική καταιγίδα πολυτελείας!

Με αυτονομία έως 475 χιλιόμετρα η νέα BMW iX1 eDrive20

H νέα BMW iX1 eDrive20 χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το εν λόγω ηλεκτρικό σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Επιπλέον, το ηλεκτρικό μοτέρ είναι σε θέση να προσφέρει στο γερμανικό μοντέλο 204 ίππους, καθώς και 250 Nm ροπής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η iX1 να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, όπως στα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία είναι στο δάπεδο του οχήματος για εξοικονόμηση χώρου, έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 64,78 kWh. Προφανώς, η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, σε συνδυασμό με την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, συμβάλλει στην ευνοϊκή κατανάλωση ενέργειας του αυτοκινήτου. Έτσι, καταφέρνει να προσφέρει εξαιρετική αυτονομία σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ειδικότερα, με μία φόρτιση, η BMW iX1 eDrive20 μπορεί να διανύσει από 430 έως 475 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP.

Η BMW Vision Neue Klasse μας δείχνει το μέλλον

BMW iX1 eDrive20: Προσιτή και ηλεκτρική πολυτέλεια

Παράλληλα, η μονάδα φόρτισης του μοντέλου επιτρέπει στάνταρ τη φόρτιση AC με ισχύ έως και 11 kW. Μάλιστα, αυτό επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης από το 0% στο 100% της χωρητικότητάς της, σε 6,5 ώρες. Ωστόσο, προαιρετικά διαθέσιμη είναι και η τριφασική φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος, με ισχύ έως 22 kW. Αυτό μειώνει το χρόνο φόρτισης σε 3 ώρες και 45 λεπτά. Προφανώς, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και με συνεχές ρεύμα (DC), με ισχύ έως 130 kW. Με αυτόν τον τρόπο, η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να φτάσει από 10% έως 80% μέσα σε 29 λεπτά, σε σταθμό ταχείας φόρτισης.

BMW iX1 eDrive20: Προσιτή και ηλεκτρική πολυτέλεια

Αναβαθμισμένη σε συστήματα άνεσης και ασφάλειας

Εκτός από το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η BMW iX1 eDrive20 είναι αναβαθμισμένη και στον τεχνολογικό τομέα της. Ειδικότερα, προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα βασικού εξοπλισμού, όπως το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, πολυάριθμα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το Parking Assistant με κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας και πολυάριθμες καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες. Παράλληλα, το νέο BMW iDrive με «QuickSelect» και το νέο BMW Operating System 9, ανήκουν επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό.

Test Drive || BMW i4 M50: Ηλεκτρική… αστραπή 544 ίππων!

Η BMW Curved Display είναι η καρδιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου. Ειδικότερα, διαθέτει μία οθόνη των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία οθόνη 10,7 ιντσών για το infotainment. Ωστόσο, η τελευταία γενιά του BMW iDrive ενσωματώνει και μία επανασχεδιασμένη οθόνη εκκίνησης με «QuickSelect». Το «QuickSelect» επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες χωρίς την μετάβαση σε υπομενού. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρει ευκολότερο έλεγχο μέσω των χειρισμών αφής, καθώς και μέσω φωνητικών εντολών.

Η κατασκευή της BMW iX1 eDrive20 θα λαμβάνει χώρα στο Regensburg της Γερμανίας. Επιπλέον, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τον προσεχή Νοέμβριο. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, η εταιρεία αναφέρει ως προτεινόμενη λιανική τιμή στην Γερμανία, τα 47.900 ευρώ.

abb_img