Η BMW ετοιμάζεται να κάνει θόρυβο στην Έκθεση IAA Mobility τον Σεπτέμβριο, παρουσιάζοντας επίσημα το νέο iX3, το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην επαναστατική πλατφόρμα Neue Klasse. Η φάση εξέλιξης, βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία, με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, να υποβάλλονται σε εντατικές δοκιμές στο κέντρο Miramas στη Νότια Γαλλία. Το μοντέλο, θα παράγεται στο ολοκαίνουργιο εργοστάσιο του Ντέμπρετσεν, όπου ήδη έχει ξεκινήσει η προ-σειριακή παραγωγή.
Η BMW αρχίζει να αποκαλύπτει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες. Με βάση αρχιτεκτονική 800V, το iX3 υποστηρίζει εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ φόρτισης 400 kW, χάρη σε συνεργασία με υπερφορτιστές HYC400 της Alpitronic. Έτσι, υπό ιδανικές συνθήκες, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί, κατά πάνω από 350 χιλιόμετρα μέσα σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης.
Όσον αφορά την αυτονομία, οι εκτιμήσεις ποικίλουν: έως 800 χλμ. (WLTP) για την Ευρώπη, 900 χλμ. (CLTC) για την Κίνα και 400 μίλια (EPA) για τις ΗΠΑ. Αν η φόρτιση παραμείνει σταθερή μετά την κορύφωση των 400 kW, τότε μια πλήρης φόρτιση από 10% έως 80% εκτιμάται ότι θα απαιτεί λιγότερο από 20 λεπτά.
Επιπλέον, το iX3 υποστηρίζει και φόρτιση σε παλαιότερους σταθμούς 400V DC, σε αντίθεση με το νέο Mercedes CLA, που περιορίζεται –προς το παρόν– μόνο σε υποδομές 800V. Ένα εμφανές πλεονέκτημα της BMW, στον αγώνα της ηλεκτρικής υπεροχής.
Η BMW ενσωματώνει επίσης καινοτομίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα, όπως ένα έξυπνο πτερύγιο φόρτισης, που ανοίγει αυτόματα όταν το όχημα ανιχνεύει πρόθεση για φόρτιση, αλλά και αμφίδρομη φόρτιση (V2L, V2H, V2G), με ισχύ έως 3,7 kW για εξωτερικές συσκευές ή έως 19,2 kW για οικιακή και δικτυακή ενσωμάτωση, μέσω ειδικού DC wallbox.
Στην καρδιά της νέας οδηγικής εμπειρίας, βρίσκεται ο κεντρικός υπολογιστής “Heart of Joy”, που επεξεργάζεται δεδομένα 10 φορές ταχύτερα από τα υπάρχοντα συστήματα. Ελέγχει την απόδοση, την ανάκτηση ενέργειας και την ευστάθεια στις στροφές, μειώνοντας τις παρεμβάσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων και αυξάνοντας την ακρίβεια στο τιμόνι.
Στο iX3 κάνει επίσης ντεμπούτο μια νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική με τέσσερις υπερεπεξεργαστές (“Superbrains”), η οποία υποστηρίζει cloud ενημερώσεις, εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνητή νοημοσύνη. Ο «Υπερεγκέφαλος Αυτοματοποιημένης Οδήγησης», θα μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα 20 φορές γρηγορότερα, προσφέροντας βέλτιστη υποστήριξη, ακόμη και σε πολύπλοκες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Η BMW δηλώνει αποφασισμένη, να μεταφέρει τις καινοτομίες της Neue Klasse σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα – ανεξαρτήτως τύπου κινητήρα – και το iX3 είναι το πρώτο βήμα προς ένα ηλεκτρικό μέλλον, με επίκεντρο την απόλαυση στην οδήγηση.
Πηγή: press.bmwgroup.com