Ο Διάδοχος του Bugatti Chiron θα έχει V16 υβριδικό κινητήρα

Η Bugatti υποσχέθηκε πριν από καιρό ότι θα φτιάξει έναν κινητήρα ειδικά για το Chiron. Αλλά αυτό που έκανε ξεπερνά κάθε προσδοκία.

Ακούστε το άρθρο

Η Bugatti υποσχέθηκε πριν από καιρό ότι θα φτιάξει έναν κινητήρα ειδικά για το Chiron. Αλλά αυτό που έκανε ξεπερνά κάθε προσδοκία.

Η μάρκα έριξε τη βόμβα που ο κόσμος περίμενε, επιβεβαιώνοντας επίσημα τον κινητήρα για το μοντέλο που θα διαδεχτεί το Chiron. Έτσι παραμένει ένας κινητήρας 16 κυλίνδρων, αλλά αντί για διάταξη W, αυτοί οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε «V». Κάτι που θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα πιο μικρές διαστάσεις. Ο Mate Rimac είχε πει το 2022 ότι χρειάστηκε να παλέψει για να κρατήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Bugatti. «Δεν ήταν μια εύκολη περίοδος, αλλά ήξερα ακριβώς τι ήθελα για το επόμενο αυτοκίνητο. Και αρχίσαμε την ανάπτυξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης μόνοι μας. Αυτό που θα δείτε την επόμενη χρονιά θα είναι εντελώς τρελό» είπε.

Είναι όντως τρελό. Αφού η Bugatti έχει ανακοινώσει ότι η παρουσίαση του νέου υπεραυτοκινήτου θα γίνει τον Ιούνιο.

Bugatti Chiron SS vs Tesla Model S Plaid: Οριακές καταστάσεις

 

Ο Διάδοχος του Bugatti Chiron θα έχει V16 υβριδικό κινητήρα

Σχεδιασμός Κινητήρα

Χωρίς να έχουμε ακόμα επιπλέον πληροφορίες, αλλά όπως αποδεικνύει το βίντεο που υπάρχει στο YouTube, ο ήχος του κινητήρα είναι πολύ έντονος. Περισσότερο από το βαθύ γρίλισμα, χαρακτηριστικό των κινητήρων σε διάταξη W. Αυτή η υψηλή τονικότητα θα μπορούσε να υποδηλώνει απουσία turbo. Ως υβριδικό μοντέλο, ο διάδοχος του Chiron μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ηλεκτροκινητήρα για να αυξήσει την ροπή.

Όπως αναφέρεται, ενώ ο κινητήρας W16 του Veyron είχε την επιγραφή «16.4» που αντιστοιχούν στον αριθμό κυλίνδρων και υπερσυμπιεστών, ο V16 δεν την έχει. Ωστόσο, τόσο το Chiron όσο και ο W16 Mistral, που αποτελεί τον επίλογο του εμβληματικού κινητήρα, δεν έχουν καμία ένδειξη υπερσυμπιεστών στο αμάξωμα τους.

Εξωτερικός Σχεδιασμός

Μετά από 19 χρόνια επικεφαλής σχεδιασμού στη Bugatti, ο Achim Anscheidt άφησε τη δουλειά πέρυσι. Τον διαδέχθηκε ο Frank Heyl, ο οποίος εργάζεται ως επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της μάρκας από το 2008. Ωστόσο το σχέδιο του διαδόχου του Chiron είχε ολοκληρωθεί πριν αναλάβει ο Heyl. Έτσι το νέο μοντέλο πιστώνεται στον Anscheidt.

Η Bugatti δηλώνει ότι η αντικατάσταση του Chiron «θα αποτυπώσει πιο καθαρά την ουσία της Bugatti» μέσω της ταχύτητας, της πολυτέλειας και της κομψότητας. Αυτό υποδηλώνει έναν καθαρό σχεδιασμό που θα δείχνει εξαιρετικός ακόμα και μετά από δεκαετίες.

Περιμένουμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες από τη Bugatti τους επόμενους μήνες.

Πηγή: carbuzz.com

abb_img