BYD: Νέα πλατφόρμα για πιο προσιτά ηλεκτρικά

H BYD εξετάζει τη βελτίωση της πλατφόρμας της από 3.0 σε 4.0, για μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο κόστος.

Ακούστε το άρθρο

Η BYD στοχεύει να κυριαρχήσει στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και να συντρίψει τις πωλήσεις των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η εταιρεία στοχεύει εκτός των σε μεγαλύτερες εμβέλειες, αλλά και σε πιο προσιτά οχήματα, ασκώντας πίεση στην αγορά οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

BYD Seagull: Μείωση τιμή κατά 5%

Ανανέωση της πλατφόρμας της BYD για μικρότερο κόστος και μεγαλύτερη αυτονομία

Σύμφωνα με αναφορές των κινεζικών μέσων ενημέρωσης, η νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα θα μειώσει ακόμη περισσότερο το κόστος των αυτοκινήτων της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα της μάρκας 3.0 που χρησιμοποιεί τώρα θα μπορούσε να γίνει 4.0 φέτος. Να σημειώσουμε πως η έκδοση 3.0, με την αρχιτεκτονική 800 volt, έκανε την εμφάνισή της την άνοιξη του 2021.

BYD: Ήρθε στην Ελλάδα

Ειδικότερα, η εν λόγω έκδοση χρησιμοποιεί τις μπαταρίες blade της εταιρείας, με χημεία κυψελών LFP, ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης «οκτώ σε ένα». Επιπλέον, παρέχει τη βάση για τα περισσότερα από τα τρέχοντα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BYD. Αυτά είναι τα Atto 3, Seagull, Dolphin και Seal. Για την ιστορία, πίσω στο 2010, η μάρκα παρουσίασε την πλατφόρμα 1.0.

BYD Seal U: Έτοιμο για την Ευρώπη

Αυτονομία μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων

Η νέα πλατφόρμα θα ενημερώσει τα DM-i και τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της BYD, σύμφωνα με τις πηγές. Επίσης, το επερχόμενο 4.0 θα το πάει στο επόμενο επίπεδο με περισσότερη ενσωμάτωση και λιγότερες καλωδιώσεις. Αυτό θα υποστηρίξει περαιτέρω μείωση του κόστους, σύμφωνα με την έκθεση.

Τέλος, το σύστημά του DM-i επόμενης γενιάς θα επιτρέψει στα Plug-in Hybrid μοντέλα να οδηγούν πάνω από 2.000 χιλιόμετρα με ρεζερβουάρ καυσίμου και πλήρη φόρτιση. Αυτό θα δυσκολέψει τον ανταγωνισμό για τα παραδοσιακά αυτοκίνητα αερίου.

Πηγή: Electrek

 

abb_img