Το έργο του «εναέριου δρόμου» στη Θεσσαλονίκη περνάει σε φάση υλοποίησης. Μάλιστα, το Flyover έχει ήδη προσωρινό ανάδοχο το σχήμα «ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος», ενώ έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την υπογραφή της σύμβασης. Παράλληλα, την έναρξη των εργασιών θα τη δούμε στα τέλη του 2022 ή στις αρχές του 2023.
Αθήνα-Λευκάδα σε 3 ώρες με το νέο αυτοκινητόδρομο!
Τι ακριβώς είναι το Flyover;
Το Flyover αποτελεί έναν νέο οδικό άξονα, τον οποίο θα δούμε στην ανατολική πλευρά της περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, το όνομα του το έλαβε, καθώς ένα τμήμα του θα είναι υπέργειο και θα έχει μήκος 4 χιλιόμετρα. Οι αρμόδιοι θα κατασκευάσουν μία Υπερυψωμένη Ταχεία Λεωφόρο (ΥΤΛ) μήκους 13,5 χιλιομέτρων. Επιπλέον, τα 4 από αυτά τα χιλιόμετρα θα είναι σε συνεχή γέφυρα.
Η λεωφόρος θα έχει 4 λωρίδες, 2 συν μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση. Ακόμη, το έργο περιλαμβάνει 9 ανισόπεδους κόμβους, 8 νέες γέφυρες και 3 σήραγγες.
ΒΟΑΚ: Εξελίξεις στο τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος
Η Θεσσαλονίκη θα αλλάξει πρόσωπο
Ο νέος οδικός άξονας θα δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς για γρήγορη παράκαμψη του αστικού ιστού. Ακόμη θα μειώσει τον όγκο των αυτοκινήτων στην πόλη, αλλά και το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Επιπλέον, το έργο θα αποτελέσει σύμπραξη του Δημοσίου και του Ιδιωτικού Τομέα και θα κοστίσει 373 εκατομμύρια ευρώ. Τέλος, δεν θα υπάρχουν διόδια.