Ευρώπη: Αναζητούνται τοποθεσίες για σταθμούς φόρτισης

Οι εταιρείες φόρτισης ηλεκτρικών αναζητούν τις κατάλληλες τοποθεσίες στην Ευρώπη και όχι μόνο, καθώς αναμένεται αύξηση των εν λόγω οχημάτων.

Η άνοδος της ηλεκτροκίνησης, την οποία επιβεβαιώνουν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων τους τελευταίου έτους, έχει δημιουργήσει ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών φόρτισης. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες φόρτισης σε Ευρώπη και ΗΠΑ προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα καλύτερα σημεία, με στόχο τη δημιουργία μεγάλων σταθμών φόρτισης για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Σταθμοί φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα στην ΕΕ!

Παράλληλα, πολλές εταιρείες που ανήκουν στον χώρο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων έχουν την υποστήριξη των επενδυτών. Μάλιστα, όπως δείχνουν τα πράγματα, ο αριθμός των εν λόγω εταιρειών θα παρουσιάσει μεγάλη αύξηση τα επόμενα χρόνια, καθώς τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων θα γίνουν ακόμη περισσότερα. Και σε αυτή την αύξηση, τα περισσότερα σημεία φόρτισης είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητα.

Ακόμη, η έλλειψη εκτενούς δημόσιου δικτύου φόρτισης σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχει αποτελέσει ένα από τα εμπόδια για την πλήρη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με αναφορές. Η ΕΕ έχει θέσει στόχους για την ανάπτυξη της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν.

Σταθμοί φόρτισης: Ραγδαία αύξηση στην Ελλάδα

Τι ισχύει στη Γερμανία;

Ειδικότερα, στη Γερμανία, υπάρχει πρόβλεψη για διάθεση 983 εκατομμυρίων δολαρίων, που αφορούν επιδοτήσεις σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, υπάρχουν περισσότερες από 900 εταιρείες φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Μάλιστα, ο εν λόγω τομέας έχει προσελκύσει πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια, στο πλαίσιο χρηματοδότησης, από το 2012.

Επίσης, πολλές εταιρείες, όπως ο Όμιλος Volkswagen, η BP και η E.ON, έχουν προβεί σε σημαντικές επενδύσεις στον τομέα των φορτιστών. Συνεπώς, ο ανταγωνισμός για αποκλειστικά συμβόλαια γίνεται εντονότερος.

Σταθμοί φόρτισης: Μεγάλες οι ενεργειακές απαιτήσεις

Τι εμποδίσει την επέκταση των σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη;

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την επιβράδυνση της επέκτασης των σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη είναι η γραφειοκρατία. Παράλληλα, οι εταιρείες εκφράζουν την ανησυχία τους για τον χρόνο που είναι απαραίτητος για την επίτευξη της κερδοφορίας. Αυτός είναι περίπου στα 4 χρόνια, όταν η χρήση τους φτάσει το 15%.

Τέλος, σε περιοχές που η υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι πιο προηγμένη, όπως στη Νορβηγία, παρατηρείται αυξημένος αριθμός σταθμών φόρτισης. Ωστόσο, η ανάπτυξη παραμένει σε επίπεδα προηγούμενων ετών.

abb_img
spot_img