To FarEast 42C είναι το νέο ηλεκτρικό ιστιοφόρο που παρουσίασε πρόσφατα η κινέζικη εταιρεία κατασκευής ιστιοφόρων Far East Boats. Μάλιστα, παρουσίασε το ηλεκτρικό καταμαράν στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Σκαφών της Κίνας που έλαβε χώρα στη Σανγκάη.
Η κινέζικη εταιρεία διαθέτει τις εγκαταστάσεις παραγωγής στην πόλη Jiangsu. Εκεί κατασκευάζει κάθε τύπο ιστιοπλοϊκού σκάφους, όπως ιστιοφόρα, αγωνιστικά σκάφη και τριμαράν. Διαθέτει αντιπροσωπείες σε 30 χώρες, οι οποίες έχουν προμηθεύσει τους λάτρεις της ιστιοπλοΐας με περισσότερα από 19.367 ιστιοπλοϊκά σκάφη.
Η ABB «ηλεκτρίζει» τα… ύδατα της Λισαβόνας!
Το FarEast 42C πρώτο και… ηλεκτρικότερο
Υπεύθυνο για την σχεδίαση του νέου ηλεκτρικού σκάφους είναι το διεθνές στούντιο ναυτικής αρχιτεκτονικής και σχεδιασμό σκαφών, Simonis Voogd Design, το οποίο έχει γραφεία στην Ολλανδία και τη Ν. Αφρική.
Το FarEast 42C έχει μεγάλους εσωτερικούς χώρους για την άνεση των επιβατών. Επιπλέον, τα μακριά ενσωματωμένα φινιστρίνια από πλεξιγκλάς, επιτρέπουν στο φως να περάσει στην καμπίνα, ενώ η θέα που έχουν οι επιβάτες είναι 360ο. Ακόμη, η διάταξη του καταστρώματος είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: μία σπορ και μία τσάρτερ.
Domus: Ένα ηλεκτρικό και ηλιακό… τριμαράν!
Το σύστημα ePropulsion κάνει θαύματα
To πρώτο ηλεκτρικό καταμαράν της Far East Boats, ξεχωρίζει για ακόμη μία πρωτιά. Ειδικότερα, είναι το πρώτο καταμαράν μαζικής παραγωγής διαθέτει το ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης της ePropulsion.
Το FarEast 42C έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να ταξιδεύει αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, μόνο με αιολική ή και με συνδυασμό των δύο.
Για τους μη μυημένους, το σύστημα ePropulsion περιλαμβάνει δύο εσωτερικούς κινητήρες 20 kW, που λαμβάνουν ενέργεια από τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου της εταιρείας. Οι κινητήρες μπορούν να τροφοδοτούνται από 4 μπαταρίες με συνολική χωρητικότητα 188,41 kWh.
Ιδού το ηλιακό καταμαράν ALVA Yachts OCEAN ECO 78!
Το FarEast 42C φορτίζει με κάθε τρόπο
Όλες οι μπαταρίες διαθέτουν σύστημα διαχείρισης μπαταριών (BMS). Αυτό παρακολουθεί την τάση και τις θερμοκρασίες των μεμονωμένων μπαταριών σε πραγματικό χρόνο και διαθέτει αυτόματη λειτουργία εξισορρόπησης.
Επιπλέον, οι κινητήρες ePropulsion είναι κινητήρες υδροπαραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι η επαναφόρτιση των μπαταριών είναι εφικτή μέσω της κίνησης των προπελών, όταν το FarEast 42C πλέει με τη δύναμη του ανέμου. Τέλος, η φόρτιση είναι εφικτή και μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας, από τους ηλιακούς συλλέκτες που υπάρχουν στην οροφή του σκάφους.
Ηλεκτρικά σκάφη: Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα… ξέρουν!
Ο διευθύνων Σύμβουλος της Far East Boats, Demolar Du, δήλωσε:
«Η αμιγώς ηλεκτρική πρόωση είναι ο δρόμος του μέλλοντος. Η ePropulsion είναι εδώ και καιρό ηγέτης στις αξιόπιστες και αποδοτικές ηλεκτρικές λύσεις. Όταν ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε αυτό το προϊόν, ήταν η προφανής επιλογή ως συνεργάτης. Πιστεύουμε ότι οι ιστιοπλόοι και οι σκαφάτοι με οικολογική συνείδηση, θα αξιοποιήσουν στο έπακρο το νέο μας καταμαράν».