Γερμανία: «Όχι» στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Η Γερμανία είναι θετική στη διατήρηση των θερμικών κινητήρων που χρησιμοποιούν αποκλειστικά συνθετικά καύσιμα.

Ακούστε το άρθρο

Η απαγόρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 αποτελεί την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Την αντίθεση της ωστόσο εκφράζει η Γερμανία. Συγκεκριμένα, η Γερμανία δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη χρήση θερμικών κινητήρων, με αποκλειστικά συνθετικά καύσιμα.

H Γερμανία θέλει να επιτρέψει τους θερμικούς κινητήρες

Ο Γερμανός Υπουργός Μεταφορών, Volker Wissing, δήλωσε, ότι η Γερμανία θέλει να επιτρέψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, αν κάνουν χρήση συνθετικών καυσίμων. Παράλληλα, ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την έλευση της εποχής αυτοκινήτων χωρίς ορυκτά καύσιμα. Τέλος, τόνισε την επιτακτική ανάγκη μιας τεχνολογικά ουδέτερης αυτοκινητοβιομηχανίας χωρίς αποκλειστικούς πυλώνες το υδρογόνο και την ηλεκτροκίνηση.

Τι συμβαίνει στην Ιταλία

Παρόμοια θέση με τη Γερμανία υιοθετεί και η Ιταλία. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός Υπουργός οικολογικής μετάβασης, Roberto Cingolani, δεν παρουσίασε το μέλλον της αυτοκίνησης ως αποκλειστικά ηλεκτρικό. Παράλληλα, τον περασμένο Σεπτέμβριο η ιταλική κυβέρνηση προχώρησε σε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση για την εξαίρεση κάποιων αυτοκινητοβιομηχανιών από την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες. Έτσι Ferrari, Pagani και Lamborghini θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Ελληνική πραγματικότητα

Η Ελλάδα απαγόρευσε την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030. Παράλληλα από το 2025 στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά ή μηδενικών ρύπων ταξί.

abb_img