Γερμανία: Ρεκόρ ταξινομήσεων για ηλεκτρικά τον Δεκέμβριο

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Γερμανία σημείωσε νέο ρεκόρ στις ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, περισσότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματα γράφτηκαν στα στατιστικά της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Αρχής Μηχανοκίνητων Μεταφορών. Η εντυπωσιακή αύξηση, αντιστοιχεί σε 21,6% σε σχέση με τον Νοέμβριο και έχει σχέση με τη λήξη του περιβαλλοντικού μπόνους. Αυτή είναι που πιθανότατα ώθησε περισσότερους καταναλωτές να βιαστούν ως προς την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

Ολλανδία: «Ανθίζουν» οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων

Ειδικότερα, τα 54.654 ηλεκτρικά οχήματα που καταγράφηκαν το Δεκέμβριο αντιπροσωπεύουν μια σημαντική αύξηση. Ωστόσο, είναι πολύ λιγότερα κατά 47,6% σε σχέση με τον προηγούμενο ρεκόρ του Δεκεμβρίου 2022. Τότε, οι ταξινομήσεις είχαν φτάσει τις 104.325.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Στα ύψη οι πωλήσεις στην Ευρώπη!

Μείωση συγκριτικά με το 2022

Μάλιστα, μετά τον Αύγουστο με 86.649 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο Δεκέμβριος ήταν ο ισχυρότερος μήνας του 2023. Επίσης, σε ότι αφορά τον συνολικό αριθμό ταξινομήσεων ηλεκτρικών οχημάτων για το 2023 αγγίζει τον εντυπωσιακό αριθμό των 524.219. Με αυτό τον τρόπο, οι ταξινομήσεις ενισχύουν τη θέση της Γερμανίας ως ηγέτη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η συνολική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σημείωσε μείωση κατά 23%, κλείνοντας τον Δεκέμβριο με 241.883 νέες ταξινομήσεις. Οι ταξινομήσεις για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και τα Plug-in Hybrid Οχήματα (PHEV) μειώθηκαν αντίστοιχα κατά 58,3%, αντικατοπτρίζοντας την επίδραση του τέλους του περιβαλλοντικού μπόνους. Παρ’ όλα αυτά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διατήρησαν το μερίδιο τους, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 22,6% των συνολικών νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων.

Η Fisker «ηλέκτρισε» τις πωλήσεις το 2023

Σε άνοδο οι ταξινομήσεις των βενζινοκίνητων στη Γερμανία

Όσον αφορά τους άλλους τύπους κίνησης, τον Δεκέμβριο, υπήρξε ταξινόμηση 74.894 νέων βενζινοκίνητων οχημάτων στη Γερμανία. Πιο συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει αύξηση 16,1% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2022.

Επιπλέον, ταξινομήθηκαν 37.403 νέα οχήματα ντίζελ (+10,3%), 1.320 οχήματα με υγραέριο και 23 οχήματα με φυσικό αέριο και 73.581 υβριδικά (-33,2%). Εκτός από τα plug-in υβριδικά που αναφέραμε παραπάνω, 55.687 υβριδικά οχήματα παραμένουν χωρίς βύσμα.

Τέλος, παρά την πρόκληση που αντιμετώπισε η αγορά με το τέλος του περιβαλλοντικού μπόνους, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία παραμένουν ενθαρρυντικές. Προβλέποντας έτσι ένα φωτεινό μέλλον για την ηλεκτροκίνηση στη χώρα.

abb_img
spot_img