H Opel καινοτομεί στο e-Rally Cup με τη χρήση κινητής υποδομής φόρτισης

H Opel καινοτομεί στους αγώνες ράλι ADAC Opel e-Rally Cup, του πρώτου ενιαίου πρωταθλήματος αγώνων στον κόσμο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μία κινητή υποδομή φόρτισης.

Διαβάστε επίσης: Carge: Το άγχος φόρτισης είναι για εμάς ένα πρόβλημα που καλούμαστε να λύσουμε

Βιώσιμη φιλοσοφία φόρτισης για τα αυτοκίνητα του ADAC Opel e-Rally Cup

Opel Corsa-e Rally 2
Opel Corsa-e Rally

Οι εποχές αλλάζουν, η ηλεκτροκίνηση, αλλά και η επιτακτική ανάγκη για την ανεύρεση βιώσιμων και όσο το δυνατόν πιο φιλικών προς το περιβάλλον λύσεων, καθιστούν τις γεννήτριες να μην έχουν πια θέση στη φιλοσοφία του ADAC Opel e-Rally Cup.

Αντιθέτως βρέθηκε μια νέα, βιώσιμη, ισχυρή, ευέλικτη και φιλική προς το χρήστη λύση, ώστε να μπορεί να ικανοποιεί τις αυξημένες απαιτήσεις ενός αγώνα ράλι.

Ασφαλής και αποδοτική υποδομή φόρτισης από την εταιρεία eLoaded

Opel e-Rally Cup 3
Υποδομή φόρτισης στο Opel e-Rally Cup

Η κινητή λύση της εταιρείας eLoaded από τη Γερμανία έδωσε τη λύση με μια κινητή υποδομή φόρτισης η ενέργεια της οποίας τροφοδοτείται από το δημόσιο δίκτυο μέσης ή χαμηλής τάσης και κατανέμεται στις μονάδες φόρτισης μέσω ενός “DCBus”. Με αυτό τον τρόπο, μειώνονται σημαντικά οι απώλειες ενέργειας μεταξύ δικτύου και της θύρας φόρτισης του ηλεκτρικού οχήματος.

Σε αντίθεση με τα συστήματα φόρτισης που βασίζονται σε μπαταρία, δεν χρησιμοποιούνται καθόλου επικίνδυνες ουσίες, που επίσης σημαίνει ότι δεν ισχύουν οι αντίστοιχοι περιορισμοί μεταφοράς.

Η υποδομή φόρτισης για το ADAC Opel e-Rally Cup

Opel Corsa-e Rally 4

Η υποδομή φόρτισης για το ADAC Opel e-Rally Cup αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Opel Motorsport και χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια παραγόμενη από ανανεώσιμες πηγές από το δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο.

Το ρεύμα μέσης τάσης τροφοδοτείται σε έναν μετασχηματιστή ειδικά προσαρμοσμένο για χρήση ράλι (“DCSource”), το λεγόμενο Power House.

Η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 2.0 megawatts σε 18 σημεία φόρτισης, καθένα από τα οποία διαθέτει και τον χώρο τεχνικής υποστήριξης του κάθε αυτοκινήτου που συμμετέχει στον αγώνα.

Διαβάστε επίσης: Co Charger: Το “Airbnb” των οικιακών φορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα

Κάθε σημείο φόρτισης τροφοδοτεί το όχημα με έως 140 kW, ενώ το Opel Corsa-e Rally μπορεί να φορτίζεται με μέγιστη ισχύ 100 kW με συνεχές ρεύμα (DC) και η μπαταρία 50 kWh φορτίζεται στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Η ευελιξία της κινητής υποδομής φόρτισης

Τα σημεία επαναφόρτισης αντί να είναι συνδεδεμένα σε μία σταθερή δομή, μπορούν να μετακινούνται, αλλά και να τοποθετούνται ελεύθερα και ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

Το σύστημα της eLoaded με την αρθρωτή σχεδίαση καταφέρνει να προσαρμόζεται στις αντίστοιχες απαιτήσεις κάθε χρήστη, καθώς και σε μία ευρεία γκάμα εφαρμογών, όπως είναι η χρήση τους σε ένα service park.

04-Opel-Corsa-e-Rally
Opel Corsa-e Rally ανεξάρτητη υποδομή φόρτισης

Ολόκληρο το σύστημα μπορεί να στήνεται και να αποσυναρμολογείται μέσα σε μία ημέρα και χάρη στους ταχυσυνδέσμους, η εγκατάσταση των καλωδιώσεων γίνεται μέσα σε ελάχιστο χρόνο.  

Ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott δήλωσε: «Η επιλογή μιας υποδομής φόρτισης κατάλληλης για τις ανάγκες του ADAC Opel e-Rally Cup ήταν μία πολυσύνθετη διαδικασία με αντίστοιχα μεγάλη διάρκεια» και εξήγησε «Η κινητή υποδομή φόρτισης της eLoaded είναι σαφέστατα η καλύτερη λύση. Γρήγορα έγινε αντιληπτό πόσο σημαντική ήταν και μαζί αναπτύξαμε ένα σύστημα που είναι βιώσιμο, ισχυρό και ευέλικτο».