Hydrogenia: Yδρογονοκίνητο σκάφος

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο εμπορεύσιμο ηλεκτρικό πλοίο της Νοτίου Κορέας που καταναλώνει υδρογόνο παρουσίασε η Νότια Κορέα. Μάλιστα, το είδαμε για πρώτη φορά στο φετινό Διεθνές Σόου Θαλασσίων Σκαφών στο Μπουσάν. Το Hydrogenia αναπτύχθηκε από την Vinssen και τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα της Danfoss Editron.

Η Vinssen σχεδιάζει να ναυπηγήσει άλλα πενήντα ηλεκτρικά σκάφη, με αυτήν την τεχνολογία, τον επόμενο χρόνο.

Το Hydrogenia έχει μήκος, σχεδόν, 10 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως και έξι επιβάτες. Έχει τη δυνατότητα κίνησης με ταχύτητα πλεύσης 10 κόμβων την ώρα για έξι ώρες.

Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό φέρι μποτ του κόσμου συναντάμε στη Νορβηγία

Πέρασε με επιτυχία τις δοκιμασίες του Κέντρου Ερευνών Υδρογόνου στο Ulsan. Αυτή, είναι η μοναδική εγκατάσταση στη Νότια Κορέα με γνώσεις στην τεχνολογία υδρογόνου.

«Η παρουσίαση του σκάφους Hydrogenia καταδεικνύει τον σημαίνοντα ρόλο που παίζουμε στη θαλάσσια ηλεκτροκίνηση, και στον τομέα της τεχνολογίας υδρογόνου, αλλά και στα ηλεκτροκίνητα σκάφη με μπαταρίες.

Συνεχίζουμε τη βοήθεια προς τη Νότια Κορέα στην προσπάθειά της να επιτύχει τον στόχο της για μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050, συνεισφέροντας στην ολοένα και αυξανόμενη τάση εξηλεκτρισμού των μεταφορών της χώρας, με εξειδίκευση στη ναυπήγηση», δήλωσε  Διευθυντής της Danfoss στη Βορειοανατολική Ασία, Steve Kim.

Ο CEO of Vinssen, Chil Han Lee, πρόσθεσε:

«Εάν η αρωγή της κυβερνητικής πολιτικής και των κρατικών θεσμών στην εμπορευματοποίηση των υδρογονοκίνητων ηλεκτρικών πλοίων συνεχίσει, θα έχει ως αποτέλεσμα την εδραίωση της Νότιας Κορέας σε παγκόσμιο παίκτη στον τομέα της υδρογονοκίνητης τεχνολογίας.

Οι Κινέζοι κατασκευάζουν το μεγαλύτερο ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο

abb_img