Hyundai: έρχεται ένα ηλεκτρικό hot hatch της σειράς «Ν»

Μια οικονομικότερη εκδοχή του Hyundai Ioniq 5 N ετοιμάζει το κορεατικό εργοστάσιο

Ακούστε το άρθρο

Μια οικονομικότερη εκδοχή του Hyundai Ioniq 5 N ετοιμάζει το κορεατικό εργοστάσιο.

Όπως επιβεβαίωσε ο Albert Biermann, η Hyundai εξελίσσει το μικρότερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της σειράς υψηλών επιδόσεων με το χαρακτηριστικό γράμμα «Ν». Από καιρό υπάρχουν φήμες ότι το υψηλών επιδόσεων μέλλον της μάρκας θα… «μπαίνει στην πρίζα». Και συγκεκριμένα ότι ένα μηδενικών εκπομπών hot hatchback θα μπεί κάτω από το 600 ίππων Hyundai Ioniq 5 N. Η ύπαρξη αυτού του νέου μικρού ηλεκτροκίνητου μοντέλου είναι πλέον βέβαιη, σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνικό σύμβουλο της Hyundai.

Μιλώντας σε Βρετανικό site o Biermann ανέφερε την αναγκαιότητα για ένα μικρότερο και πιο οικονομικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς επιδόσεων.

Το Hyundai Ioniq 5 N δεν μασάει στο Goodwood

Τί περιμένουμε από το νέο μοντέλο

Σύμφωνα με εκτιμήσεις το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη αρχιτεκτονική 800v της μάρκας, η οποία επιτρέπει πολύ γρήγορη φόρτιση. Αλλά λόγω του μικρού μεγέθους του, δεν θα έχει την μπαταρία 84kWh του Ioniq 5 N. Κάτι που θα αντισταθμίσει με την ελαχιστοποίηση του χρόνου φόρτισης. Επιπλέον περιμένουμε το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων να χτιστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα IMA. Ωστόσο, αφού η μάρκα είχε δηλώσει πως το Ioniq 5 είναι το μικρότερο μοντέλο που μπορεί να υπάρχει με βάση την πλατφόρμα eGMP του Hyundai Group.

Πρόσφατα διακόπηκε η παραγωγή του i20 N. Επομένως εκεί έχει πλέον ένα κενό. Όμως η Hyundai θέλει να έχει ένα μικρό μοντέλο υψηλών επιδόσεων και θέλει να έχει ελκυστική τιμή. Σύμφωνα πάντα με εκτιμήσεις, το νέο αυτοκίνητο τοποθετείται μεταξύ των i20 N και i30 N όσον αφορά το μέγεθος. Και θα ενσωματώνει κάποια σχεδιαστικά στοιχεία crossover.

Ασφαλώς όλα αυτά είναι αρκετά μακρινά. Και υπάρχουν πολλά που πρέπει να προηγηθούν. Άλλωστε η πλατφόρμα IMA δεν αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της πριν το 2025. Και πριν το αναμενόμενο μελλοντικό μοντέλο της σειράς «N» είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δούμε ένα πιο «καθημερινό» αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί αυτή την πλατφόρμα.

abb_img