Hyundai-Sony: «Ηλεκτροκίνητη» συνεργασία στη νέα ταινία Spiderman

Στη νέα ταινία «Spider-Man: Across the Spider-Verse» πρωταγωνιστεί το ηλεκτρικό concept, Hyundai Prophesy, καθώς και άλλα μοντέλα της μάρκας.

Ακούστε το άρθρο

Η Hyundai Motor Company και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους και πάλι αυτό το καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, οι 2 εταιρείες συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της ταινίας «SpiderMan: Across the SpiderVerse». Μάλιστα, η ταινία κινουμένων σχεδίων παρουσιάζει μία ιπτάμενη έκδοση του ηλεκτροκίνητου concept «Prophecy».

Επιπλέον, μας συστήνει το όραμα της εταιρείας για την μελλοντική κινητικότητα. Παράλληλα, μία παγκόσμια καμπάνια marketing θα προβάλλει τα διάσημα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα Ioniq της Hyundai.

Η εν λόγω συνεργασία, έχει θέσει τις βάσεις της το 2020, όπου η Hyundai Motor υπέγραψε με τη Sony Pictures. Σκοπός της κορεάτικης φίρμας είναι να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα, μέσω προϊόντων και τεχνολογικών καινοτομιών.

Ειδικότερα, οι προηγούμενες συνεργασίες αφορούσαν τις ταινίες «Spider-Man: No Way Home» (2021) με το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5 και το Tuscon και «Uncharted» (2022) με το Tuscon Beast Concept και πολλά άλλα αυτοκίνητα παραγωγής. Τώρα, η νέα ταινία είναι η συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας, «SpiderMan: Into the SpiderVerse», του 2018.

Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης

Hyundai-Sony: «Ηλεκτροκίνητη» συνεργασία στη νέα ταινία Spiderman

Επιπλέον concept της Hyundai θα εμφανιστούν στη νέα ταινία της Sony

Η ταινία παρουσιάζει επίσης αρκετά από τα μελλοντικά concept κινητικότητας της Hyundai Motor με σκοπό την αναζωογόνηση των πόλεων. Επίσης, θα δούμε την προηγμένη εναέρια κινητικότητα (AAM), μία νέα μορφή κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο.

Προφανώς, αυτή είναι ικανή να συμβάλλει στο μέλλον, στην μείωση του χρόνου των μετακινήσεων. Επιπλέον, εμφάνιση θα κάνει και ένα αυτόνομο robotaxi, που έχει ως βάση το Hyundai Pony, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας.

Όλα τα παραπάνω, θα λάβουν χώρα στην πόλη «Nueva York» του Spider-Verse, το έτος 2099. Παράλληλα, η Hyundai και η Sony Pictures δημιούργησαν μία παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, με διάρκεια από τον Μάϊο έως τον Ιούλιο.

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει μία τηλεοπτική διαφήμιση κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστές τον Spider-Man, το Ioniq 6 και το Ioniq 5. Παράλληλα, χρησιμοποιεί ένα νέο τραγούδι, παραγωγής του Metro Boomin.

Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

Hyundai-Sony: «Ηλεκτροκίνητη» συνεργασία στη νέα ταινία Spiderman

«Μέσω της συνεργασίας μας, θα παρουσιάσουμε το όραμα μας για την μελλοντική κινητικότητα με ψυχαγωγικό περιεχόμενο που αγαπούν οι νεότερες γενιές», δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company.

Το νέο όχημα της Hyundai θα φτάσει μέχρι το… φεγγάρι

«Κατά τη μακροχρόνια σχέση μας, η Hyundai συνεχίζει να δημιουργεί εντυπωσιακές καμπάνιες, αποτυπώνοντας την ουσία της μάρκας. Χρησιμοποιώντας τη μουσική από το soundtrack της ταινίας, η Hyundai δημιούργησε μία πρωτοποριακή καμπάνια marketing. Αυτή ευθυγραμμίζει τέλεια τα καινοτόμα προϊόντα της με έναν από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες υπερ-ηρώων» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP, Global Partnerships & Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Το παρακάτω video προβάλλει την διαφήμιση για τη νέα ταινία «Spider-Man: Across the Spider-Verse» που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στους κινηματογράφους τον Ιούνιο:

abb_img