Η Hyundai τερματίζει την ανάπτυξη αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Hyundai τερματίζει την ανάπτυξη αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και αναστέλλει τις εργασίες για το όχημα υδρογόνου Genesis. 

Η αυξανόμενη προσήλωση των στοχών των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια ευπρόσδεκτη είδηση, αλλά όσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτές συνεχίζουν να αναπτύσσουν νέες τεχνολογίες για κινητήρες εσωτερικής καύσης, η δέσμευσή τους για την ηλεκτροκίνηση, μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως… δοκιμαστική.

Υπό αυτό το πρίσμα, η πρόσφατη απόφαση της Hyundai να κλείσει το τμήμα ανάπτυξης ICE (κατί το οποίο αναφέρθηκε από την Korea Economic Daily) μπορεί να θεωρηθεί ως ένα σημαντικό ορόσημο για την επόχη της ηλεκτροκίνησης.

Η ηλεκτροκίνηση γίνεται το επίκεντρο των σχεδίων της Hyundai

Hyundai Tucson

Το τμήμα ανάπτυξης κινητήρων της Hyundai, το οποίο λειτουργεί εδώ και περίπου 40 χρόνια, βρισκόταν στο Namyang R&D Center στη Νότια Κορέα και απασχολούσε περίπου 12.000 ερευνητές.

Οι ομάδες που εργάζονταν για την ανάπτυξη των ICE επανατοποθετήθηκαν στο κέντρο σχεδιασμού της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας. Το κέντρο Ε&Α θα επικεντρωθεί επίσης στις πρώτες ύλες για μπαταρίες και ημιαγωγούς.

«Τώρα, είναι πια αναπόφευκτο να περάσουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε η νεοδιορισθείσα επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης Park Chung-Kook, σε ένα μήνυμα προς τους υπαλλήλους. «Η ανάπτυξη των δικών μας κινητήρων είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, αλλά πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα κίνησης για να δημιουργήσουμε το μέλλον με βάση το μεγάλο και διαχρονικό πλεονέκτημα της εταιρείας στην ανάπτυξη καινοτομιών».

Το εσωτερικό του Ioniq 5Άλλωστε η Hyundai και η Kia αποκάλυψαν πρόσφατα τον στόχο να πουλήσουν 1,7 εκατομμύρια EV παγκοσμίως έως το 2026.

H Hyundai ανέστειλε τις εργασίες στο όχημα υδρογόνου Genesis

hyundai hydrogen genesis

Εν τω μεταξύ, σε μια εξέλιξη που μπορεί να σχετίζεται με αυτό το γεγονός, η Hyundai ανέστειλε επ’ αόριστον τις εργασίες στο όχημα υδρογόνου Genesis, σύμφωνα με τον Chosun Ilbo (η ανακοίνωση έγινε μέσω της γνωστής ιστοσελίδας για την ηλεκτροκίνηση, Electrek).

Ο Chosun δεν λέει ότι η Hyundai έχει ακυρώσει οριστικά το Genesis, αλλά ότι το έργο βρίσκεται, προς το παρόν, σε παύση.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Hyundai αποκάλυψε μια στρατηγική σχετικά με την τεχνολογία υδρογόνου που περιελάμβανε την εισαγωγή μιας νέας κυψέλης καυσίμου τρίτης γενιάς, το 2023, καθώς και συστήματα κυψελών καυσίμου για όλα τα εμπορικά οχήματα έως το 2028.

Από τότε, ωστόσο, ένας εσωτερικός έλεγχος έδειξε ότι η ανάπτυξη των κυψελών καυσίμου υδρογόνου υπολείπεται στους στόχους αφού οι πωλήσεις ήταν χαμηλότερες από τις αναμενόμενες, το κόστος μειώνεται μόνο αργά και οι τιμές των καυσίμων υδρογόνου είναι υψηλότερες από τις προβλεπόμενες.

Σίγουρα τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το μέλλον της «πράσινης» αυτοκίνησης. Όμως και τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο αποτελούν μία ακόμη από τις μεγάλες προκλήσεις αρκετών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η Toyota αποκαλύπτει το concept του υδρογονοκίνητου GR Yaris

Οι κατασκευαστές πειραματίζονται εδώ και πολλά χρόνια με την τεχνολογία κυψελών καύσιμου υδρογόνου, προσπαθώντας να βρουν τρόπο να χρησιμοποιήσουν το υδρογόνο, το στοιχείο που ουσιαστικά υπάρχει άφθονο στο περιβάλλον.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!