Hyundai: Τέρμα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Hyundai τερματίζει την ανάπτυξη αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και αναστέλλει τις εργασίες για το όχημα υδρογόνου Genesis. 

Ακούστε το άρθρο

Η αυξανόμενη προσήλωση των στόχων των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια ευπρόσδεκτη είδηση. Ωστόσο, όσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν νέες τεχνολογίες για κινητήρες εσωτερικής καύσης, η δέσμευση τους για την ηλεκτροκίνηση είναι μόνο δοκιμαστική. Μάλιστα, η πρόσφατη απόφαση της Hyundai να κλείσει το τμήμα ανάπτυξης ICE (κινητήρων εσωτερική καύσης) είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο των σχεδίων της Hyundai

Το τμήμα ανάπτυξης κινητήρων της Hyundai, το οποίο λειτουργεί εδώ και περίπου 40 χρόνια, βρισκόταν στο Namyang R&D Center στη Νότια Κορέα και απασχολούσε περίπου 12.000 ερευνητές.

Τις ομάδες για την ανάπτυξη των ICE τοποθέτησε η Hyundai στο κέντρο σχεδιασμού της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας. Το κέντρο Ε&Α θα εστιάζει επίσης στις πρώτες ύλες για μπαταρίες και ημιαγωγούς.

Άλλωστε η Hyundai και η Kia αποκάλυψαν πρόσφατα τον στόχο να πουλήσουν 1,7 εκατομμύρια EV παγκοσμίως έως το 2026.

Αναστολή εργασιών για το όχημα υδρογόνου της Genesis

hyundai hydrogen genesis

Εν τω μεταξύ, η Hyundai ανέστειλε επ’ αόριστον τις εργασίες στο όχημα υδρογόνου τηςGenesis, σύμφωνα με τον Chosun Ilbo.

Η Hyundai δεν έχει ακυρώσει οριστικά το Genesis, αλλά ότι το έργο είναι, προς το παρόν, σε παύση.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Hyundai αποκάλυψε μια στρατηγική σχετικά με την τεχνολογία υδρογόνου που περιελάμβανε την εισαγωγή μιας νέας κυψέλης καυσίμου τρίτης γενιάς, το 2023, καθώς και συστήματα κυψελών καυσίμου για όλα τα εμπορικά οχήματα έως το 2028.

Από τότε, ωστόσο, ένας εσωτερικός έλεγχος έδειξε ότι η ανάπτυξη των κυψελών καυσίμου προσφέρει χαμηλότερες πωλήσεις από τις αναμενόμενες. Το κόστος πέφτει αργά και οι τιμές των καυσίμων υδρογόνου είναι υψηλότερες από τις προβλεπόμενες.

Σίγουρα τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το μέλλον της «πράσινης» αυτοκίνησης. Όμως και τα αυτοκίνητα που καταναλώνουν υδρογόνο αποτελούν μία ακόμη από τις μεγάλες προκλήσεις αρκετών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η Toyota αποκαλύπτει το concept του υδρογονοκίνητου GR Yaris

Οι κατασκευαστές πειραματίζονται εδώ και πολλά χρόνια με την τεχνολογία κυψελών καύσιμου υδρογόνου.

abb_img