Η McLaren μπαίνει στην πρίζα!

Η McLaren μπαίνει στο χώρο της ηλεκτροκίνησης και ετοιμάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με στόχο να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan.

Ακούστε το άρθρο

Μία πρόσφατη συνέντευξη του CEO της McLaren, πυροδότησε τις φήμες για τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος από τη βρετανική φίρμα. Ουσιαστικά, η εταιρεία έχει ως στόχο τη στροφή της σε πιο «καθημερινά» οχήματα. Επομένως, ένα ηλεκτρικό sedan ή SUV μοιάζει αρκετά πιθανό.

Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο ο η Porsche Taycan αποκτά σημαντικό ανταγωνιστή. Άλλωστε, η McLaren αλλάζει προτεραιότητες για λίγο και αφήνει πίσω την παραγωγή κάποιου supercar ή hypercar.

Ένα ηλεκτρικό SUV στα πλάνα της ΜcLaren

Οι στόχοι της McLaren

Σύμφωνα με τον Michael Leiters, η παραγωγή ενός ηλεκτρικού hypercar δεν είναι ο πρωταρχικός στόχος της McLaren. Ωστόσο, έναν τέτοιο μοντέλο παραμένει στα πλάνα της φίρμας. Ουσιαστικά, ένα τέτοιο μοντέλο θα αντιμετώπιζε στην αγορά και τη Lotus Evija. Βέβαια, κατά τον ίδιο, η τεχνολογία δεν είναι τόσο εξελιγμένη, ώστε να φέρει εις πέρας το εγχείρημα της Evija. Επομένως, η McLaren στοχεύει σε εύχρηστα μοντέλα με «καθημερινή» χρήση.

ΜcLaren: Στα σκαριά αμιγώς ηλεκτρικό SUV για οικογενειάρχες!

Πόσο θα κοστίζει;

Το κόστος του ηλεκτρικού μοντέλου της McLaren δεν θα είναι προσιτό, αλλά αρκετά «τσουχτερό». Μάλιστα, σύμφωνα με τον Leiters, η τιμή ενός τέτοιου μοντέλου θα ξεκινούσε από τα 228.000 ευρώ.

Ουσιαστικά, ο Leiters θεωρεί τις 200.000 στερλίνες ως το ελάχιστο ποσό, το οποίο πρέπει να καταβάλλει κάποιος για την απόκτηση ενός μοντέλου της φίρμας. Παράλληλα, κάνει σαφές ότι η εταιρεία εστιάζει στο κέρδος και όχι στη μαζική παραγωγή.

Αν και δεν υπάρχει καμία ένδειξη του χρονικού πλαισίου κυκλοφορίας του νέου μοντέλου, κατά τον Leiters ένα ηλεκτρικό SUV είναι στο στάδιο εξέλιξης. Τέλος, ο ίδιος δεν ανέφερε τίποτα σχετικά με την πιθανότητα το ηλεκτρικό μοντέλο να είναι sedan.

ΜcLaren: Σκέψεις για ηλεκτρικό SUV

Ο CEO της McLaren, Michael Leiters, δήλωσε:

«Με λέξεις όπως χρηστικότητα ή lifestyle, προφανώς θα καταλήξεις σε κάποια συγκεκριμένα συμπεράσματα. Πιστεύω ότι ο κύριος άξονας της McLaren θα πρέπει μάλλον να είναι κάτι που μπορεί να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες. Δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι υπερυψωμένο, αλλά θα μπορούσε».

abb_img