Η Polestar σχεδιάζει…να ξεπεράσει την Porsche

Η Polestar σκοπεύει να παρουσιάσει 3 νέα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα τρία χρόνια, που θα ανταγωνίζονται παρόμοια της Porsche.

Ακούστε το άρθρο

Η Polestar, η μάρκα EV της Volvo Cars, έχει μεγάλα σχέδια. Πιο συγκεκριμένα, θέλει να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα από την Porsche και να κυκλοφορήσει 3 νέα ηλεκτρικά οχήματα μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, σχεδιασμένα να προσελκύουν πελάτες και να τους… απομακρύνουν από τα μοντέλα Cayenne, Macan, Taycan και Panamera της Porsche.

Ο διευθύνων σύμβουλος Thomas Ingenlath δήλωσε:

Αυτή είναι μια πραγματικά συναρπαστική στιγμή για την Polestar. Με δύο βραβευμένα αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα σε 14 ενεργές αγορές σε τρεις ηπείρους, επιδιώκουμε να επεκταθούμε σε 30 αγορές έως το 2023.

Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη στοχευμένη προσθήκη τριών νέων premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη σειρά μας έως το 2024, ξεκινώντας από το πρώτο μας SUV  το 2022».

H Polestar κατασκευάζει τους δικούς της κινητήρες

polestar

Σε συνέντευξή της στο Autoblog, η Polestar κατέστησε σαφές ότι το επιχειρηματικό της σχέδιο είναι να κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες με εκτιμώμενη ισχύ 603 ίππων (450 kW). Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρει κάτι περισσότερο από τα βασικά μοντέλα Taycan και Tesla Model S. Η Polestar υποστηρίζει ο κινητήρας της, ονόματι P 10, θα αφορά αποκλειστικά τη μάρκα.

Νέοι εκθεσιακοί χώροι και άνοιγμα σε νέες αγορές για την Polestar

Η μπαταρία για τα επερχόμενα μοντέλα Polestar θα μπορεί να λειτουργεί τόσο στα 400 όσο και στα 800 volt. Για να ταιριάζει με τη διαθέσιμη υποδομή φόρτισης. Η φόρτιση στο 80% της χωρητικότητας θα διαρκεί 20 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 100 kW. Επίσης, θα υπάρχει η ικανότητα μεταφοράς ενέργειας από το όχημα σε δίκτυο.

Το τολμηρό σχέδιο της Polestar

Αυτή η πρωτοβουλία της Polestar θα λάβει νέα χρηματοδότηση 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να προωθήσει τις φιλοδοξίες της εταιρείες.

Σύμφωνα με το Car Magazine, η αγορά των SUV θα σημειώσει αύξηση κατά 46% από σήμερα έως το 2026. Επομένως η προοπτική του να κερδίσει από αυτήν την αγορά μπορεί να αποτελεί μια έξυπνη επιχειρηματική απόφαση.

Τέλος, το πραγματικό ερώτημα είναι εάν η φίρμα θα μπορέσει να ξεχωρίσει σε ένα πολύ ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς κάτι που μένει να το δούμε.

abb_img