Η Porsche θα δημιουργήσει 100 σημεία γρήγορης φόρτισης στην ΕΕ έως το 2025

Σύμφωνα με μια έκθεση στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, η Porsche στοχεύει να δημιουργήσει περίπου 100 σημεία γρήγορης φόρτισης στην Ευρώπη έως το 2025.

Αυτή η εξέλιξη δεν αποτελεί έκπληξη αφού κατά τη διάρκεια της «Power Day» της Volkswagen τον Μάρτιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche Oliver Blume ανακοίνωσε το δικό της δίκτυο HPC της Porsche σε σημαντικούς οδικούς άξονες.

Τότε ειπώθηκε ότι στο μέλλον κάθε τοποθεσία θα προσφέρει από έξι έως δώδεκα σημεία φόρτισης με χωρητικότητα 350 kW, στέγη και επίσης άνετα μέρη για να παραμένουν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια της φόρτισης του ηλεκτρικού τους οχήματος.

Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν υπάρχουν περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το εάν το δίκτυο φόρτισης της Porsche θα είναι προσβάσιμο σε χρήστες τρίτων.

Το πιλοτικό έργο της Porsche για το δίκτυο γρήγορης φόρτισης

porsche charging station

Ως μέρος του πιλοτικού έργου της Porsche, αρχικά θα δοκιμαστεί ένα σύστημα κρατήσεων που θα επιτρέπει στους οδηγούς του Tycan να κάνουν κράτηση για μια υποδοχή φόρτισης μέσω smartphone.

Με αυτό το σύστημα, η Porsche θέλει να εγγυηθεί στους πελάτες της την πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης χωρίς να δημιουργούν ή να αναμένουν σε ουρές.

Διαβάστε επίσης: Η Volkswagen περνά στην “αμιγώς” ηλεκτρική εποχή έως το 2035

Τα σχέδια για ένα ιδιόκτητο δίκτυο γρήγορης φόρτισης περιλαμβάνουν τα μοντέλα σταθμού φόρτισης της Porsche, καθώς και τους δικούς της συνεργάτες πωλήσεων, εκατοντάδες εκ των οποίων διαθέτουν ήδη σταθμούς γρήγορης φόρτισης 350 kW.

Η Porsche Engineering έχει ήδη αναπτύξει τον δικό της σταθμό γρήγορης φόρτισης, τον Porsche Turbo Charger. Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιείται ήδη σε ένα υπάρχον πάρκο γρήγορης φόρτισης της Porsche στη Λειψία της Γερμανίας.

Παρεμπιπτόντως, η Audi, επίσης θυγατρική του Volkswagen Group, επεξεργάζεται την ιδέα για ένα δικό της δίκτυο γρήγορης φόρτισης.

Η ιδέα της Audi για ένα δικό της δίκτυο γρήγορης φόρτισης

Audi charging station

Η Audi επεξεργάζεται την ιδέα δημιουργίας ενός δικού της δικτύου γρήγορης φόρτισης για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Ένας “πιλότος” πρόκειται να δημιουργηθεί στο δεύτερο εξάμηνο του έτους για να δοκιμάσει μια πιθανή εφαρμογή αυτής της ιδέας. Η κεντρική ιδέα είναι η «premium» χρέωση HPC σε συνδυασμό με μια προσφορά lounge.

Συγκεκριμένα, το “Audi Charging Hub” θα παρέχει έξι σημεία φόρτισης 300 kW το καθένα. Θα είναι χτισμένα σε δύο επίπεδα: Οι φορτιστές θα είναι προσβάσιμοι, ενώ θα υπάρχει και ένα σαλόνι διαθέσιμο ως μέρος για να παραμείνει κανείς όσο διαρκεί η φόρτιση.

Ο κόμβος μπορεί να μεταφερθεί, να εγκατασταθεί και να προσαρμοστεί γρήγορα σε ατομική τοποθεσία, ανεξάρτητα από τις τοπικές δυνατότητες δικτύου. Όσον αφορά το σαλόνι, η Audi έχει αναφέρει ότι σνακ, ποτά και άλλα είδη θα μπορούν να προσφέρονται επίσης στη συγκεκριμένη τοποθεσία.

Διαβάστε επίσης: Η Audi θα κυκλοφορήσει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2026

Παρεμπιπτόντως, η Audi θέλει επίσης να ανοίξει το Hub φόρτισης σε οδηγούς άλλων εμπορικών σημάτων για την πιλοτική τουλάχιστον εφαρμογή της ιδέας. Το σχέδιο είναι να μπορούν οι άλλοι οδηγοί να χρησιμοποιούν «δωρεάν και μη δεσμευμένα σημεία φόρτισης, καθώς και τμήματα του lounge». Αυτό σημαίνει ότι οι ίδιοι οι κόμβοι σχεδιάζονται ως ιδιόκτητες εγκαταστάσεις.

Πρόκειται για ένα ευέλικτο πάρκο φόρτισης υψηλής απόδοσης που δεν απαιτεί πολλά από το τοπικό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Οι πελάτες μπορούν να επωφελούνται με πολλούς τρόπους, από τη δυνατότητα να κάνουν αποκλειστικές κρατήσεις και να χρησιμοποιούν το σαλόνι, μέχρι το να έχουν μικρούς χρόνους αναμονής χάρη στη φόρτιση υψηλής απόδοσης. Συνδυασμό που κατά μια έννοια θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε και “premium”.