Η Tesla είναι μία εταιρεία, η οποία αρκετά συχνά εντυπωσιάζει με τις μεθόδους της. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές αυτές οι μέθοδοι αφορούν την κατασκευή των οχημάτων της. Βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν παύει να καινοτομεί, αποσκοπώντας στην αύξηση των πωλήσεών της.
Τώρα, επεκτείνει τη στρατηγική εικονικών πωλήσεων στην Ευρώπη, πραγματοποιώντας απομακρυσμένη δοκιμαστική οδήγηση σε συνεννόηση με τους πιθανούς αγοραστές. Προς το παρόν, αυτή η νέα στρατηγική της αμερικάνικης φίρμας λαμβάνει χώρα στη Σουηδία, έχοντας πολλαπλούς στόχους.
Η Toyota αποθεώνει το Tesla Model Y
Πώς πραγματοποιείται το απομακρυσμένο Test Drive ενός οχήματος Tesla;
Αρχικά, όσοι θέλουν να πραγματοποιήσουν μία δοκιμαστική οδήγηση ενός Tesla θα πρέπει να κλείσουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της μάρκας. Στη συνέχεια, μόλις φτάσουν στο σημείο του ραντεβού, κάνουν μία κλήση μέσω τηλεφώνου σε έναν προκαθορισμένο αριθμό. Τότε, ένας εκπρόσωπος την εταιρείας θα ξεκλειδώσει το ηλεκτρικό όχημα, καθοδηγώντας τον πελάτη σε όλη τη διαδικασία.
Οδηγώντας ένα Tesla Model 3… ανάποδα!
Φυσικά, αυτό θα γίνει επίσης διαδικτυακά, αφού ο υπάλληλος της μάρκας δεν θα είναι παρόντας. Τέλος, όλη η φάση της δοκιμαστικής οδήγησης διαρκεί περίπου 30 λεπτά. Ωστόσο, πρόβλημα αποτελούν οι δυνητικά κακοπροαίρετοι πελάτες. Ειδικότερα, ένα ζήτημα που απασχολεί την Tesla, είναι ότι μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στα οχήματα επειδή είναι αφύλακτα.
Τα πλεονεκτήματα για την Tesla και τους πιθανούς αγοραστές
Η Tesla εφαρμόζει σταδιακά μία νέα στρατηγική τα τελευταία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της είναι η απομάκρυνση των εκθέσεών της από τοποθεσίες υψηλού ενοικίου.
Επίσης, η εταιρεία αλλάζει κατεύθυνση σε σχέση με την επιλογή προσωπικού, αναθέτοντας την διαδικασία της πώλησης σε εικονικούς σύμβουλους. Μάλιστα, αυτοί δεν έχουν ως έδρα κάποια συγκεκριμένη τοποθεσία, ωστόσο είναι διαθέσιμοι εξ αποστάσεως.
Tesla: Άνοιξε ο πρώτος Supercharger 4ης γενιάς στην Ευρώπη
Επιπλέον, η εν λόγω επιλογή συμβάλλει ώστε κάποιοι άνθρωποι να μπορούν να αποφεύγουν την υπερβολικά αγχωτική διαδικασία αγοράς ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα, έρευνες έχουν δείξει, ότι οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων είναι τα πιο αγχωτικά μέρη για κάποιους αγοραστές. Εκτός από το άγχος της πραγματικής διαδικασίας αγοράς ενός οχήματος, οι δοκιμαστικές διαδρομές είναι επίσης μία… δύσκολη περίοδος.
Οι πιο πιστοί πελάτες είναι πλέον της Tesla
Μάλιστα, κάποιοι πιθανοί αγοραστές νιώθουν εκείνη τη στιγμή ότι είναι στο μικροσκόπιο των συμβούλων πωλήσεων για τις αποφάσεις τους. Ωστόσο, η Tesla κάνει τα βήματα για να αφαιρέσει το άγχος από κάθε βήμα της αγοράς ενός αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιθανότατα ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που θα νιώσει αυτή η κατηγορία καταναλωτών από το εν λόγω νέο πρόγραμμα.