Volvo: Πλήρης εξηλεκτρισμός των μοντέλων της έως το 2030

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, το μόνο Volvo που θα μπορεί να αγοράσει κανείς θα είναι ηλεκτρικό και αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Ακούστε το άρθρο

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, το μόνο Volvo που θα μπορεί να αγοράσει κανείς θα είναι ηλεκτρικό. Μάλιστα, να σημειώσουμε ότι θα μπορεί να το αγοράσει αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Τα σχέδια της Volvo μέχρι το 2025

Volvo ecar

Η Volvo ανακοίνωσε τα σχέδια της, σύμφωνα με τα οποία, σκοπεύει να σταματήσει την πώληση αυτοκινήτων που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα έως το 2030.

Η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μέρος της επιταχυνόμενης τάσης εντός του κλάδου, προκειμένου να ανταποκριθεί στην πίεση για την αντιμετώπιση της Κλιματικής Αλλαγής.

Η σουηδική μάρκα είπε ότι στο πλαίσιο της μετάβασης, θέλει οι μισές από τις πωλήσεις της μέχρι το 2025 να είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ενώ, τα άλλα μισά υβριδικά.

Διαβάστε επίσης: Η Volkswagen περνά στην “αμιγώς” ηλεκτρική εποχή έως το 2035

Αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει να πωλεί αποκλειστικά βενζινοκίνητα οχήματα ή ντίζελ μόλις σε τέσσερα χρόνια από τώρα.

Οι φιλόδοξοι στόχοι της 

Οι στόχοι είναι αρκετά φιλόδοξοι αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός ότι πρόκειται για μια εταιρεία που έχει διαθέσει αυτή τη στιγμή στην αγορά μόλις ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, το XC40 Recharge.

Επιπλέον, αντανακλούν από την άλλη μια αυξανόμενη συναίνεση στην επιτακτικότητα των αλλαγών. Όπως επίσης και το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούν να καθυστερήσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα.

XC40 Recharge
XC40 Recharge, Volvo e-car

Δεν υπάρχει μακροπρόθεσμο μέλλον για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης“, δήλωσε ο επικεφαλής της τεχνολογίας της Volvo, Henrik Green.

Και συνέχισε λέγοντας ότι η μετάβαση στην πώληση αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα επιτρέψει στη Volvo να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της και να αποτελέσει μέρος της λύσης όσον αφορά την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Η Volvo θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε διαδικτυακές πωλήσεις και θα μειώσει ριζικά την πολυπλοκότητα των προσφορών προϊόντων της. Η στρατηγική είναι παρόμοια με αυτήν που χρησιμοποιεί ο ηγέτης της ηλεκτρικής αγοράς αυτοκινήτων. Δηλαδή η Tesla, η οποία πωλεί τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα αποκλειστικά στο διαδίκτυο.

Η Audi θα κυκλοφορήσει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2026

Η Volvo πωλεί ήδη το ηλεκτρικό SUV XC40 Recharge στο διαδίκτυο. Επιπλέον, σχεδιάζει την πώληση μελλοντικά όλων των ηλεκτρικών της μοντέλων διαδικτυακά.

Ωστόσο, η τελική παράδοση θα περνάει από τα χέρια των αντιπροσωπειών, σχετικά με την τελική παράδοση, τα αξεσουάρ καθώς και τις υπηρεσίες.`

abb_img