Η Xpeng αποκάλυψε το νέο ηλεκτρικό G9

Το «XPower 3.0», έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει την επαναφόρτιση έως και 200 ​​χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά.

H κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Xpeng παρουσίασε το τέταρτο μοντέλο της μετά τα G3, P7 και P5. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μοιάζει με station wagon, το οποίο μάλιστα προωθείται ως «η ναυαρχίδα των έξυπνων SUV», είναι το πρώτο μοντέλο Xpeng που σχεδιάστηκε εξαρχής προορισμένο για τις διεθνείς αγορές.

Ωστόσο, η Xpeng δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμη λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το σύστημα κίνησης ή με το πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει το μοντέλο στην αγορά.

XPower 3.0: Επαναφόρτιση έως και 200 ​​χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά

Το σύστημα που η εταιρεία ονομάζει «XPower 3.0» έχει σχεδιαστεί για πολύ υψηλή ένταση φόρτισης έως και 600 αμπέρ. Αυτό θα επιτρέψει την επαναφόρτιση έως και 200 ​​χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά.

Η Xpeng είχε ήδη αναφέρει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό στην παρουσίαση της πλατφόρμας της τον Οκτώβριο και το ανέφερε εκ νέου στην πιο πρόσφατη ανακοίνωση της σχετικά με το G9.

Αντί, ωστόσο, να αποκαλύπτει τεχνικά χαρακτηριστικά, η Xpeng έχει επικεντρωθεί στις ανακοινώσεις της σχετικά με το λογισμικό και την υποβοηθούμενη οδήγηση για το G9.

Μάλιστα, για πρώτη φορά η εταιρεία κάνει λόγο για το «Xpilot 4.0», που αποτελεί την τέταρτη γενιά του ημιαυτόνομης λειτουργίας υποβοήθησης οδηγού.

Το P5, που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο, είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς με αισθητήρες lidar και έχει έκδοση Xpilot 2.5 ή 3.0, ανάλογα με τον εξοπλισμό.

Το Xpilot 4.0 θα είναι το πρώτο σύστημα «που θα επιτρέπει την έξυπνη οδήγηση σε όλα τα στάδια από την εκκίνηση του οχήματος μέχρι τη στάθμευση». Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει επεξεργαστική ισχύ 508 TOPS, μπροστινή κάμερα με οκτώ εκατομμύρια pixel και τέσσερις κάμερες με 2,9 εκατομμύρια pixel.

Όπως και με τα προηγούμενα μοντέλα, το λογισμικό, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένα από τα σημεία που ξεχωρίζουν το G9 από τον ανταγωνισμό. Η Xpeng, μάλιστα, κάνει λόγο σχετικά με την ύπαρξη μιας κεντρικής πλατφόρμας υπερυπολογιστών και  τοπικών μονάδων ελέγχου.

Η NIO απαιτεί πλέον τεστ πριν χρησιμοποιηθεί η λειτουργία υποβοηθούμενης οδήγησης (NOP)

Σχεδιαστικά, το G9 ακολουθεί τη σχετικά απλή εμφάνιση των προηγούμενων μοντέλων Xpeng. «Το εμβληματικό έξυπνο SUV μας, G9, αντιπροσωπεύει ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας με παγκόσμια προοπτική και αποτελεί ουσιαστικό μέρος της εξερεύνησής μας για μια πιο έξυπνη, ασφαλέστερη, πιο πράσινη και βιώσιμη κινητικότητα», δήλωσε ο He Xiaopeng, Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος της Xpeng.

Το επόμενο σας ηλεκτρικό αυτοκίνητο… μπορεί να προέλθει από την Κίνα

Ωστόσο, ο He Xiaopeng δεν διευκρίνισε πότε ακριβώς πρόκειται να κυκλοφορήσει το G9 και σε ποιες διεθνείς αγορές, επομένως θα αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά τα δεδομένα για να σας τις μεταφέρουμε.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!