Η Xpeng αποκάλυψε το νέο ηλεκτρικό G9

Το Xpen G9 προωθείται ως «η ναυαρχίδα των έξυπνων SUV». Είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε εξαρχής προορισμένο για τις διεθνείς αγορές.

Ακούστε το άρθρο

H κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Xpeng παρουσίασε το τέταρτο μοντέλο της μετά τα G3, P7 και P5. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μοιάζει με station wagon, το οποίο μάλιστα προωθείται ως «η ναυαρχίδα των έξυπνων SUV», είναι το πρώτο μοντέλο Xpeng που σχεδιάστηκε εξαρχής προορισμένο για τις διεθνείς αγορές. Ο λόγος για το XPeng G9.

Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμη λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το σύστημα κίνησης ή πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά.

Το επόμενο σας ηλεκτρικό αυτοκίνητο… μπορεί να προέλθει από την Κίνα

XPower 3.0: Επαναφόρτιση έως και 200 ​​χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά

Το σύστημα που η εταιρεία ονομάζει «XPower 3.0» έχει σχεδιαστεί για πολύ υψηλή ένταση φόρτισης έως και 600 αμπέρ. Αυτό θα επιτρέψει την επαναφόρτιση έως και 200 ​​χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά.

Η Xpeng είχε ήδη αναφέρει το χαρακτηριστικό αυτό στην παρουσίαση της πλατφόρμας της τον Οκτώβριο. Το ανέφερε εκ νέου στην πιο πρόσφατη ανακοίνωση της σχετικά με το G9.

Αντί, ωστόσο, να αποκαλύπτει τεχνικά χαρακτηριστικά, η Xpeng έχει εστιάσει στις ανακοινώσεις της σχετικά με το λογισμικό και την υποβοηθούμενη οδήγηση για το G9.

Μάλιστα, για πρώτη φορά η εταιρεία κάνει λόγο για το «Xpilot 4.0». Αυτό αποτελεί την τέταρτη γενιά ημιαυτόνομης λειτουργίας υποβοήθησης οδηγού.

Το P5, που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο, είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς με αισθητήρες lidar και έχει έκδοση Xpilot 2.5 ή 3.0, ανάλογα με τον εξοπλισμό.

Το Xpilot 4.0 θα είναι το πρώτο σύστημα «που θα επιτρέπει την έξυπνη οδήγηση σε όλα τα στάδια από την εκκίνηση του οχήματος μέχρι τη στάθμευση». Το σύστημα διαθέτει επεξεργαστική ισχύ 508 TOPS, μπροστινή κάμερα με οκτώ εκατομμύρια pixel. Όπως επίσης και τέσσερις κάμερες με 2,9 εκατομμύρια pixel.

Όπως και με τα προηγούμενα μοντέλα, το λογισμικό, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ένα από τα σημεία που ξεχωρίζουν το G9 από τον ανταγωνισμό. Η Xpeng, μάλιστα, κάνει λόγο σχετικά με την ύπαρξη μιας κεντρικής πλατφόρμας υπερυπολογιστών και  τοπικών μονάδων ελέγχου.

Η NIO απαιτεί πλέον τεστ πριν χρησιμοποιηθεί η λειτουργία υποβοηθούμενης οδήγησης (NOP)

Σχεδιαστικά, το G9 ακολουθεί τη σχετικά απλή εμφάνιση των προηγούμενων μοντέλων Xpeng. Ωστόσο, ο He Xiaopeng δεν διευκρίνισε πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει το G9 και σε ποιες διεθνείς αγορές. Άρα, αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά τα δεδομένα για να σας τις μεταφέρουμε.

abb_img