Σύμφωνα με έρευνα της Continental οι λάτρεις της αυτοκίνησης διατηρούν ορισμένους προβληματισμούς σχετικά με το μέλλον της. Οι εν λόγω προβληματισμοί αφορούν το κόστος απόκτησης ενός αυτοκινήτου, τη συντήρηση του, καθώς και την αύξηση της τιμής των καυσίμων. Και φυσικά τη λύση στους παραπάνω προβληματισμούς θα τη δώσει η ηλεκτροκίνηση και η εδραίωση της.
Στην έρευνα της Continental έλαβαν μέρος 6.000 πολίτες ηλικίας 18 έως 70 ετών, από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Κίνα. Ουσιαστικά, η έρευνα συλλέγει και συγκρίνει τις συμπεριφορές και τις προσωπικές συνήθειες των οδηγών.
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα: Το σχέδιο με τους 4 άξονες
Ασφάλεια, άνεση και αειφόρες πρακτικές
Προτεραιότητα των ερωτώμενων στην αυτοκίνηση, αποτελούν η ασφάλεια, η άνεση και οι αειφόρες πρακτικές. Κυρίως όμως τους ενδιαφέρει η οικονομικά προσιτή κτήση και χρήση του αυτοκινήτου.
Μάλιστα, σχετικά με τις αειφόρες πρακτικές μόνο το 44% των Γερμανών προβλέπει την ηλεκτροκίνηση ως το μέλλον της αυτοκίνησης. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς δεν θα έχουν -οικονομικά- τη δυνατότητα οδήγησης, εάν η τιμή της βενζίνης ξεπεράσει τα 2,80 ευρώ ανά λίτρο.
Παράλληλα, οι ίδιοι είναι αρνητικοί στο ενδεχόμενο μεγαλύτερων εξόδων για την απόκτηση ενός φιλικού προς το περιβάλλον αυτοκινήτου. Ακόμη, σχεδόν οι μισοί καταδεικνύουν το υψηλό κόστος, ως το λόγο μη αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Τέλος, η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί τις κυβερνήσεις υπεύθυνες για τη διατήρηση της αυτοκίνησης σε προσιτό οικονομικά επίπεδο. Επιπρόσθετα, είναι σαφές ότι πρέπει να προωθήσουν περαιτέρω την ηλεκτροκίνηση και την εδραίωση της.
Κλιματικός Νόμος: Τσουχτερά πρόστιμα σε εταιρείες!
Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση
Την ηλεκτροκίνηση και την προώθηση της εμποδίζουν το αυξανόμενο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και η έλλειψη πληροφόρησης για αυτή. Μάλιστα, τα 2/3 των Γερμανών ερωτηθέντων, δηλώνουν ανεπαρκώς ενημερωμένοι για το κόστος αγοράς και λειτουργίας των ηλεκτρικών οχημάτων.
Επιπλέον, το 67% έχει αμφιβολίες για το όφελος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, λόγω του αυξανόμενου κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας. Τέλος, το 62% πιστεύει ότι δεν θα έχει τη δυνατότητα αγοράς ενός EV στο άμεσο μέλλον.
Επίσημο: Το 2035 η απαγόρευση των θερμικών κινητήρων!
Πιστοί στο αυτοκίνητο στις ΗΠΑ
Το 59% των Αμερικανών ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του καθημερινά. Αντίθετα, μόνο 1 στους 10 Αμερικάνους χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κάθε μέρα. Τέλος, το 84% των ερωτηθέντων θα συνεχίσει με την ίδια συχνότητα τη χρήση των αυτοκινήτων και μετά το τέλος της πανδημίας.
Τα ελαστικά είναι περισσότερο ρυπογόνα από τα καυσαέρια!
Ηλεκτροκίνηση και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης
Στη Γερμανία επιθυμούν όλες οι ανέσεις και σύγχρονες τεχνολογίες να είναι διαθέσιμες στο αυτοκίνητο. Μάλιστα, οι μισοί ερωτηθέντες θεωρούν τα συστήματα ηλεκτρονικής υποβοήθησης οδήγησης απαραίτητα στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος.
Ακόμη, 1 στους 4 θα ήθελε λειτουργίες, όπως η αυτοματοποιημένη οδήγηση, κατά τη διάρκεια μιας κυκλοφοριακής συμφόρησης. Τέλος, η συνδεσιμότητα, η αυτοματοποίηση και η εμπειρία του χρήστη καθορίζουν την αγορά του νέου αυτοκινήτου, της πλειοψηφίας.