Renault: Με βήμα ταχύ προς την ηλεκτροκίνηση έως το 2030

H Renault στοχεύει το 65% των διαθέσιμων μοντέλων της γκάμας της έως το 2025 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή ηλεκτροκίνητα.

Ακούστε το άρθρο

To Renault Group πραγματοποιεί μία ιστορική επιτάχυνση προς τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας τα τεχνολογικά και βιομηχανικά της πλεονεκτήματα μαζί με 10 χρόνια εμπειρίας στην ηλεκτρική κινητικότητα για να κάνει τολμηρές επιλογές και να προσφέρει ανταγωνιστικά, βιώσιμα και δημοφιλή ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault στοχεύει το 65% των διαθέσιμων μοντέλων της γκάμας της έως το 2025 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή ηλεκτροκίνητα. Ενώ ο στόχος για το 2030 είναι το ποσοστό αυτό να περάσει το 90%.

Επίσης, ανακοινώθηκε η δημιουργία της «Renault ElectriCity», ένα βιώσιμο και υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικό «οικοσύστημα» στη βόρεια Γαλλία, το οποίο θα συνδυάζεται με το e-powertrain MegaFactory της εταιρείας στη Νορμανδία.

Μάλιστα, η Renault θα συμπράξει με την Envision AESC για την κατασκευή ενός νέου Gigafactory στη γαλλική πόλη Ντουμπαί. Στηρίζοντας έτσι την κατασκευή τεχνολογικών και χαμηλού κόστους μπαταρίες από το 2024 και έπειτα.

Ανακοινώθηκε, επίσης, ένα επιπλέον project με τη γαλλική start-up Verkor, με την οποία θα εξελίξουν μία υψηλής απόδοσης και αποδοτική μπαταρία έως το 2022.

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τα πλάνα της για την επόμενη δεκαετία στην οποία έχει στόχο να παράξει δέκα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα είναι προσιτά για το ευρύ αγοραστικό κοινό.

Μάλιστα, ένα από αυτά τα δέκα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βγάλει σε παραγωγή η εταιρεία είναι και το ιστορικό Renault 5. Όπως όλα δείχνουν το εν λόγω μοντέλο θα κοστίζει έως και 33% λιγότερο από το ZOE.

Διαβάστε επίσης: Αναβιώνει ως ηλεκτρικό το Renault 5

Ταυτόχρονα, το 2022 θα είναι το πλήρως ηλεκτρικό και με δυνατές επιδόσεις All-new MéganE!

O Luca de Meo, CEO του Renault Group δήλωσε στην παρουσίαση

«Σήμερα είναι μια ιστορική ημέρα για την επιτάχυνση του Renault Group προς την ηλεκτροκίνηση. Kαθώς επίσης και για τα ευρωπαϊκής κατασκευής αυτοκίνητα».

«Θα δημιουργήσουμε δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα και θα κατασκευάσουμε περισσότερα από ένα εκατομμύριο EV’s  έως το 2030. Από χαμηλού κόστους αυτοκίνητα πόλης έως μεγάλα και σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο ίδιος.

H Renault έχει ένα στρατηγικό σχέδιο που αφορά στις μπαταρίες. Τόσο στην κατασκευή τους, όσο και στη χρήση τους. Ακόμα και μετά του κύκλου ζωής της μέσω της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης τους από την εταιρεία σε διάφορους τομείς.

Η εταιρεία είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Αναλυτικότερα, είναι ο πρώτος Original Equipment Manufacturer που θα εξελίξει τον δικό του ηλεκτροκινητήρα χωρίς τη χρήση Σπάνιων Γαιών. Αλλά με τεχνολογία ηλεκτρικά συγχρονισμένου κινητήρα (EESM).

Διαβάστε επίσης: Η Renault επενδύει στις νέες τεχνολογίες και τα υβριδικά οχήματα

abb_img