Kaebon EB EIns: Ένα… «αέρινο» ηλεκτρικό σκάφος!

Ελαφρύ σαν… πούπουλο είναι το νέο ηλεκτρικό σκάφος Kaebon EB EIns, το οποίο υπόσχεται τα πιο βιώσιμα ταξίδια αναψυχής.

Ακούστε το άρθρο

Όσοι λατρεύουν τα… βιώσιμα θαλάσσια ταξίδια αναψυχής, τις κρουαζιέρες δηλαδή, τότε το Kaebon EB EIns θα τους ενθουσιάσει. Το νέο ηλεκτρικό σκάφος της γερμανικής εταιρείας Kaebon, ξεχωρίζει για την εμφάνισή του, αλλά και για το… βάρος του.

Πιο συγκεκριμένα, το EB EIns ζυγίζει όσο ένας μέσος ενήλικας, αφού το βάρος του (χωρίς μοτέρ και μπαταρία) είναι στα 89 κιλά. Μάλιστα, όπως αναφέρει και η εταιρεία, ο ιδιοκτήτης του μπορεί να το μεταφέρει και στην οροφή του αυτοκινήτου του. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Candela C-8 CC: Νέα έκδοση ακόμη πιο… «πράσινη»

Με έμφαση στην αεροδυναμική το Kaebon EB EIns

Το EB EIns είναι ένα ηλεκτρικό σκάφος μικρού μεγέθους. Είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά σύνθετα υλικά άνθρακα, τα οποία το κάνουν ίσως το πιο ελαφρύ σκάφος στον κόσμο. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 5,2 μέτρα, ενώ το πλάτος του αγγίζει τα 1,70 μέτρα.

Το ηλεκτρικό σκάφος διαθέτει «καθαρή» σχεδίαση, που πηγάζει από τα κλασικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1920, σε συνδυασμό με μία σπορτίφ εμφάνιση.

Προφανώς, η εταιρεία έδωσε έμφαση στην αεροδυναμική και την υδροδυναμική βελτιστοποίηση για τη μείωση της αντίστασης και την ενίσχυση της απόδοσης. Τα στοιχεία που μαρτυρούν ακριβώς αυτό, είναι η ανεστραμμένη πλώρη και το «αιχμηρό» σχήμα του ηλεκτρικού σκάφους.

FarEast 42C: Ένα ηλεκτρικό ιστιοφόρο από την Κίνα

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις

Σε ότι αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης του EB EIns, η γερμανική εταιρεία πορεύεται λαμβάνοντας υπόψη την εξοικονόμηση βάρους. Για αυτόν τον λόγο, το εφοδιάζει με μικρό ηλεκτροκινητήρα, καθώς και μικρή μπαταρία. Έτσι, το συνολικό του βάρος μαζί με τον κινητήρα και τη μπαταρία, φτάνει τα 250 κιλά.

Επιπλέον, το ηλεκτρικό σκάφος είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις Torqeedo e-drive και πιο συγκεκριμένα στις Cruise 6.0 premium drive και Cruise 12.0 performance drive. Η πρώτη επιλογή περιλαμβάνει έναν κινητήρα 6.000 W με ισχύ 9,9 ίππων και μία μπαταρία λιθίου 5.000 kWh. Η δεύτερη είναι ισχυρότερη, αποδίδοντας 25 ίππους.

Ο ήλιος… «θρέφει» το ηλεκτρικό γιοτ AQUON One

Η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού σκάφους φτάνει τους 15 κόμβους, δηλαδή τα 30 χλμ./ώρα. Με πλήρη φόρτιση και συντηρητική οδήγηση μπορεί να ταξιδεύει από 6 έως και 10 ώρες.

Τέλος, το EB EIns είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, με την τιμή του να ξεκινά από τα 59.900 ευρώ για το Torqeedo Cruise 6.0. Το Torqeedo Cruise 12.0 είναι πιο ισχυρό και κοστίζει 74.900 ευρώ.

abb_img