McLaren και BMW ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους (;)

Οι φήμες οργιάζουν και θέλουν τις McLaren και BMW να συνεργάζονται, με στόχο να φέρουν στον κόσμο τον απόγονο της θρυλικής F1, εξηλεκτρισμένο.

Ακούστε το άρθρο

Στο άκουσμα μια ενδεχόμενης συνεργασίας μεταξύ McLaren και BMW, δεν μπορούμε παρά να νιώσουμε ενθουσιασμό, ευχόμενοι κάτι τέτοιο όντως να ισχύει. Αν αναλογιστούμε βέβαια το τελευταίο αποκύημα αυτής της συνεργασίας, που δεν είναι άλλο από τη McLaren F1, η αγωνία κορυφώνεται.

Σε ηλεκτρικά μονοπάτια η πιθανή νέα F1

Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν από κοινού την κατασκευή ενός ηλεκτρικού supercar. Θα μπορούσε να είναι μια νέα McLaren F1, η οποία θα ακολουθεί τις επιταγές της εποχής του εξηλεκτρισμού.

BMW iX1: Θα τη δούμε μέσα στο 2022

Βέβαια δεν είναι ξεκάθαρο εάν οι δύο εταιρείες ετοιμάζουν μόνο ένα αυτοκίνητο ή αποβλέπουν στην κατασκευή περισσότερων αυτοκινήτων. Το μόνο σίγουρο είναι ότι BMW και McLaren θα χρησιμοποιήσουν μια αρχιτεκτονική EV.

Σε συζητήσεις με την Audi, η ΜcLaren

Ωστόσο, η βρετανική εταιρεία τελευταία είναι σε συζητήσεις με την Audi, η οποία θέλει να αγοράσει τις πλειοψηφικές μετοχές της πρώτης. Η Audi θέλει μία ομάδα να την αντιπροσωπεύει στη Formula 1.

Και με την εξαγορά αυτή ελπίζει ότι θα το καταφέρει. Φήμες λένε ότι η McLaren αντιμετωπίζει οικονομικά ζητήματα, κάτι που προφανώς θέλει να εκμεταλλευτεί η Audi.

Με μία ενδεχόμενη μεταξύ τους συμφωνία, προφανώς η BMW θα εγκαταλείψει την ιδέα συνεργασίας με την McLaren.

Στην Ελλάδα οι νέες BMW i4 eDrive40 και M50

McLaren συν BMW ίσον F1

Εμπνευστής της αρχικής ιδέας του θρυλικού supercar ήταν ο σχεδιαστής Gordon Murray της Formula 1. Ενώ το αυτοκίνητο είχε ένα κάθισμα περισσότερο από τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα, ήταν πιο ελαφρύ. Πιο συγκεκριμένα, το κάθισμα του οδηγού ήταν στο κέντρο και λίγο πιο μπροστά από τα άλλα δύο. Παρέχοντας έτσι καλύτερη ορατότητα οδήγησης.

Δοκιμή στα χιόνια με BMW iX5 Hydrogen!

Ο 6,1 λίτρων κινητήρας V12 της BMW που διέθετε, απέδιδε 618 ίππους και 650 Nm ροπής. Τέλος, όλη η ισχύς από τον κινητήρα έφτανε στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων.

spot_img