Mercedes-AMG: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό προπονείται στα χιόνια

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-AMG, θα αποδίδει έως 1.000 ίππους και θα βρίσκεται στην κορυφή της ειδικής πλατφόρμας AMG.EA.

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-AMG προετοιμάζεται να εισέλθει δυναμικά στον κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την πρώτη αποκλειστική πρόταση. Με το λανσάρισμα του προγραμματισμένου για το επόμενο έτος, το νέο ηλεκτρικό supercar της εταιρείας υπόσχεται να ανταγωνιστεί τον αντίπαλο της Porsche Taycan με μοναδικό τρόπο.

Πιο συγκεκριμένα, νέες εικόνες που διέρρευσαν αποκαλύπτουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ισχύ 1.000 ίππους, να κάνει δοκιμασίες στα χιόνια. Το εν λόγω αυτοκίνητο διαθέτει καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο θα αντικαταστήσει στην πραγματικότητα το 4θυρο κουπέ GT με κινητήρα V8.

Νέα Mercedes-AMG E53: Ένα δυνατό υβριδικό μοντέλο

Με χαρακτηριστικά από άλλα μοντέλα της μάρκας

Η γερμανική μάρκα έχει ήδη παρουσιάσει μία προεπισκόπηση του αυτοκινήτου το 2022, ενισχύοντας τη φιλοσοφίας της με το όνομα Vision 2025. Αυτή αφορά το πως η εταιρεία σκοπεύει να διαφοροποιήσει τα ηλεκτρικά οχήματα της από τα συμβατικά μοντέλα της εταιρείας.

Μία Mercedes-AMG GT R βρέθηκε σε κανάλι στο Άμστερνταμ

Το νέο μοντέλο εστιάζει κυρίως στις επιδόσεις, έχοντας ως παραδείγματα από μοντέλα όπως Mercedes-Benz EQE και EQS. Όσον αφορά τη σχεδίαση τους, ξεχωρίζουν τα 6 κυκλικά πίσω φώτα και ο διαχύτης σε στυλ αγώνα.

Επιπλέον, παρά το καμουφλάζ του, το νέο μοντέλο διαθέτει μακρύ καπό, ενώ είναι χαμηλότερο και πιο κοντά στο έδαφος. Μάλιστα, θα έχει χαμηλότερη γραμμή οροφής από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό όχημα της Mercedes-Benz.

Mercedes-AMG GT-4-Door: Έρχεται το 2025

Με έμφαση κυρίως στις επιδόσεις το ηλεκτρικό Mercedes-AMG

Επίσης, δείχνει να έχει αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή και χερούλια θυρών για την ενίσχυση της κάθετης δύναμης και της αεροδυναμικής. Όλα αυτά τα στοιχεία μας υπενθυμίζουν πως η ηλεκτρική Mercedes-AMG έχει σχεδιαστεί από την αρχή ως αυτοκίνητο επιδόσεων. Για αυτό άλλωστε θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιεί μια προσαρμοσμένη αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων, γνωστή ως AMG.EA.

Η AMG έχει ξεκαθαρίσει τις δυνατότητες απόδοσης, με τη μάρκα να επιβεβαιώνει ότι ένας κινητήρας που προορίζεται για ένα από τα αυτοκίνητα παραγωγής της γερμανικής εταιρείας ζυγίζει μόλις 24 κιλά, ωστόσο παράγει από μόνος του 480 ίππους. Εάν χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα ως μέρος ενός συστήματος διπλού κινητήρα, η συνδυασμένη απόδοση περίπου 1000 ίππων είναι αρκετά εφικτή.

Πηγή: Autocar

 

abb_img