NeXt iFly: Το ιδιωτικό eVTOL με εφαρμογή αυτόματης πλοήγησης

Με την προηγμένη μετακίνηση στον αέρα που προσφέρει η Next UAS και το μονοθέσιο αεροσκάφος iFly ανοίγει εκ νέου η συζήτηση για την ιδέα των eVTOL που θα κατέχουν και θα χρησιμοποιούν ιδιώτες.

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία αναζητά έναν επενδυτικό συνεργάτη για τη χρηματοδότηση του NeXt Air Taxi, το οποίο έχει προβεί σε εκτεταμένες και επιτυχημένες δοκιμαστικές πτήσεις, ενώ πρόσφατα του απονεμήθηκε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τις ΗΠΑ.

Διαβάστε επίσης: Η Joby παρουσίασε το ηλεκτρικό της ταξί στη Νέα Υόρκη

Το iFly είναι ένα μονοθέσιο eVTOL που έχει σχεδιαστεί για να ανήκει σε ιδιώτες και δεν αναμένεται να χρησιμοποιηθεί απλά ως κάποιου είδους παροχής υπηρεσίας μετακίνησης.

Στόχος του NeXt iFly είναι η ασφαλής και ευχάριστη εμπειρία πτήσης

NeXt UAS iFly

Το NeXt iFly διαθέτει οκτώ μπαταρίες και δύο βραχίονες που είναι τοποθετημένοι πάνω και κάτω από την καμπίνα. Έχει ύψος, περίπου, 2 μέτρα και είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να χωρέσει σε έναν μεγάλο οικιακό χώρο στάθμευσης.

Επιπλέον, το NeXt Personal Air Taxi υπολογίζει την ταχύτητα του ανέμου, το υψόμετρο και την ενέργεια που απαιτείται για την ασφαλή πτήση από και προς έναν προορισμό και επιστρέφει αυτόματα σπίτι ή προσγειώνεται σε ασφαλή περιοχή, εάν κριθεί απαραίτητο.

Σε περίπτωση που η μπαταρία πλησιάσει ένα ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο ασφαλούς ισχύος επίσης προσγειώνεται ενώ διαθέτει και αλεξίπτωτο εκκένωσης για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Το NeXt iFly συνοδεύεται από μία εφαρμογή για κινητά, στην οποία οι χρήστες απλώς πατούν έναν χάρτη για να επιλέξουν τον τόπο προσγείωσης-προορισμού.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή παρέχει οδηγίες στο NeXt Personal Air Taxi για μια απρόσκοπτη και ευχάριστη αυτόνομη εμπειρία πτήσης σε έναν προορισμό χωρίς την ανάγκη αλληλεπίδρασης κάποιου πιλότου με την παραδοσιακή έννοια που έχουμε συνηθίσει στα συμβατικά αεροπλάνα.

Οι δυνατότητες και οι προκλήσεις για το NeXt iFly 

evtol

Η NeXt διερευνά αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο Air Taxi ως ένα Powered Ultralight από την FAA, έτσι ώστε να μην απαιτείται άδεια χειριστή για να μπορεί κανείς να πραγματοποιήσει μία πτήση.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί το αεροσκάφος να ζυγίζει κάτω από 115 κιλά και να φτάνει ως μέγιστη ταχύτητα τα 102 χλμ/ώρα.

Επίσης, το δυναμικό εμβέλειάς του θα είναι εξαιρετικά περιορισμένο, καθώς η FAA υπολογίζει τις μπαταρίες ως μέρος του πλαισίου και έτσι επηρεάζουν το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο των 115 κιλών.

Εάν κατάφερνε να πιστοποιηθεί, το iFly θα εξακολουθούσε να μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο για πτήσεις μεμονωμένων ατόμων σε μη κατοικημένες περιοχές σε προορισμό μόλις λίγα μίλια μακριά.

Παρ ‘όλα αυτά, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει τις δυνατότητες του iFly σε συνθήκες δοκιμαστικών πτήσεων και έτσι κατάφερε να αποκτήσει την άδεια για να προχωρήσει.

Η NeXt αυτή τη στιγμή αναζητά επενδυτές, ώστε να μπορέσει το έργο αυτό να περάσει στο επόμενο στάδιο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι φαίνεται πως το συγκεκριμένο eVTOL μπορεί να έχει έχει δυνατότητες επέκτασης και εφαρμογής πέρα ​​από την προσωπική ιδιοκτησία.

Σύμφωνα με τη NeXt, «Τα eVTOL μας θα μειώσουν τους χρόνους απόκρισης στο μισό κάνοντας ταχύτερη και ασφαλέστερη την πρόσβαση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.»

Διαβάστε επίσης: Η DHL Express προσθέτει στο στόλο της 12 ηλεκτρικά αεροσκάφη Αlice

Αυτό υποδηλώνει την ικανότητα της εταιρείας να δημιουργήσει πολλαπλές ροές εσόδων που είναι θα είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους και θα εξασφαλίζουν ροή εσόδων σε περιόδους διακυμάνσεων της ζήτησης.

Διάφορες άλλες εταιρείες αερομεταφορών έχουν αποδείξει ότι αυτό είναι το κλειδί για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία και στην περίπτωση της NeXt μπορεί να επιταχύνει τον ρυθμό με τον οποίο μπορεί να επεκταθεί και να επιτύχει οικονομίες κλίμακας μέσω των υψηλότερων ποσοστών παραγωγής.