NeXt iFly: Το ιδιωτικό eVTOL με εφαρμογή αυτόματης πλοήγησης

Η NeXt διερευνά αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο Air Taxi ως ένα Powered Ultralight από την FAA.

Ακούστε το άρθρο

Με την προηγμένη μετακίνηση στον αέρα που προσφέρει η Next UAS και το μονοθέσιο αεροσκάφος iFly ανοίγει εκ νέου η συζήτηση για την ιδέα των eVTOL που θα κατέχουν και θα χρησιμοποιούν ιδιώτες.

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία αναζητά έναν επενδυτικό συνεργάτη για τη χρηματοδότηση του NeXt Air Taxi.. Μάλιστα πρόσφατα έλαβε και το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τις ΗΠΑ.

Η Joby παρουσίασε το ηλεκτρικό της ταξί στη Νέα Υόρκη

Το iFly είναι ένα μονοθέσιο eVTOL που θα ανήκει σε ιδιώτες και δεν θα παρέχει απλά υπηρεσία μετακίνησης.

Στόχος του NeXt iFly είναι η ασφαλής και ευχάριστη εμπειρία πτήσης

NeXt UAS iFly

Το NeXt iFly διαθέτει οκτώ μπαταρίες και δύο βραχίονες, πάνω και κάτω από την καμπίνα. Έχει ύψος, περίπου, 2 μέτρα και είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να χωρέσει σε έναν μεγάλο οικιακό χώρο στάθμευσης.

Επιπλέον, το NeXt Personal Air Taxi υπολογίζει την ταχύτητα του ανέμου, το υψόμετρο και την ενέργεια που είναι απαραίτητη για την ασφαλή πτήση από και προς έναν προορισμό.Επιστρέφει αυτόματα σπίτι ή προσγειώνεται σε ασφαλή περιοχή, εάν είναι απαραίτητο.

Σε περίπτωση που η μπαταρία πλησιάσει ένα ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο ασφαλούς ισχύος επίσης προσγειώνεται. Επιπλέον, διαθέτει και αλεξίπτωτο εκκένωσης για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Το NeXt iFly έχει και μία εφαρμογή για κινητά, στην οποία οι χρήστες απλώς πατούν έναν χάρτη επιλέγοντας τον τόπο προσγείωσης-προορισμού.

Στη συνέχεια, η εφαρμογή παρέχει οδηγίες στο NeXt Personal Air Taxi για μια απρόσκοπτη και ευχάριστη αυτόνομη εμπειρία πτήσης σε έναν προορισμό χωρίς την ανάγκη αλληλεπίδρασης κάποιου πιλότου με την παραδοσιακή έννοια που έχουμε συνηθίσει στα συμβατικά αεροπλάνα.

Οι δυνατότητες και οι προκλήσεις για το NeXt iFly 

evtol

Η NeXt διερευνά αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο Air Taxi ως ένα Powered Ultralight από την FAA, έτσι ώστε να μην απαιτείται άδεια χειριστή για να μπορεί κανείς να πραγματοποιήσει μία πτήση.

Ωστόσο, αυτό απαιτεί το αεροσκάφος να ζυγίζει κάτω από 115 κιλά και να φτάνει ως μέγιστη ταχύτητα τα 102 χλμ/ώρα.

Επίσης, το δυναμικό εμβέλειάς του θα είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Η FAA υπολογίζει τις μπαταρίες ως μέρος του πλαισίου, επηρεάζοντας το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο των 115 κιλών.

Εάν λάμβανε πιστοποίηση, το iFly θα ήταν μόνο για πτήσεις μεμονωμένων ατόμων σε μη κατοικημένες περιοχές σε προορισμό μόλις λίγα μίλια μακριά.

Παρ ‘όλα αυτά, η εταιρεία έχει ήδη αποδείξει τις δυνατότητες του iFly σε συνθήκες δοκιμαστικών πτήσεων. Έτσι κατάφερε να λάβει την άδεια για να προχωρήσει.

Η NeXt αυτή τη στιγμή αναζητά επενδυτές, ώστε να μπορέσει το έργο αυτό να περάσει στο επόμενο στάδιο. Το εν λόγω eVTOL παρουσιάζει δυνατότητες επέκτασης και εφαρμογής πέρα ​​από την προσωπική ιδιοκτησία.

Σύμφωνα με τη NeXt:

«Τα eVTOL μας θα μειώσουν τους χρόνους απόκρισης στο μισό κάνοντας ταχύτερη και ασφαλέστερη την πρόσβαση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.»

Η DHL Express προσθέτει στο στόλο της 12 ηλεκτρικά αεροσκάφη Αlice

Αυτό υποδηλώνει την ικανότητα της εταιρείας να δημιουργήσει πολλαπλές ροές εσόδων που είναι θα είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους. Και επιπλέον, θα εξασφαλίζουν ροή εσόδων σε περιόδους διακυμάνσεων της ζήτησης.

Tέλος, διάφορες άλλες εταιρείες αερομεταφορών έχουν αποδείξει ότι αυτό είναι το κλειδί για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Επιπλέον, στην περίπτωση της NeXt μπορεί να επιταχύνει τον ρυθμό με τον οποίο μπορεί να επεκταθεί και να επιτύχει οικονομίες κλίμακας μέσω των υψηλότερων ποσοστών παραγωγής.

abb_img