Ντεπούτο για το ηλεκτρικό SUV Lotus Eletre

Το Eletre R αποδίδει έως και 905 ίππους με 727 lb-ft ροπής.

Ακούστε το άρθρο

Το Lotus Eletre θα φτάσει τελικά στους Αμερικανούς αγοραστές, το τέταρτο τρίμηνο του 2024, με τιμές που ξεκινούν από 107.000 $ για την κανονική έκδοση του λεγόμενου «Hyper SUV», ενώ το hot-up Eletre R, θα ξεκινά από 145.000 $. Οι αγοραστές μπορούν τώρα να αρχίσουν να σχεδιάζουν τα οχήματά τους στον διαμορφωτή Lotus .

Τον περασμένο μήνα, ανακοινώθηκε ότι τα καθυστερημένα Emiras σε αμερικανικό έδαφος θα μπορούσαν να παραδοθούν , οπότε όλα είναι εντάξει.

Electric Premium Architecture για το Eletre

Τα ελαφριά σπορ αυτοκίνητα είναι όμορφα, αλλά τα ηλεκτρικά πολυτελή SUV, φέρνουν την κερδοφορία. Κάποιοι μπορεί να χλευάζουν την ιδέα ενός ηλεκτρικού οχήματος που παράγεται στο Wuhan της Κίνας, αλλά η Lotus είναι Κινέζικης ιδιοκτησίας, όπως ακριβώς η Volvo και η Polestar.

Αν μπορούμε να κοιτάξουμε πέρα ​​από τις προκαταλήψεις μας για μια στιγμή, υπάρχει ένα εντυπωσιακό κομμάτι αρχιτεκτονικής 800 volt κάτω από ένα σώμα κατασκευασμένο κυρίως από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.

Γι’ αυτό ακόμη και το κανονικό μοντέλο χρειάζεται πολύ «γρύλισμα» και μπορεί να παράγει έως και 603 ίππους.

Αυτό επιτυγχάνεται με μια ρύθμιση κιβωτίου διπλού κινητήρα, μονής ταχύτητας. Το Eletre R, από την άλλη πλευρά, έχει κιβώτιο δύο ταχυτήτων (όπως κάνει μια Porsche Taycan) και φτάνει στη μέγιστη απόδοση στους 905 ίππους με 727 lb-ft ροπής.

Με αυτό, τα 0-100 χλμ/ώρα είναι εφικτά σε 2,95 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι αξιοσέβαστη με 265 χλμ/ώρα.

Μεγάλη μπαταρία ισούται με ανταγωνιστικό εύρος

Το Eletre διατίθεται μόνο με μπαταρία 111,9 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί από 10-80% σε 20 λεπτά όταν είναι σε γρήγορο φορτιστή 350 kW DC.

Όπως σημειώθηκε, αυτό είναι ένα αρκετά εύχρηστο μηχάνημα, και έτσι, παρά τη μεγάλη μπαταρία, το μέγιστο που θα έχετε με μία μόνο φόρτιση είναι 600 χλμ εμβέλειας, και αυτό προφανώς συμβαίνει με το κανονικό μοντέλο.

Το υψηλής απόδοσης Eletre R έχει πιο σπορ ρύθμιση λογισμικού και επιβαρύνει περισσότερο την ίδια μπαταρία, επομένως μπορεί να διανύσει μόνο 490 χλμ. Και οι δύο εκτιμήσεις βασίζονται στον κύκλο WLTP , οπότε προετοιμαστείτε για πιο συντηρητικούς αριθμούς όταν δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία EPA.

Η αντικατάσταση της Alfa Romeo στοχεύει παρόμοια νούμερα, όπως και τα επερχόμενα ηλεκτρικά Maserati.

Πηγή: CARBUZZ

abb_img