Η εντυπωσιακή Lotus Eletre ηλεκτρίζει την Ευρώπη!

Η Lotus προσφέρει την νέα Eletre στην Γηραιά Ήπειρο, ανακοινώνοντας τόσο τις διαθέσιμες εκδόσεις της, όσο και το κόστος απόκτησής της.

Ακούστε το άρθρο

Η επιβλητική Lotus Eletre αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV επιδόσεων της μάρκας. Επιπλέον, ενσωματώνει όλα τα βασικά στοιχεία και το DNA της Lotus, σε ότι αφορά την σχεδίαση, τη μηχανική, καθώς και την προηγμένη τεχνολογία. Η Eletre απευθύνεται σε μία νέα γενιά αγοραστικού κοινού, το οποίο εκτιμά την δυναμική οδήγηση, καθώς και την εντυπωσιακή σχεδίαση.

Επιπλέον, μπορεί να ικανοποιήσει αυτούς που αναζητούν ένα πρακτικό, ευέλικτο και ευρύχωρο όχημα με επίκεντρο την οικογένεια. Όπως επίσης είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, κάνοντας τη ζωή όλων ασφαλέστερη και πιο άνετη. Η Eletre διαθέτει στοιχεία από το πιο πρόσφατο σπορ μοντέλο της Lotus, την Emira. Ωστόσο, «δανείζεται» και την επαναστατική αεροδυναμική του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar, Evija.

Η νέα Lotus Eletre έρχεται και με ισχύ 900 ίππων!

Η Ευρώπη υποδέχεται την εντυπωσιακή Lotus Eletre

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η Eletre κάνει είσοδο σε μία νέα κατηγορία, αυτή των αμιγώς ηλεκτρικών hyper-SUV. Τώρα το μοντέλο κάνει την εμφάνισή του και στην Ευρώπη, με την τιμή εκκίνησης να προκαλεί προβληματισμό στον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό. Επιπλέον, είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις, Eletre, Eletre S και Eletre R. Ωστόσο, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 2 ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.

Με ηλεκτρική ισχύ από 603 έως 905 ίππους η νέα Lotus Eletre

Κάτω από το δάπεδο της Lotus Eletre υπάρχει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 800V, με χωρητικότητα 112 kWh. Μάλιστα, αυτή η αρχιτεκτονική προσφέρει χαμηλότερο βάρος, χρησιμοποιώντας καλωδίωση μικρότερης διαμέτρου. Παράλληλα, συμβάλλει στην αυξημένη απόδοση, καθώς και στην καλύτερη διαχείρισης της θερμότητας των μπαταριών, επιτυγχάνοντας ταχύτερη φόρτιση. Επιπλέον, καινοτόμος είναι και η διαμόρφωση της μπαταρίας, με τα πρισματικά στοιχεία να είναι μέσα στο δομικό περίβλημά της.

Το εξελιγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης της και η μονάδα ελέγχου της μπαταρίας παρέχουν τις ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. Ο ακριβής έλεγχος της θέρμανσης και της ψύξης διασφαλίζει την ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας σε όλες τις κυψέλες. Επιπλέον, εξασφαλίζει βέλτιστες θερμοκρασίες σε ακραίες συνθήκες, όπως φόρτιση υψηλής ισχύος έως 350 kW ή οδήγηση σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν.

Lotus Eletre: Με εντυπωσιακή ιπποδύναμη και… αυτόνομη οδήγηση!

Η Ευρώπη υποδέχεται την εντυπωσιακή Lotus Eletre

Η ενσωμάτωση ελαφρών και συμπαγών ηλεκτροκινητήρων στον εμπρός και πίσω άξονα παρέχει δυναμικές επιδόσεις και υψηλή πρόσφυση. Οι εκδόσεις Eletre και Eletre S διαθέτουν μετάδοση μονής ταχύτητας. Ωστόσο, στην περίπτωση της Eletre R, διαθέσιμες είναι 2 ταχύτητες κίνησης, δημιουργώντας ισορροπία μεταξύ των υψηλών επιδόσεων επιτάχυνσης και αυξημένης εμβέλειας.

Από πλευράς απόδοσης, η Eletre και η Eletre S προσφέρουν 603 ηλεκτρικούς ίππους και 710 Nm ροπής. Επιπλέον, η μέτρηση του 0-100 χλμ./ώρα είναι μία υπόθεση 4,5 δευτερολέπτων, με την τελική ταχύτητα να «αγγίζει» τα 258 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 112 kWh και οι 2 εκδόσεις προσφέρουν αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων, κατά WLTP.

Ωστόσο, στην περίπτωση της Eletre R, η κατάσταση είναι αρκετά πιο… εκρηκτική. Πιο συγκεκριμένα, η κορυφαία έκδοση του νέου ηλεκτρικού SUV της Lotus, προσφέρει ισχύ 905 ίππων και 985 Nm ροπής. Προφανώς, μειωμένη παρουσιάζεται η αυτονομία, η οποία φτάνει τα 490 χιλιόμετρα σε συνδυασμένο κύκλο.

Η Lotus Eletre βόλταρε στο Nurburgring!

Η Ευρώπη υποδέχεται την εντυπωσιακή Lotus Eletre

Πολυτελές, σπορτίφ εσωτερικό και τεχνολογικά προηγμένο

H Lotus Eletre διαθέτει ένα μοναδικό εσωτερικό, το οποίο δεν συναντάμε σε κανένα από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας. Ειδικότερα, η πολυτελής και ευρύχωρη καμπίνα συνδυάζει την σπορ σχεδίαση και την επιλογή των καλύτερων υλικών για την κατασκευή της. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του μοντέλου χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής για να βελτιώσει την οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, προσφέρει όμορφα γραφικά, εξαιρετικά γρήγορες αντιδράσεις και διαισθητικό χειρισμό.

Μάλιστα, το Lotus Hyper OS αποτελεί ένα ολοκαίνουργιο λειτουργικό σύστημα που κάνει το ντεμπούτο του στην Eletre. Αυτό, παρέχει μια απρόσκοπτη διαδραστική εμπειρία, προσφέροντας στον χρήστη, οδηγό ή συνοδηγό, τον απόλυτο έλεγχο. Επιπλέον, η χρήση της τεχνολογίας «Unreal Engine» από τον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, επιτρέπει τρισδιάστατες κινούμενες εικόνες σε πραγματικό χρόνο.

Lotus: Το πρώτο ηλεκτρικό SUV είναι γεγονός!

Η Ευρώπη υποδέχεται την εντυπωσιακή Lotus Eletre

Μία άλλη καινοτομία είναι ένας εικονικός προσωπικός βοηθός της Lotus. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να αλληλοεπιδρούν με το όχημα, απλά… μιλώντας. Για παράδειγμα, με την έκφραση «Γεια σου Lotus, κρυώνω», το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα τη θερμοκρασία της καμπίνας. Προφανώς, με αυτόν τον τρόπο επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί τα χέρια του στο τιμόνι και το βλέμμα του στο δρόμο.

Η κεντρική οθόνη αφής HD OLED των 15,1 ιντσών προσφέρει εξαιρετική ευκρίνεια και μία ξεχωριστή εμπειρία για τον οδηγό. Ειδικότερα, οι λειτουργίες πλοήγησης, σε συνεργασία με την HERE Technologies, περιλαμβάνουν EV Routing, EV Range Assistant και Predictive Routing. Επιπλέον, λίγο πιο κάτω, υπάρχει ένας ασύρματος φορτιστής για smartphones, ενώ διαθέσιμη είναι και η λειτουργία Apple CarPlay και Android Auto.

Η εταιρεία ανακοίνωσε το κόστος απόκτησης για τις 3 εκδόσεις της Lotus Eletre, που αφορούν 9 χώρες της Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα, το κόστος της αρχικής έκδοσης ξεκινά από τα 95.990 ευρώ, ενώ η Eletre S «ανεβαίνει» στα 120.990 ευρώ. Ωστόσο, αρκετά υψηλότερα στα 150.990 ευρώ διαμορφώνεται η τιμή αγοράς της κορυφαίας Eletre R, με τους 905 ίππους.

abb_img