O πρώτος νικητής σε αγώνα WRC, με υβριδική τεχνολογία

Ο Γάλλος «πιλότος», οδηγώντας το Puma Rally 1 για λογαριασμό της M-Sport Ford, με την νέα του συνοδηγό, Ιζαμπέλ Γκαλμίς, πέτυχε την 80η νίκη της καριέρας του στο WRC

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος στις 26 Φεβρουαρίου θα συμπληρώσει 48 χρόνια ζωής, έγινε ο γηραιότερος οδηγός που κατέκτησε νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), μετά την  επικράτηση του στο Ράλι του Μόντε Κάρλο.

Ο Γάλλος «πιλότος», οδηγώντας το Puma Rally 1 για λογαριασμό της M-Sport Ford, με την νέα του συνοδηγό, Ιζαμπέλ Γκαλμίς, πέτυχε την 80η νίκη της καριέρας του στο WRC.

Ο Λεμπ οδηγεί σε κορυφαίο επίπεδο εδώ και είκοσι χρόνια

Στην δεύτερη θέση και σε απόσταση μόλις 10,5 δευτερολέπτων τερμάτισε ο συμπατριώτης του, Σεμπαστιάν Οζιέ, με Toyota, ενώ ο Λεμπ πήρε το ρεκόρ για τον γηραιότερο νικητή σε αγώνα ράλι από τον Σουηδό Μπιόρν Βαλντεγκαρντ, ο οποίος το 1990 επικράτησε στο Ράλι Σαφάρι στην Κένυα, σε ηλικία 46 ετών και πέντε μηνών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Οζιέ εκκίνησε στην προτελευταία ειδική του αγώνα, έχοντας προβάδισμα σχεδόν μισού λεπτού από τον Λεμπ. Όμως, στη διάρκεια της διαδρομής «κλάταρε» το εμπρός αριστερό ελαστικό του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να ανακτήσει την πρωτοπορία, την οποία είχε… παραδώσει στον συμπατριώτη του το Σάββατο.

«Φυσικά και είμαι πολύ χαρούμενος, δεν περίμενα κάτι τόσο καλό όταν ήλθα εδώ. Ηταν μια υπέροχη μάχη, ο Οζιέ ήταν πολύ γρήγορος» σχολίασε μετά την νίκη του ο Λεμπ, λίγο πριν ανεβεί στο βάθρο.

Ο Λεμπ οδηγεί σε κορυφαίο επίπεδο εδώ και είκοσι χρόνια, καθώς σημείωσε την πρώτη νίκη του το 2002 στην Γερμανία, ενώ έχει επικρατήσει στο Μόντε Κάρλο το 2003, το 2004, το 2005, το 2007, το 2008, το 2012, το 2013 και το 2022.

Ο οδηγός πέρασε στην Ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού ως ο πρώτος νικητής σε αγώνα WRC με υβριδική τεχνολογία

Μάλιστα ο οδηγός πέρασε στην Ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ως ο πρώτος νικητής σε αγώνα WRC με υβριδική τεχνολογία, αφού οι οδηγοί επωφελήθηκαν κατά την διάρκεια του αγώνα, από πλεόνασμα το ισχύος από έναν ηλεκτροκινητήρα, πέρα από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όσον αφορά στην συνοδηγό του, η Ιζαμπέλ Γκαλμίς είναι «νεοφώτιστη» στο κορυφαίο επίπεδο και έγινε η  δεύτερη αρχάρια «πιλότος» που νίκησε στο WRC, μετά την Φαμπρίτσια Πονς, το 1997.

Η Hyundai Motorsport οδεύει στη νέα υβριδική εποχή του WRC

Ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota ήταν ο ταχύτερος στην τελευταία ειδική του αγώνα, την αποκαλούμενη Power Stage, με αποτέλεσμα να πάρει πέντε επιπλέον βαθμούς. Ο Έλφιν Έβανς ήταν δεύτερος και πήρε τέσσερις βαθμούς με το ίδιο αυτοκίνητο, ενώ ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai «μάζεψε» τρεις βαθμούς.

Ο Λεμπ αποκόμισε δύο επιπλέον βαθμούς για την τέταρτη θέση που κατέκτησε στην Power Stage, ενώ ο Οζιέ κατετάγη πέμπτος και πήρε τον τελευταίο επιπλέον βαθμό.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!