Renault Austral: Η δύναμη στα… χέρια του οδηγού

Οι τεχνολογίες του νέου Renault Austral προσφέρουν μία μοναδική οδηγική εμπειρία ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.

Ακούστε το άρθρο

Το νέο Renault Austral συνδυάζει τις προηγμένες τεχνολογίες 4CONTROL Advanced και MULTI-SENSE Advanced. Αυτές αποτελούν το επιστέγασμα μιας εξέλιξης που διήρκεσε πάνω από 10 χρόνια. Ως αποκορύφωμα της εξατομίκευσης της οδηγικής εμπειρίας προσφέρουν την ικανότητα επιλογής ρυθμίσεων, ανάλογα τις προτιμήσεις και τα συναισθήματα του οδηγού.

Τα συστήματα 4CONTROL Advanced και MULTISENSE Advanced, αποτελούν την πιο αναβαθμισμένη εκδοχή των ομώνυμων τεχνολογιών. Μάλιστα, παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο νέο Austral, έχοντας βελτιστοποιηθεί και υποστεί τις πλέον εξελιγμένες ρυθμίσεις ακριβείας.

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Renault Austral: Η δύναμη στην άκρη των δαχτύλων του οδηγού

Από τη Laguna GT στο νέο Renault Austral

Το 2007, η γαλλική φίρμα παρουσίασε την τεχνολογία 4WD Active Drive, η οποία το 2008 υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από το Laguna GT, αλλάζοντας το όνομά της σε 4CONTROL. Η ιδέα ήταν ότι η τετραδιεύθυνση μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο περισσότερο ασφαλές και ευέλικτο. Επιπλέον, μπορούσε να του εξασφαλίσει την ίδια δυναμική συμπεριφορά με ένα σπορ μοντέλο.

Οι πίσω τροχοί έστριβαν έως και 3,5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς σε χαμηλή ταχύτητα. Έτσι, το 4CONTROL εξασφάλιζε στο Laguna GT την ευελιξία ενός αυτοκινήτου πόλης. Επιπλέον, με γωνία στρέψης 1,9 μοιρών παράλληλα με τους μπροστινούς τροχούς, το σύστημα προσέφερε εξαιρετικές δυνατότητες χειρισμού στις υψηλές ταχύτητες.

Μάλιστα, το σύστημα βοήθησε το Laguna να κάνει καλύτερη επίδοση ακόμη και από την Porsche Boxster στο περίφημο τεστ ταράνδου. Το 2015, η δεύτερη γενιά 4CONTROL συνδυάστηκε με μία άλλη καινοτομία της Renault, το σύστημα MULTI-SENSE.

Ο νέος αμφίδρομος φορτιστής της Renault

Renault Austral: Η δύναμη στην άκρη των δαχτύλων του οδηγού

MULTI-SENSE: Ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση

Η τεχνολογία MULTI-SENSE ενισχύει την αίσθηση και τις συγκινήσεις που βιώνει ένας οδηγός κατά την οδήγηση. Η οδική συμπεριφορά και η απόκριση του αυτοκινήτου αλλάζουν σύμφωνα με 3 βασικούς τρόπους λειτουργίας: Sport, Eco και Neutral.

Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!

Το MULTI-SENSE αλλάζει την απόκριση του τιμονιού, το δυναμικό έλεγχο οδήγησης και την απόκριση του κινητήρα, παράλληλα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Για παράδειγμα, στη λειτουργία Sport, το τιμόνι «σφίγγει», ενώ ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων ανταποκρίνονται πιο άμεσα.

Renault Austral: Η δύναμη στην άκρη των δαχτύλων του οδηγού

Χρησιμοποιώντας το κουμπί MULTI-SENSE στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στους 3 βασικούς τρόπους οδήγησης. Κάθε λειτουργία διαθέτει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις βελτιστοποιημένες από τους μηχανικούς της Renault για καλύτερη αίσθηση.

Test Drive || Renault Clio LPG: H οικονομία στο επίκεντρο!

Όμως, ο οδηγός πλέον μπορεί να επιλέξει να αυξήσει ή να μειώσει την ένταση της αίσθησης που συνοδεύει τις βασικές ρυθμίσεις. Επιπλέον, μπορεί να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο. Μάλιστα, η ρύθμιση γίνεται μέσω του χειριστηρίου στην οθόνη αφής του συστήματος multimedia OpenR. Είναι ακριβώς σαν να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου.

Το νέο Renault Espace αλλάζει… κατηγορία

Renault Austral: Η δύναμη στην άκρη των δαχτύλων του οδηγού

Οι αλλαγές στον κύκλο στροφής μπορούν να γίνουν σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις του επιπέδου έντασης. Με το 4CONTROL Advanced, οι πίσω τροχοί έχουν βελτιωμένη λειτουργία για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα σειρά ρυθμίσεων. Παράλληλα, συμμετέχουν πλέον σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, στρέφοντας έως και 5 μοίρες.

Νέο δίκτυο φόρτισης από τη Renault!

Οι επιπλέον 1,5 μοίρες από τις προηγούμενες γενιές, σημαίνει ότι ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10,1 μέτρα. Κανένα άλλο SUV στην κατηγορία του Austral δεν έχει τόσο καλή συμπεριφορά στη δυναμική οδήγηση με υψηλή ταχύτητα. Όπως επίσης και τόσο εύκολο στο χειρισμό με χαμηλή ταχύτητα.

Renault Austral: Η δύναμη στην άκρη των δαχτύλων του οδηγούΟι επιπλέον τεχνολογίες που συνέβαλλαν στο αποτέλεσμα

Αυτό κατέστη δυνατό χάρη σε δύο μηχανολογικές καινοτομίες που εξέλιξε και κατασκεύασε εσωτερικά η Renault. Ο ολοκαίνουργιος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων της πλατφόρμας CMF-C/D προσφέρει έλεγχο της διαδρομής και της ευθυγράμμισης των τροχών του αυτοκινήτου. Επιπλέον, ο άξονας διαθέτει έναν νέο ενεργοποιητή διπλής εξόδου που αντικαθιστά τις κλασικές αντιστρεπτικές ράβδους.

Το Renault 4L επιστρέφει και μας «ηλεκτρίζει»

Τέλος, ο συνδυασμός του 4CONTROL Advanced και του MULTI-SENSE Advanced στο νέο Austral, δημιουργεί μία μοναδική οδηγική εμπειρία. Προφανώς, στόχος του είναι να βελτιώσει την ευχαρίστηση του οδηγού, παρέχοντάς του ένα πλήρες φάσμα επιλογών εξατομίκευσης.

abb_img