Το μέλλον των κοινόχρηστων ηλεκτρικών πατινιών στο Παρίσι θα κριθεί την πρώτη Κυριακή του Απριλίου. Οι δημότες της «Πόλης του Φωτός» θα πάρουν οι ίδιοι την απόφαση για την απαγόρευσή τους ή όχι, μέσω δημοψηφίσματος.
Η γαλλική πρωτεύουσα παλεύει εδώ και χρόνια να βάλει… φρένο στην ταχεία ανάπτυξη της εν λόγω κατηγορίας οχημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, μείωσαν τις εταιρείες ενοικίασης σε τρεις, έχοντας δημιουργήσει ειδικές ζώνες στάθμευσης και επιβάλλοντας όρια ταχύτητας. Ωστόσο, οι αξιωματούχοι του Παρισιού δεν τα βγάζουν πέρα και έτσι οι πολίτες θα πάρουν την απόφαση.
Ηλεκτρικά πατίνια στο πεζοδρόμιο: Επιτρέπεται ή όχι;
Αύξηση του ορίου ηλικίας και… μεγαλύτερα πρόστιμα
Επιπλέον, την ίδια ώρα η κυβέρνηση θα αυξήσει το ελάχιστο όριο ηλικίας για την οδήγηση των ηλεκτρικών πατινιών, από τα 12 στα 14 έτη.
Ακόμη, θα προτείνει και την αύξηση προστίμου όταν υπάρχουν 2 αναβάτες σε ένα ηλεκτρικό πατίνι. Δηλαδή, από 35 ευρώ που είναι τώρα, θα πάει στα 135 ευρώ. Προφανώς, στόχος της γαλλικής κυβέρνησης είναι η προώθηση της ασφάλειας για τους χρήστες των οχημάτων μικροκινητικότητας.
Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra: Το πολυ-εργαλείο!
Στο Παρίσι αποφασίζουν για τα ηλεκτρικά πατίνια
Ειδικότερα, στο δημοψήφισμα που θα λάβει χώρα στο Παρίσι, το ερώτημα που θα τεθεί στους κατοίκους του, είναι αν θα πρέπει να λειτουργούν ή όχι οι εταιρείες ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών.
Σύμφωνα με δηλώσεις που είχε κάνει η δήμαρχος της πόλης, Αν Ιντάλγκο, οι εταιρείες ενοικίασης Lime, Dott και Tier διαθέτουν 15.000 ηλεκτρικά πατίνια. Η Ιντάλγκο δηλώνει ότι είναι υπέρ της πλήρους απαγόρευσής των e-scooters. Φυσικά, θα σεβαστεί την απόφαση των Παριζιάνων πολιτών, όποια κι αν είναι αυτή.
Το ηλεκτρικό πατίνι της Bugatti τιμάει την ιστορία της
Η Δήμαρχος της πόλης κατά των e-scooters
Είναι εμφανές ότι η Σοσιαλίστρια Δήμαρχος δεν… χωνεύει ιδιαίτερά αυτού του τύπου τα οχήματα. Επίσης, πολλοί είναι οι επικριτές των ηλεκτρικών πατινιών, οι οποίοι δηλώνουν ότι οι χρήστες δεν δείχνουν τον απαιτούμενο σεβασμό στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, παρά μόνο τον στοιχειώδη.
Για παράδειγμα, οδηγούν πάνω στα πεζοδρόμια και παρκάρουν χωρίς προσοχή σε οποιοδήποτε σημείο. Μάλιστα, κάποιοι τα αφήνουν ακόμη και σε πάρκα, πολλές φορές ακόμη και στον ποταμό Σηκουάνα.
Σε ότι αφορά τους υποστηρικτές τους, αυτοί υποστηρίζουν ότι τα ηλεκτρικά πατίνια είναι ιδανικά για την αστική μετακίνηση. Είναι γρήγορα και δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον συγκριτικά με τα αυτοκίνητα ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Προφανώς, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση!