Παρίσι: Τέλος για τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια;

Τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος έδειξαν ότι οι κάτοικοι στο Παρίσι, παμψηφεί θέλουν να απαλλαγούν από τα ενοικιαζόμενά ηλεκτρικά πατίνια.

Το 2018, το Παρίσι ήταν πρωτοπόρο, σε ότι αφορά τις μετακινήσεις των πολιτών με ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια. Προφανώς, σκοπός ήταν η μη ρυπογόνες μεταφορές στους δρόμους της Πόλης του Φωτός. Ωστόσο, με το πέρασμα των χρόνων αυτό αποτέλεσε πρόβλημα, μιας και υπήρξε αύξηση στον αριθμό των ατυχημάτων.

Στο δημοψήφισμα που έλαβε χώρα στις 2 Απριλίου, η ερώτηση προς τους ψηφοφόρους ήταν απλή: Υπέρ ή Κατά των ενοικιαζόμενων πατινιών; Μάλιστα, για την πραγματοποίηση της ψηφοφορίας δημιουργήθηκαν 21 εκλογικά τμήματα σε ολόκληρη την πόλη. Ωστόσο, η προσέλευση στο δημοψήφισμα ήταν μικρή, μιας και το παρών έδωσε μόνο το 7,46% των ψηφοφόρων.

Παρίσι: Δημοψήφισμα για τα ηλεκτρικά πατίνια

Ειδικότερα, από τα 1,38 εκατομμύρια άτομα που είναι εγγεγραμμένα στους εκλογικούς καταλόγους της πόλης, συμμετείχαν οριακά πάνω από 103.000. Μάλιστα, από το εν λόγω νούμερο πολιτών, πάνω από 91.300 ψήφισαν κατά των ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών πατινιών.

Παρίσι: Τέλος για τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια;

Το 90% δεν θέλει τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια στο Παρίσι

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία, το 90% των ψήφων της Κυριακής είναι υπέρ της απαγόρευσης των ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών πατινιών. Πιο συγκεκριμένα, ο λόγος για αυτό το αποτέλεσμα είναι, αρχικά ο επικίνδυνος τρόπος που τα οδηγούν κάποιοι χρήστες. Δεν υπάρχει σεβασμός στους πεζούς, αλλά ούτε και στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Προφανώς, τους απασχολεί και η ασφάλεια των ίδιων των χρηστών, μιας και οι περισσότεροι δεν χρησιμοποιούν καν το απαραίτητο κράνος. Μάλιστα, σημαντικό ρόλο έπαιξε και η νομιμοποίηση χρήσης από παιδιά μόλις 12 ετών. Επιπλέον, υπήρξαν καταγγελίες ότι κάποια σταθμευμένα ηλεκτρικά πατίνια δημιουργούσαν πρόβλημα για τους πεζούς στα πεζοδρόμια.

Έρευνα: Όχι άλλα αυτοκίνητα στην πόλη!

Το 2021, μία 31χρονη Ιταλίδα έχασε τη ζωή της αφού την χτύπησε ένα ηλεκτρικό πατίνι που μετέφερε… 2 άτομα. Η άτυχη γυναίκα έπεσε και χτύπησε το κεφάλι της στο πεζοδρόμιο, με αποτέλεσμα να υποστεί καρδιακή ανακοπή. Ωστόσο, οι διαχειριστές των ηλεκτρικών πατινιών υποστήριξαν ότι τα οχήματα είναι υπεύθυνα για ένα μικρό ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων στην πόλη.

Παρίσι: Τέλος για τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια;

Κατά των ηλεκτρικών πατινιών και η Δήμαρχος του Παρισιού

Η Δήμαρχος του Παρισιού, Anne Hidalgo, προκήρυξε το εν λόγω δημοψήφισμα, ωστόσο αυτό δεν περιλάμβανε αποφάσεις σχετικά με τα ιδιωτικά οχήματα. Η κ. Hidalgo υποστήριζε την απαγόρευση και ανακοίνωσε την ψηφοφορία τον Ιανουάριο για να επιτρέψει στους πολίτες να αποφασίσουν.

Το Defiant: One είναι το ηλεκτρικό skateboard που θα λατρέψετε!

«Θα σεβαστώ την επιλογή των ψηφοφόρων, καθαρά και απλά. Είναι πολύ ακριβό, με πέντε ευρώ για 10 λεπτά δεν είναι πολύ βιώσιμο. Ωστόσο, αυτό που απασχολεί περισσότερο από όλα είναι ότι αποτελεί την αιτία πολλών ατυχημάτων», ανέφερε η κ. Hidalgo.

Editorial