Παρουσίαση Honda CR-V

Η έκτη γενιά του Honda CR-V, του παγκόσμιου best seller μοντέλου της εταιρείας, κάνει το ντεμπούτο της στην Ελληνική αγορά.

Ακούστε το άρθρο

Η έκτη γενιά του Honda CR-V, του παγκόσμιου best seller μοντέλου της εταιρείας, κάνει το ντεμπούτο της στην Ελληνική αγορά.

Η πιο πρόσφατη γενιά του μοντέλου έχει δύο επιλογές κινητήρων. Ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) και για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV). Μάλιστα το τελευταίο προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ.

Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει σύγχρονες σχεδιαστικές παρεμβάσεις. Χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο και το αυξημένο πλάτος, το CR-V προσφέρει χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας οχήματος. Κάτι που ευνοεί τους επιβάτες του πίσω καθίσματος αλλά και τον χώρο των αποσκευών. Χωρίς να χάνει τίποτα από τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.

Υλικά υψηλής ποιότητας κατακλύζουν την καμπίνα του νέου CR-V. Φυσικοί διακόπτες και χειριστήρια εύκολα στην κατανόηση και τη χρήση, δημιουργούν μια premium εμπειρία. Ο χειρισμός του infotainment γίνεται μέσω της οθόνης 9 ιντσών στο μέσο του ταμπλό. Ενώ μια δεύτερη οθόνη αντικαθιστά τον αναλογικό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Πολλές είναι οι επιλογές εξατομίκευσης στιλιστικών στοιχείων και χρωμάτων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα από μαύρο γνήσιο δέρμα, με έντονες καπιτονέ λεπτομέρειες είναι θερμαινόμενα για τους εμπρός επιβάτες και στάνταρ αεριζόμενα στην έκδοση Advance, βελτιώνοντας την άνεση στα μακρινά ταξίδια.

Συστήματα κίνησης

Το υβριδικό σύστημα έχει αναβαθμιστεί για το νέο CR-V. Έχει μικρότερη και μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα. Όμως και οι δύο εκδόσεις έχουν σαν βάση τον βελτιωμένο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Η αύξηση της ισχύος, σε σύγκριση με το προηγούμενο CR-V, δίνει καλύτερη επιτάχυνσης και βελτιωμένη απόκριση. Για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα η δικίνητη υβριδική έκδοση χρειάζεται 9 δευτερόλεπτα και η τετρακίνητη 9,4 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα η μέγιστη είναι 194 χλμ./ώρα για τις εκδόσεις 2WD και 187 χλμ./ώρα για τα μοντέλα AWD. Όμως αυτά δεν φέρνουν τους ρύπους και την κατανάλωση σε απαγορευτικά επίπεδα. Οι εκπομπές CO2 είναι 134γρ./χλμ. και η κατανάλωση μόλις 5,9 λίτρα/100χλμ. για τα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς. Και 151γρ/χλμ. και 6,7lλίρτα/100χλμ για τα τετρακίνητα.

Βασισμένο στο δοκιμασμένο σύστημα e:HEV της Honda, το plug-in e:PHEV διαθέτει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία 17,7 kWh και έναν ελαφρύ, υψηλής απόδοσης ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Χάρη στην αυξημένη ηλεκτρική υποβοήθηση, οι στροφές του θερμικού κινητήρα διατηρούνται χαμηλότερα. Μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και εξασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως 82 χιλιόμετρα. Στο plug-in υβριδικό σύστημα, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 18γρ/χλμ. και η κατανάλωση 0,8λίτρα/100χλμ. με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία. Όταν η μπαταρία είναι άδεια, οι τιμές αυτές αλλάζουν  οριακά. Αφού τότε το όχημα γίνεται αυτοφορτιζόμενο υβριδικό. Και έχει επιδόσεις εφάμιλλες της δικίνητης υβριδικής έκδοσης.

Ασφαλώς CR-V

Το μοντέλο προσφέρει, για την κατηγορία του, κορυφαία ενεργητική ασφάλεια. Κάτι που οφείλει σε μεγάλο βαθμό στο Honda SENSING 360, το ολοκληρωμένο «πανκατεθυντικό» σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού. Που εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων. Το σύστημα έχει μια κάμερα με γωνία θέασης 100° προς τα εμπρός, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και τέσσερα ραντάρ στις γωνίεςτου αυτοκινήτου. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της ανανεωμένης εμπρόσθιας κάμερας και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, επιτρέπουν στο όχημα να αναγνωρίζει τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσικλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα. Ακόμα, για πρώτη φορά στην Ευρώπη, το σύστημα ειδοποιεί εκ των προτέρων για την ύπαρξη πινακίδων, όπως μια επερχόμενη πινακίδα «stop».

Επιπλέον η στιβαρή και άκαμπτη πλατφόρμα ενισχύει τις επιδόσεις στον τομέα της ασφαλείας. Ενσωματώνοντας νέα δομικά στοιχεία που βελτιώνουν την προστασία σε εμπρόσθιες, οπίσθιες και πλευρικές συγκρούσεις. Μάλιστα η έκδοση Plug-in έχει ένα πρόσθετο εγκάρσιο στοιχείο στο δάπεδο για αυξημένη προστασία.

Έντεκα αερόσακοι φροντίζουν για την παθητική ασφάλεια των επιβατών. Μεταξύ τους ο νέος κεντρικός αερόσακος για την αποφυγή της επαφής και του τραυματισμού μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Δείτε τιμές και εξοπλισμούς για τα Honda CR-V, ZR-V και e:Ny1

H τιμές του νέου CR-V αρχίζουν από τις 54.400 ευρώ για την δικίνητη έκδοση «Elegance» και από 57.900 για την τετρακίνητη έκδοση «Elegance».

 

abb_img