Porsche Taycan Turbo GT: Επιδόσεις που… τρομάζουν!

Η Porsche παρουσίασε το πιο ισχυρό και δυναμικό ηλεκτρικό μοντέλο της μέχρι σήμερα, την Turbo GT, η οποία προορίζεται για την… πίστα αγώνων.

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche παρουσίασε την πιο εξελιγμένη εκδοχή της ηλεκτρικής Taycan, την Turbo GT, η οποία ξεχωρίζει για την απόδοσή της και όχι μόνο. Μάλιστα, το νέο μοντέλο έδειξε από νωρίς ότι έχει τρομακτικές επιδόσεις, καθώς μία έκδοση προπαραγωγής έσπασε το ρεκόρ γύρου στο Nurburgring για ηλεκτρικά sedan με χρόνο 7:07,55.

Ωστόσο, οι διακρίσεις δεν σταματούν εδώ. Επιπλέον, είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής σειράς στον γύρο Weathertech Raceway Laguna Seca με χρόνο 1:27,87. Η Porsche Taycan Turbo GT έχει μεγάλες δυνατότητες για την πίστα και αυτό είναι φανερό.

H Porsche Taycan δοκιμάζεται σε ακραίες συνθήκες

Η ισχύς της Porsche Taycan Turbo GT φτάνει μέχρι και του 1.108 ίππους

Όπως προαναφέραμε, διαθέτει εντυπωσιακές επιδόσεις. Αρχικά, διαθέτει στάνταρ κινητήρα με 789 ίππους, ωστόσο έχει τη δυνατότητα αύξησης ισχύος έως 1.033 ίππους κατά τη χρήση της λειτουργίας Launch Control. Να σημειώσουμε πως έως και για 2 δευτερόλεπτα μπορεί να αποδώσει μέχρι και 1.108 ίππους, με ροπή έως και 1.340 Nm.

Η Taycan Turbo GT επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, . Ωστόσο, με το πακέτο Weissach αυτός ο χρόνος πέφτει στα 2,2 δευτερόλεπτα. Επίσης, κάνει την απόσταση 0-200 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ με το πακέτο Weissach σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 305χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του είναι στα 555 χιλιόμετρα.

Porsche Mission X Concept: Σχεδιασμένο για την κορυφή!

Αναβαθμίσεις στο εξωτερικό για μεγαλύτερη τελική

Το Turbo GT φέρνει αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με τα στάνταρ Turbo και Turbo S. Αυτές έχουν να κάνουν με έναν ισχυρό μετατροπέα παλμών καρβουνίου σιλικόνης στον πίσω άξονα και μια προσαρμοσμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων. Αυτή αυξάνει την τελική ταχύτητα από τα 161 στα 180 χλμ./ώρα (190 χλμ./ώρα με το πακέτο Weissach). Η ανάρτηση Porsche Active Ride με ειδική ρύθμιση για την GT είναι επίσης στάνταρ, προσφέροντας ακόμα καλύτερο έλεγχο στις πίστες.

Στον τομέα του design, το Taycan Turbo GT έχει ελαφριές σφυρηλάτες ζάντες 21 ιντσών και φρένα Porsche Ceramic Composite Brakes με δαγκάνες 10 εμβόλων μπροστά, βαμμένες σε Victory Gold. Οι προβολές LED Matrix Design είναι στάνταρ, με την επιλογή για φώτα LED HD Matrix Design. Η αεροτομή του αυτοκινήτου είναι προσαρμοσμένη, ενώ το πακέτο Weissach προσθέτει ένα σταθερό φτερό, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Το Turbo GT θα είναι διαθέσιμο σε έξι βασικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων δύο νέων αποχρώσεων που ονομάζονται Pale Blue Metallic και Purple Sky Metallic, αποκλειστικά για το έτος μοντέλου 2025. Επίσης, θα υπάρχει η επιλογή για Paint to Sample, όπως συνήθως.

Σιγκαπούρη-Ταϊλάνδη με Porsche Taycan σε χρόνο ρεκόρ!

Αλλαγές και στο εσωτερικό

Στο εσωτερικό, τα μοντέλα προδιαγραφών θα είναι διαθέσιμα με Adaptive Sports Seats Plus 18 κατευθύνσεων με μνήμη. Ένα λογότυπο Turbo GT είναι ραμμένο στα προσκέφαλα, με μια αντίστοιχη πλακέτα κάτω από τον πίνακα ελέγχου κλιματισμού.

Η Turbo GT αποκτά το ίδιο τιμόνι που υπάρχει και σε άλλα μοντέλα Porsche GT, τυλιγμένο σε μαύρο Race-Tex. Σε αντίθεση με την GT3, το αριστερό paddle shifter ελέγχει το regen φρένο, ενώ το δεξί ενεργοποιεί το “Attack Mode”. Αυτό θέτει το αυτοκίνητο σε μέγιστη επιθετικότητα για 10 δευτερόλεπτα. Η γερμανική μάρκα συμπεριέλαβε επίσης ένα Track Endurance Mode που μπορεί να ψύξει τις μπαταρίες για παρατεταμένες συνεδρίες πίστας.

Porsche Taycan Assasin: Έμπνευση που «ηλεκτρίζει»!

Porsche Taycan Turbo GT: Επιδόσεις που... τρομάζουν!

Η Porsche Taycan Turbo GT ξεκινάει από 230.000 δολάρια

Όσο για την τιμή της, η  Τaycan Turbo GT του 2025 όσο και το Taycan Turbo GT με πακέτο Weissach ξεκινούν από τα 230.000 δολάρια. Να σημειώσουμε πως η Turbo S ξεκινά από τα 209.000 δολάρια. Aλλά δεν περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως η ανάρτηση Porsche Active Ride ως βασικό εξοπλισμό.

Τέλος, οι παραγγελίες για το πανίσχυρο μοντέλο έχουν ήδη ξεκινήσει και το Turbo GT θα φτάσει στους αντιπροσώπους των ΗΠΑ το καλοκαίρι του 2024.

 

abb_img