Radar RD6: Ηλεκτρικό Pick-Up έτοιμο για διεθνή «καριέρα»

Το πρώτο ηλεκτρικό Pick-Up από την Κίνα, με την ονομασία Radar RD6, ετοιμάζεται να λάβει μερίδιο στις διεθνείς αγορές.

Ακούστε το άρθρο

Ακόμη ένα μοντέλο το οποίο δε θα περιοριστεί στην αγορά της Κίνας, είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Pick-Up, Radar RD6. Ειδικότερα, μιλάμε για ένα μοντέλο το οποίο θα κυκλοφορήσει στις διεθνείς αγορές και θα «παλέψει» σε μία δύσκολη κατηγορία. Η παραγωγή του μοντέλου, λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Zhejiang Geely Holding Group (Geely Group). Μάλιστα, η πρώτη σειρά παραγωγής των ηλεκτρικών φορτηγών για εξαγωγή έχει ήδη βγει από τη γραμμή συναρμολόγησης, όπως ανακοίνωσε η Geely.

Η Geely πλησιάζει στην Ευρώπη!

Προφανώς, η κατηγορία των Pick-Up ήταν πάντοτε ιδιαίτερα δημοφιλής στις ΗΠΑ. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει και τόσο στις υπόλοιπες χώρες, τουλάχιστον μέχρι πριν κάποια χρόνια. Βέβαια, εταιρείες όπως η Tesla, η Rivian, η Ford και η GM κατάφεραν να την κάνουν ευρέως γνωστή με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τους. Ο όμιλος Geely είχε ανακοινώσει πέρυσι το λανσάρισμα μία νέας μάρκας με την ονομασία Radar Auto, με το RD6 να αποτελεί το πρώτο της ηλεκτρικό «τέκνο».

Χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα… «σαπίζουν» σε πάρκινγκ στην Κίνα

Το Radar RD6 με αυτονομία έως και 632 χιλιόμετρα

Σύμφωνα με την Geely, το Radar RD6 θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις, όσον αφορά στην χωρητικότητα της μπαταρίας. Ειδικότερα, η βασική έκδοση θα χρησιμοποιεί μία μπαταρία 63 kW, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Επιπλέον, την επόμενη επιλογή θα αποτελεί η έκδοση με την μπαταρία των 86 kW, προσφέροντας αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Τέλος, την γκάμα των εκδόσεων του κινέζικου ηλεκτρικού μοντέλου, θα ολοκληρώνει η έκδοση με την μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία των 100 kW.

Οι Κινέζοι προτιμούν τα κινέζικα… αυτοκίνητα!

Radar RD6: Ηλεκτρικό pick-up έτοιμο για διεθνή «καριέρα»

Μάλιστα, σε αυτή την περίπτωση, το μοντέλο θα μπορεί να διανύσει έως 632 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Ωστόσο, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Radar RD6 αποδίδει 272 ίππους και 284 Nm ροπής. Τέλος, αυτό που πιθανότατα θα ταράξει τα νερά του ανταγωνισμού, θα είναι η χαμηλή τιμή του.

Ενδεικτικά, στην αγορά της Κίνας, το RD6 κοστίζει στην πρώτη έκδοση από 22.500 ευρώ. Παράλληλα, η έκδοση με την κορυφαία μπαταρία «αγγίζει» τα περίπου 30.000 ευρώ. Ας ελπίσουμε, ότι οι τιμές δεν θα διαφέρουν αρκετά στις υπόλοιπες αγορές, ώστε να έχει μία επιτυχημένη εμπορική πορεία.

abb_img