Renault Clio: Φύσηξε ισχυρός άνεμος ανανέωσης!

Η Renault ανανέωσε το Clio, το οποίο πλέον διαθέτει νέα εμφάνιση, ακολουθώντας πιστά την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας.

Η Renault συνεχίζει να ποντάρει πάνω στο Clio, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία. Και όχι άδικα, μιας και η γαλλική φίρμα έχει πουλήσει 16 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, το μοντέλο είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο στη Γαλλία και έχει κερδίσει 2 βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ευρώπη.

Το Renault Clio είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα πόλης στην αγορά, μέσα από 5 γενιές. Τώρα, η γαλλική φίρμα τονώνει περαιτέρω τον χαρακτήρα του, πραγματοποιώντας μία ολική ανανέωση, η οποία φρεσκάρει κυρίως την εικόνα του. Προφανώς, η Renault επέλεξε να ενσωματώσει κάποια από τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά που είδαμε στο πρόσφατα αφιχθέν Renault Austral.

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Το νέο Renault Clio με πιο επιθετική εμφάνιση και ανανεωμένο εσωτερικό

Εξωτερικά, οι περισσότερες πινελιές ανανέωσης εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του γαλλικού μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, εκεί βλέπουμε νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα οποία χωρίζει η νέας σχεδίασης ευμεγέθης μάσκα. Προφανώς, εντελώς διαφορετική εικόνα διαθέτει και ο προφυλακτήρας, ο οποίος σε συνδυασμό με τα παραπάνω, προσδίδει μία πιο επιθετική εμφάνιση. Ανανεωμένη όψη διαθέτει και το πίσω μέρος, με τις αλλαγές να είναι εμφανείς κυρίως σε φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, το ανανεωμένο μοντέλο είναι διαθέσιμο με 6 ζάντες ελαφρού κράματος νέας σχεδίασης, μεγέθους έως 17 ιντσών. Επιπλέον, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα έχει στη διάθεσή του να επιλέξει το χρώμα του αμαξώματος μέσα από μία νέα παλέτα 7 χρωμάτων. Φυσικά, διαθέσιμη είναι και η νεοφερμένη έκδοση Esprit Alpine, η οποία στην ουσία αντικαθιστά την RS Line.

Test Drive || Renault Captur MHEV 140 PS: Ιδανική επιλογή!

Το εσωτερικό της εν λόγω έκδοσης διαθέτει μπλε χρωματισμό στις ζώνες ασφαλείας, ενώ το τιμόνι έχει μπλε και κόκκινες ραφές, σύμφωνα με τη γαλλική σημαία. Ωστόσο, την εικόνα ολοκληρώνουν οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες σε τιμόνι, πεντάλ, αεραγωγούς και κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, η Renault εφοδιάζει το μοντέλο με μία κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής, μεγέθους 7 ή 9,3 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Το ίδιο ισχύει και για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος έχει διαγώνιο από 7 έως 10 ίντσες.

Και με υβριδική έκδοση E-Tech με απόδοση 145 ίππων

Φυσικά, το νέο Clio ακολουθεί πιστά το δρόμο του εξηλεκτρισμού, μιας και είναι διαθέσιμο με υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech. Ειδικότερα, αυτό το σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, με 2 ηλεκτροκινητήρες.

Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 94 ίππους, ενώ ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 49 ίππους. Επιπλέον, το δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας, αποδίδοντας 25 ίππους. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού Clio «αγγίζει» τους 145 ίππους και συνεργάζεται με μία μπαταρία λιθίου 1,2 kWh.

Test Drive || Renault Clio Hybrid E-Tech 140 PS: Υβριδική φινέτσα!

Renault Clio: Ισχυρός άνεμος ανανέωσης

Ωστόσο, η Renault έχει διατηρήσει και τις αμιγώς θερμικές εκδόσεις στην γκάμα κινητήρων του Clio. Στη βάση υπάρχει η ατμοσφαιρική έκδοση SCe 65, ενώ ακολουθεί η TCe 90 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 90 ίππων.

Η τρίτη επιλογή είναι η έκδοση διπλού καυσίμου TCe 100 LPG. Εκεί, το θερμικό μοτέρ βενζίνης-υγραερίου αποδίδει 100 ίππους και έχει αυτονομία για πάνω από 1.000 χιλιόμετρα. Τέλος, τη γκάμα ολοκληρώνει ο diesel κινητήρας Blue DCi 100 με 100 ίππους και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Editorial