Τα πρώτα Microlino βγήκαν στην παραγωγή

Το ηλεκτρικό Microlino συχνά αναφέρεται και ως microcar και μοιάζει με μια μοντέρνα εκδοχή μιας κλασικής BMW Isetta.

Ακούστε το άρθρο

Η ελβετική εταιρεία κινητικότητας Micro πέρασε τα τελευταία χρόνια σχεδιάζοντας το καινοτόμο ηλεκτρικό όχημα Microlino και τώρα είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή του, συγκεκριμένα, την άνοιξη που μας έρχεται.

Η γραμμή παραγωγής είναι σχεδόν ολοκληρωμένη και η εταιρεία δίνει μια πρώτη εικόνα του εν λόγω οχήματος.

\Στην πραγματικότητα το Microlino κατατάσσεται ως τετράκυκλο στην Ευρώπη κάτι παρόμοιο δηλαδή με την κατηγορία οχημάτων χαμηλής ταχύτητας ή τρίτροχων μοτοσικλετών στις ΗΠΑ.

Η μονάδα παραγωγής της Microlino κατασκευάστηκε στο Τορίνο της Ιταλίας ενώ η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει την παραγωγή μέχρι τα τέλη του 2021.

Αλλά όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα τα τελευταία δύο χρόνια, η αλλαγή των σχεδίων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες έχει γίνει πλέον…ο κανόνας.

H παραγωγή του Micolino τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους

Οι σχεδιαστές του Microlino, απέδωσαν τις καθυστερήσεις στην τρέχουσα κατάσταση του COVID-19. Όπως επίσης, και στις δυσκολίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ωστόσο, αναφέρουν ότι η παραγωγή είναι σε καλό δρόμο για την έναρξη τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

Ένας μικρός αριθμός οχημάτων έχει μπει στην παραγωγή. Ωστόσο, αυτά τα οχήματα θα είναι για εσωτερικές δοκιμές και τη βελτιστοποίηση της όλης διαδικασίας.

Το ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, Dolce και Competizione. Αλλά και με τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών για αυτονομία 95, 175 και 230 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

O Ελβετός κατασκευαστής αυτοκινήτων αφού χώρισε τους δρόμους του με τον πρώην συνεργάτη του στην παραγωγή το 2019, αναθεώρησε εντελώς το μοντέλο. Η ονομασία μοντέλου Microlino 2.0, χρησιμεύει ρητά για τη διαφοροποίησή του από τον προκάτοχό του. Επίσης υποδηλώνει το γεγονός  αυτό.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραγγέλνουν τους δυσεύρετους ημιαγωγούς…απευθείας από μικρούς κατασκευαστές

microlino colours

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων εκδόσεων του Microlino

 Wim Ouboter
Wim Ouboter, επικεφαλής της εταιρείας που αναμένεται να κυκλοφορήσει το Microlino 2.0

Η Micro Mobility δημοσίευσε μια ενημέρωση σχετικά με την τελευταία έκδοση παραγωγής του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της τον Ιούνιο. Σύμφωνα με αυτήν, το Microlino 435 κιλών διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 12,5 kW. Η μέγιστη ισχύς του είναι 19 kW και η ροπή 118 Nm. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει έως και τα 90 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου του Microlino 2.0 είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: με νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο (NMC) ή νικέλιο-κοβάλτιο-αλουμίνιο (NCA).

Όσον αφορά το ενεργειακό περιεχόμενο, υπάρχει επιλογή 6, 10,5 ή 14 kWh. Όμως η μεγάλη μπαταρία δεν θα είναι διαθέσιμη μέχρι τον Ιούλιο του 2022.

Δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση φόρτισης, παρά μόνο για τον χρόνο φόρτισης, ο οποίος -με φόρτιση AC- θα διαρκεί τέσσερις ώρες για τη μικρή και τη μεγάλη μπαταρία και τρεις ώρες για τη μεσαία μπαταρία.

abb_img