Αναμφίβολα η Renault έχει κάνει μία δυναμική είσοδο στην εξηλεκτρισμένη εποχή. Στη γκάμα της πλέον έχει mild hybrid, hybrid και Plug-in hybrid κινητήρες, ανάλογα με το μοντέλο. Φυσικά, ένα εξ αυτών είναι το επιτυχημένο εμπορικά compact SUV Captur.
Εμείς, αυτή τη φορά το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον κινητήρα 1.3 TCe 140 και το ήπιο υβριδικό σύστημα. Μάλιστα, αυτό συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 ταχυτήτων. Για την ιστορία, η βασική έκδοση με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο ξεκινάει από τα 27.950 ευρώ.
Test Drive || Renault Captur Plug-in Hybrid: Σε βάζει στην πρίζα!
Εξαιρετική η καμπίνα του Renault Captur MHEV
Τα καλά νέα συνεχίζονται και στην καμπίνα του Renault Captur MHEV. Πέρα από την κομψή σχεδίαση, ενθουσιασμό προκαλεί και η πολύ καλή ποιότητα των υλικών. Για την ακρίβεια, τα περισσότερα τμήματα της καμπίνας είναι κατασκευασμένα από μαλακό υλικό. Επιπλέον, η κάθετη οθόνη αφής των 7 ιντσών (προαιρετικά 9,3 ιντσών) για το infotainment, προσφέρει άφθονη πληροφόρηση, απλά θα απαιτήσει ένα διάστημα εξοικείωσης.
Το καλό βέβαια είναι ότι για τον κλιματισμό υπάρχουν φυσικά χειριστήρια. Την σύγχρονη τεχνολογία ενισχύει με τη σειρά του και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών με τις πολλές πληροφορίες (στάνταρ οθόνη 4,2 ιντσών).
Οι επιβάτες είναι άνετοι, ενώ την πρακτικότητα απογειώνει το πίσω συρόμενο κάθισμα. Μάλιστα, ανάλογα τη θέση του (έχει διαδρομή έως και 16 εκατοστά) μεταβάλλει αντίστοιχα τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ από 422 έως 536 λίτρα.
Νέο δίκτυο φόρτισης από τη Renault!
Δυνατός κινητήρας χωρίς κόστος σε κατανάλωση
Το ομολογουμένως όμορφο και δυναμικό Renault Captur, κάτω από το καπό του έχει τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, με χωρητικότητα 1.333 κ.εκ.! Και πάντα με την πολύτιμη συνδρομή του 12βολτου mild hybrid συστήματος, μαζί με το οποίο αποδίδει συνολικά 140 ίππους και 260 Nm ροπής.
Στο κοντέρ τα 100 χλμ./ώρα ο οδηγός θα τα δει σε 9,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 196 χλμ./ώρα. Επιπλέον, σε ότι αφορά την κατανάλωση, αυτή αγγίζει τα 5,8-6,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 τα 132-136 γρ./χλμ.
Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!
Ο κινητήρας λειτουργεί ραφιναρισμένα και τραβάει δυνατά από το χαμηλό φάσμα στροφών. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, κάνει εξαιρετική δουλειά. Οι αλλαγές του είναι άμεσες και ομαλές, είτε ο χειριστής το δουλεύει χειροκίνητα μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, είτε αυτόματα.
Προφανώς, το Captur 1.3 TCe 140 Hybrid MHEV διαθέτει και τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Eco, Sport & My Sense), όπου αναλόγως μεταβάλλεται η απόκριση κινητήρα – κιβωτίου και το βάρος του τιμονιού.
Test Drive || Renault Clio LPG: H οικονομία στο επίκεντρο!
Κυριαρχεί η άνεση στο Renault Captur
Από τα πρώτα μέτρα, το Captur επιβεβαιώνει τη γαλλική του καταγωγή. Αυτό σημαίνει ότι δίνει προτεραιότητα στην άνεση, απορροφώντας κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Η πλατφόρμα CMF-B συνδυαστικά με τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις, προσφέρουν την απόλυτη ισορροπία κρατήματος και άνεσης.
Εντός του αστικού ιστού το Captur είναι ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς, στοιχεία που ενισχύει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από την άλλη θα σας ταξιδέψει με ευκολία όσο μακριά και αν του ζητήσετε, όντας ευθύβολο και ασφαλές είτε στον αυτοκινητόδρομο, είτε σε δρόμο με στροφές. Επιπλέον, το τιμόνι είναι άμεσο (οκ, είναι λίγο ελαφρύ) και τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά.
Τέλος, σε γενικές γραμμές, το Renault Captur μας αρέσει σε όλες τις εκδόσεις του. Προφανώς, γιατί είναι όμορφο σχεδιαστικά, εξηλεκτρισμένο και εξαιρετικό στο δρόμο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;