Test Drive || SEAT Arona TGI 90 PS: Η οικονομία στο προσκήνιο!

Δοκιμάζουμε το SEAT Arona TGI που «καίει» φυσικό αέριο, ξεχωρίζει για την οικονομία του και αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής.

Ακούστε το άρθρο

Το compact SUV SEAT Arona TGI πρόσφατα ανανεωμένο, τονίζει τις σχεδιαστικές νόρμες της μάρκας. Για την ακρίβεια, η SEAT το ανανέωσε στα σημεία και παράλληλα boostάρε τον εξοπλισμό του.

Μάλιστα, το εμπρόσθιο μέρος έχει διαφορετική σχεδίαση από το προηγούμενο μοντέλο, με τα όμορφα στρογγυλά φώτα ομίχλης να είναι κάτω από τους κύριους προβολείς. Παράλληλα, η μεγαλύτερη μάσκα και ο πιο δυναμική σχεδίαση του προφυλακτήρα, τονίζουν τη δυναμικότητα που θέλει η SEAT για το compact SUV της.

Test Ride || SEAT MO eScooter 125: Ο Βασιλιάς της πόλης!

Πλούσιο εσωτερικό και εξοπλιστικά αναβαθμισμένο

Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή στην καμπίνα του Arona TGI. Στο ταμπλό, το μαλακό πλαστικό πρωταγωνιστεί, ενώ και η συναρμογή είναι πολύ καλή. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 8,25 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Αυτό ενσωματώνει το ασύρματο σύστημα συνδεσιμότητας Full Link και δυνατότητες φωνητικού χειρισμού.

Επιπλέον, σε επίπεδο χώρων, 5 ενήλικοι επιβάτες φιλοξενούνται με άνεση, ωστόσο οι φιάλες για την αποθήκευση του φυσικού αερίου έχουν περιορίσει το χώρο αποσκευών στα 288 λίτρα από τα 400 λίτρα των συμβατικών εκδόσεων. Παρ’ όλα αυτά, το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει κανονικό σχήμα και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο.

Πεντάστερα τα νέα SEAT Ibiza και Arona στο EuroNCAP

Ναι, το SEAT Arona είναι οικονομικό στις μετακινήσεις

Μπορεί να ακούγεται οξύμωρο στην εποχή που ζούμε και το φυσικό αέριο έχει ακριβύνει. Όμως ένα αυτοκίνητο που καίει φυσικό αέριο είναι ακόμη οικονομικό. Πόσο μάλλον αν το συγκρίνεις με ένα αυτοκίνητο παλαιότερης τεχνολογίας.

Βέβαια, το όμορφο Arona διαθέτει τον 3κύλινδρο 1.0 TSI κινητήρα, ο οποίος μπορεί να καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Κατά βάση ο κινητήρας δουλεύει με φυσικό αέριο, το οποίο το αποθηκεύει σε τρεις δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών.

SEAT MO 50: Η νέα γενιά αναβατών της πόλης είναι εδώ

Μόνο σε κρύες εκκινήσεις για ελάχιστο χρόνο και όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης. Προφανώς, το αντίστοιχο ρεζερβουάρ είναι πραγματικά ανάγκης με χωρητικότητα μόλις 9 λίτρα.

Στην πράξη, ο κινητήρας των 90 ίππων και των 160 Nm ροπής, ικανοποιεί με τη λειτουργία του και μόνο στις χαμηλές στροφές είναι ράθυμος. Μάλιστα, η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 13,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 178 χλμ./ώρα.

Σε επίπεδο κατανάλωσης, η SEAT ανακοινώνει ότι το Arona TGI θέλει 3,7 κιλά CNG/100 χλμ., νούμερο που στην πράξη σημαίνει 4,5 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα (τιμή CNG 1,2 ευρώ/κιλό).

SEAT MO 125 Performance: Αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς

Θετικές εντυπώσεις και από την οδική συμπεριφορά

Στο δρόμο, το SEAT Arona TGI τα καταφέρνει εξαιρετικά. Η ανάρτησή του εκτός από την άνεση, συμβάλλει τα μέγιστα στην διατήρηση υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης.

Παράλληλα, στις στροφές το αμάξωμα δεν παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις, στοιχείο που εντείνει την αυτοπεποίθηση του οδηγού. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές και προσφέρει πληροφόρηση στον χειριστή του Arona. Επιπλέον, τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά, παρά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα.

Τέλος, σε επίπεδο τιμής, η έκδοση TGI με τους 90 ίππους, κοστίζει από 19.990 ευρώ και ο εξοπλισμός είναι πλούσιος.

abb_img