Το ηλεκτρικό Subaru Solterra «πάτησε» ελληνική… γη

Το Subaru Solterra, το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της μάρκας, είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, με το σύστημα τετρακίνησης προφανώς να ξεχωρίζει.

Ακούστε το άρθρο

Το δρόμο του εξηλεκτρισμού ακολουθεί και η Subaru με το Solterra, το οποίο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στη Ελλάδα. Μάλιστα, το μοντέλο αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της ιαπωνικής φίρμας. Ωστόσο, διαθέτει στον «κατάλογό» του αρκετά από τα στοιχεία, τα οποία κάνουν τα προγενέστερα μοντέλα της μάρκας να ξεχωρίζουν.

Ένα από αυτά είναι και το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο είναι συνώνυμο της Subaru. Έτσι και το Solterra προσφέρει κίνηση και στους 4 τροχούς, όντας ικανό για κίνηση σε κάθε έδαφος. Όμως, εκτός από την τετρακίνηση, το μοντέλο ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες που αποσκοπούν στην ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Subaru οφείλει το όνομά του στην ένωση των λατινικών λέξεων Sol (Ήλιος) και Terra (Γη). Επιπλέον, έχει ως βάση την παγκόσμια πλατφόρμα e-Subaru, την οποία θα χρησιμοποιεί η μάρκα αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Το Subaru Solterra πήρε άριστα… 5 στο EuroNCAP!

Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 215 ίππους το Subaru Solterra

Στην περίπτωση του Solterra, το σύστημα τετρακίνησης το δημιουργούν δυο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον εμπρός και ένα στον πίσω άξονα. Αρχικά, στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο το τετρακίνητο ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ αργότερα θα υπάρξουν και δικίνητες εκδόσεις.

Σε κάθε περίπτωση, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος κίνησης του αμιγώς ηλεκτρικού ιαπωνικού μοντέλου, «αγγίζει» τους 215 ίππους. Επιπλέον, όπως είναι συνηθισμένο στα ηλεκτρικά οχήματα, αντίστοιχα σε υψηλά επίπεδα είναι και η προσφερόμενη ροπή που φτάνει τα 336 Nm.

Στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας, το Subaru Solterra διαθέτει μία μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία έχει χωρητικότητα 71,4 kWh. Μάλιστα, η μπαταρία αυτή προσφέρει αυτονομία 530 χιλιομέτρων στην δικίνητη εκδοχή του μοντέλου και 460 χιλιόμετρα στην τετρακίνητη. Επιπλέον, από πλευράς επιδόσεων, το τετρακίνητο Solterra επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα.

ACEA: Σε συνεχή άνοδο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Το ηλεκτρικό Subaru Solterra «πάτησε» ελληνικό έδαφος

Ποιοτικό και άνετο εσωτερικό με ενδιαφέρουσα σχεδίαση

Στο εσωτερικό του ηλεκτρικού μοντέλου, η ιαπωνική φίρμα έχει επιλέξει υψηλής ποιότητας υλικά. Όμως, αυτό που αμέσως μαγνητίζει τα βλέμματα είναι η σχεδίαση του ταμπλό, η οποία θυμίζει πιλοτήριο. Αρχικά, το τιμόνι είναι σχεδιασμένο ώστε να ταιριάζει απόλυτα με την εικόνα του ψηφιακού πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου.

Στο κέντρο υπάρχει η ευμεγέθης οθόνη αφής, από την οποία είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες του συστήματος κίνησης και του infotainment. Επιπλέον, λίγο πιο χαμηλά, είναι διαθέσιμα τα χειριστήρια για τη ρύθμιση του κλιματισμού. Τέλος, η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα ενσωματώνει τα χειριστήρια επιλογής κίνησης και τετρακίνησης του οχήματος, αλλά και αποθηκευτικούς χώρους για τους εμπρός επιβάτες.

Ηλεκτρικοί στόλοι: Ποιες πολυεθνικές μπαίνουν στην πρίζα;

Το ηλεκτρικό Subaru Solterra «πάτησε» ελληνικό έδαφος

Διαθέσιμο από 49.895 ευρώ με τρία επίπεδα εξοπλισμού

Η αρχική εξοπλιστική έκδοση του Subaru Solterra στη χώρα μας κοστίζει 49.895 ευρώ. Επιπλέον, η παραπάνω τιμή συμπεριλαμβάνει και την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Η δεύτερη έκδοση εξοπλισμού του ηλεκτρικού ιαπωνικού μοντέλου κοστίζει 53.650 ευρώ με την κρατική επιδότηση.

Τέλος, η επιλογή της κορυφαίας έκδοσης του Solterra έχει ελάχιστα αυξημένη τιμή, φτάνοντας τα 53.990 ευρώ, με την επιδότηση. Ωστόσο, εκεί ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλήρης, ενώ εξωτερικά του αυτοκινήτου, είναι διαθέσιμη η διχρωμία του αμαξώματος.

abb_img