Το Lotus Type 135 θα το δούμε νωρίτερα!

Η Lotus θα φέρει το σπορ ηλεκτρικό Type 135 νωρίτερα από το αναμενόμενο, στοχεύοντας να ανταγωνιστεί την ηλεκτρική Porsche 718 Cayman.

Το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο της Lotus θα έρθει νωρίτερα από ότι το περιμέναμε και σίγουρα θα «ηλεκτρίσει» τις πίστες και τους δρόμους. Ο λόγος για το Lotus Type 135, το σπορ ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, για το οποίο η βρετανική μάρκα ανακοίνωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα το δούμε εντός του 2025.

Αρχικά, η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως το Type 135 ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί το 2026. Μάλιστα, όπως όλα δείχνουν θα έρθει για να πάρει τη σκυτάλη από τα μοντέλα Elise και Exige. Επιπλέον, σύμφωνα με τη Lotus, το Type 135 θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το 2027. Στόχος του να αντιμετωπίσει στα ίσια την ηλεκτρική Porsche 718 Cayman, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2025.

Lotus Emeya: Το πρώτο ηλεκτρικό sedan της Lotus είναι… «καυτό»

Ένα γνήσιο αλλά… ηλεκτρικό Lotus

Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lotus Mike Johnstone, έχει δηλώσει πως το Type 135 διατηρεί το χαρακτηριστικό πνεύμα της μάρκας παρά το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του. Η πρόθεση της φίρμας είναι ο συνδυασμός απόδοσης με το πνεύμα των προηγούμενων μοντέλων. Και όλα αυτά χάρη στην ηλεκτρική πλατφόρμα E-Sports.

Η εντυπωσιακή Lotus Eletre ηλεκτρίζει την Ευρώπη!

Πιο συγκεκριμένα, ο Johnstone δήλωσε:

«Για εμάς, αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι είναι το bullseye της μάρκας. Επομένως, παρόλο που είναι ηλεκτρισμένο, πρέπει να έχει το ίδιο πνεύμα με το Emira, με το Exige, με το Evora κ.λπ. τα τελευταία 75 χρόνια. Χρειάζεται για να συμπυκνώσει το καθαρό σπριντ αυτού που θα έπρεπε να είναι το σπορ αυτοκίνητο Lotus.»

Lotus Eletre: Με εντυπωσιακή ιπποδύναμη και… αυτόνομη οδήγηση!

Λίγα λόγια για τη Lotus Type 135

Η Lotus Type 135 θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, με διαφορετική απόδοση καθώς και χαρακτηριστικά μπαταρίας. Επιπλέον, θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα E-Sports, η οποία θα προσφέρει καλή κατανομή βάρους και διάταξη σπορ αυτοκινήτου 2+2. Ειδικότερα, το Type 135 θα αποδίδει έως 470 ίππους και θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 66,4 kWh με αυτονομία έως 480 χιλιόμετρα.

Τέλος, η παραγωγή του θα λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Lotus στο Norfolk της Αγγλίας. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο στην αγορά παράλληλα με το μοντέλο Emira, το οποίο θα καταργηθεί το 2028.

abb_img
spot_img